Sreda, 18.Oktobar 2017.
Konačno je gotovo. Inna može da se vrati normalnom životu, a i moja verenica više neće biti u opasnosti i neće se brinuti da se bebi nešto ne dogodi.
Nikko je u uhapšen zbog pretnje pištoljem meni, ali u međuvremenu su mu otkrili drogu u organizmu, zatim pronašli su je u autu i dobili su nalog za pretres kluba gde su isto pronašli ali mnogo veću količinu.
To će biti dovoljno da ga zatvore na dugo. I kada dodamo Inninu tužbu za zlostavljanje, neće taj skoro da izađe. A njeni roditelji će se pobrinuti za to.
I da. Zayn me nije ponovo izdao. Učinio je sve kako je dogovoreno. I to je uradio samo iz jednog razloga. Ili zato što se stvarno kaje i ovo je bio način da mi se iskupi, ili zato što mu se stvarno sviđa Inna.
Ipak mislim da je ovo drugo, a ono prvo mu služi samo da pokrije istinu.
Pa, ako je tako, onda jedino mogu da mu poželim sreću.
N.H.
Mesec dana je bukvalno proletelo. Svakog dana sam imala posla preko glave, jurila gradom i završavala sve oko venačnje. Da li će sve biti onako kako sam zamislila, videću sutra.
Sutra se udajem! Celog dana osećam uzbuđenje u stomaku. Ništa nisam jela sve do večere kada su me devojke bukvalno hranile. I to samo kako ne bih pila šampanjac na prazan stomak.
Hvala Bogu što su me naterale da jedem inače bi moj želudac nadrljao.
„Živeli!", sve devojke u glas poviču sa čašama u vazduhu. Smeh ispuni hotelsku sobu pre nego što svaka od nas popije malo svog šampanjca.
Ovo mi je već druga čaša. Posle nje stajem. A da bih još malo uživala u piću, ne ispijam sve. Ostavljam veći deo za kasnije.
„Devojke!", Christy vikne i dobije našu pažnju. „Naše iznenađenje je stiglo.", ona zapljeska rukama, a ostale devojke uzbuđeno ciknu.
Kakvo iznenađenje?
„Kakvo...?", taman što krenem to da je pitam, ona otvori vrata ispred kojih se nađe grupica momaka.
„Ta-da!", moja sestra poviče pokazujući rukama na muškarce u policijskim uniformama.
Nije mi trebalo dugo da shvatim da su to lažne uniforme i da ovo nisu pravi policajci.
„Ovo je devojačko veče. Bez momaka.", podsetim je. Osećam kako mi obrazi gore. Moja sestra se nasmeje, a za njom i ostale devojke.
„Ovo nisu obični momci, Leen.", ovoga puta osmeh joj je onaj vragolast. „Idemo, momci!", poviče kada zatvori vrata sobe. U istom trenu neko promeni muziku u neku bržu i pojača zvuk skoro do maksimuma.
Momci u lažnim uniformama počnu da igraju. Posle svega pola minuta već su bez onih košulja. Devojke vrište dok igraju uz njih i smeju se kao lude.
I sama sam se opustila posle četvrte čaše šampanjca. Znam da sam rekla da ću stati posle druge, ali ovo je moje devojačko veče i valjda imam pravo malčice više da popijem i da se zabavim.
Pa pobogu, sutra se udajem!
Momci su posle nekoliko minuta već ostali u svom donjem vešu. I to u onim muškim tangama koje im inače predobro stoje.
I ne kažem to samo zato što sam pripita. Čak i da sam trezna, ovakve guze bih sigurno primetila. Mora da dosta vremena provode u teretani s obzirom na razvijene mišiće, trbušnjake, leđa, ruke... Ma sve!
„Vreme je za ples u krilu!", neki ženski glas se čuje nakon što muzika utihne. I posle toga svi vrisnu. A ja malčice iznenađeno otvorim usta.
أنت تقرأ
SPOUSES (Niall Horan II sezona)
أدب الهواةTo što je ona udata i što on ima devojku...nije ga sprečilo da pokuša da je zavede. Postali su ljubavnici. Zavoleli se. Prešli preko svake prepreke. Ali pravo pitanje je hoće li preći preko one najveće. Hoće li preći preko prepreke zvane BRAK?