Chapter 25 - ''Flashback''

2.2K 175 8
                                    

Ponedeljak, 5.Oktobar 2020.

Znao sam da će da me pozove. Zato sam i sačekao u kafiću blizu naše kući. Pobednički osmeh koji sam imao kada je rekla da će poludeti od njih, iščezao je u onom trenutku kada je zaplakala. Bacio sam novčanicu na sto i istog trena zgrabio svoje stvari i izleteo iz kafića.

Nisam obukao jaknu, samo sam uleteo u auto i ludački se odvezao dve ulice dalje. Isto kao što sam ušao u auto, tako sam i izašao iz njega.

Pre nego što sam uopšte zakoračio u kuću, mogao sam da čujem vrištanje i plakanje naše dece. A kada sam ušao u kuću, jedino što sam video bila je skoro prevrnuta dnevna soba.

Igračke na sve strane, drvene bojice i flomasteri pobacani po podu, tepih i kauč umazani nečim ljubičastim. Kasnije sam saznao da je to bio voćni jogurt.

Ništa me to nije pogodilo kao slika nje kako bespomoćno sedi na podu sa rukama na glavi kako plače i pita se gde je pogrešila. Srce mi je potonulo. Odmah sam otišao do nje i sklonio je odatle. Odveo sam je u naše kupatilo i ostao sa njom nekoliko minuta, sve dok se nije smirila.

Naredio sam joj da napravi sebi kupku, a ja sam se vratio da Williama. Igrom slučaja smo saznali da se plaši od policije. Kako dvogodišnjak zna šta je policija i da treba da je se plaši, ne znam. Ali plaši se.

Jednostavno sam mu zapretio da će ga ''tinu-ninu'' iliti policija odvesti ako ne prestane da plače i ako nastavi da pravi haos. Mislim da me je donekle razumeo jer je posle toga prestao da plače i čak je uzeo da skupi bojice koje je pobacao po sobi, nakon što sam mu pokazao kako da to učini.

A onda je krenuo malo teži deo: smiriti blizance. Uzeo sam Natea i stavio ga sebi u krilo, a u ruke uzeo Cama. Jednog sam klackao, drugog ljuljao sve dok se nisu umirili.

Leen mi je rekla da su neporedno posle mog odlaska jeli, a pelene im nisu smrdele tako da je jedini razlog zašto su plakali bila verovatno buka koju je William napravio.

Čim su se oni smirili, Williama sam odveo u sobu da se igra svojim automobilčićima, a ja sam otišao da vidim kako je moja žena.

N.H.

Kupka koju mi je Niall preporučio smirila me je. Nisam očekivala da hoće, ali koliko sam se spustila u vruću i mirišljavu vodu, kao da je sva negativna energija iz mene isparila.

Žmurim i trudim se da uživam u opuštajućoj kupki i pritom se ne obazirem na dečiji plač koji dopire sa prizemlja. Niall će to srediti, ne moram da brinem.

I stvarno, posle svega nekoliko minuta, sva buka utihne. A ja onako sva izmorena, skoro da zadremam u kadi...

U stomaku osećam nešto čudno i neobično. Kao da ovo prvi put radim. Pobogu, Leen, dve godine si udata za njega i posle konačno dve godine, vaš sin je van kuće kako biste vi imali slobodno veče da provedete Dan Zaljubljenih. Sami!

Udahnem duboko i još jednom se pogledam u ogledalo pre nego što ogrnem svoj svileni ogrtač i okrenem se kako bih napustila sobu.

Noge mi drhte dok silazim niz stepenice. Ne znam zašto sam nervozna. Možda zbog onoga što planiram. Uvek sam više volela da se stvari događaju spontano.

No, dobro. Bilo bi lepo da Niallu priredim jedno veče za pamćenje. Prošli Dan Zaljubljenih smo zaboravili, a onaj prethodni...pa ostao je u ružnom sećanju. Posvađali smo se nakon što sam otrčala do Williama.

Ne želim ni da se sećam toga. Ovaj Dan Zaljubljenih je onaj koji čekamo već neko vreme. Ovaj će biti savršen.

Spremila sam laganu večeru, pripremila skupo vino koje sam dobila od svojih roditelja za Williamov drugi rođendan i ono što je najbitnije, obukla sam onaj seksi veš koji mi je Niall kupio pre tačno dve godine.

SPOUSES (Niall Horan II sezona)Where stories live. Discover now