Pa... Konačno je kraj došao. Iskreno, ovaj deo mi je najteži za napisati. Obično ne znam od čega da počnem, kako da napravim uvod. Mislim da ni ovog puta ništa nije drugačije. Samo bih da vas zamolim da pročitate ovo do kraja:)
I dalje pojma nemam šta da kažem sem jednog ogromnog HVALA!!! Hvala vam do neba, do Meseca, Sunca i svih mogućih planeta i zvezda i nazad i još milion puta toliko:D
Hvala onima koji su od samog početka bili tu i hvala svakom od vas koji se kasnije pridružio i odlučio da prati moj rad.
Stvarno vas sve mnogo volim i nemate pojma koliko mi je drago što ste ovoliko dugo uz mene i što me podržavate svakog mogućeg dana. Zbog vaših reči, komentara, glasova i pregleda i dalje vidim nadu da ću jednog dana nešto da uradim po pitanju pisanja.
Moram još da se zahvalim mami i tati koji su za ovu drugu knjigu bili ogromna inspiracija haha. Sećate se svađe oko zavesa? To se zaista dogodilo. Klimaks? Promene raspoloženja? Isto.
E sad, što se same knjige tiče, lično ne osećam da je...dobra. Mislim, to je na vama da ocenite i to je zapravo stvar ličnog ukusa.
Samo, ja nemam onaj osećaj koji sam imala sa JF i YCM, kao da sam stvorila remek delo haha. Verovatno zato što se za Leen i Nialla nisam vezala onoliko koliko sam za svoje prvence:D Osećam se malo glupavo, kao da sam rekla da volim više jednog roditelja od drugog. Takav je osećaj.
Mislim da je ta ''nepovezanost'' bio glavni razlog što sam ovoliko odugovlačila sa knjigom i što nisam mogla brzo da pišem kao JF/YCM. Mada, Valentina kaže da će sa svakom sledećom knjigom pisanje sve sporije ići.
I to nas dovodi do sledećeg(došao je red da se malo reklamiram haha molim vas nastavite da čitate). Za koji dan krećem sa objavljivanjem Friends With Benefits. To je zapravo Just Friends ali iz Harryeve perspektive.
Ukoliko niste čitali JF, nije ni bitno, možete da krenete sa ovim. U suštini znate šta će se dogoditi, samo što ćete sada sve pročitati iz Harryevog ugla. Takođe, napisaću i par stvari koje su se događale iza Stephinih leđa:D
Dobro, stajem, videćete već sve. Ubacite knjigu u svoju biblioteku ako niste već:)
Još jednu stvar bih vas zamolila, a to je da zapratite moju stranicu na instagramu balkanfanfiction
Još uvek nisam započela sa radom, ali uskoro ću da izbacim sliku i napišem šta ću i kako ću sa tim. U suštini, reklamiraćemo se svi tu, sve naše priče i profili, sva takmičenja i ostalo. Vi samo treba da mi šaljete slike sa citatima ili covere, bilo šta.
Znam da već postoji gomila ovakvih stranica, ali trenutno mi je toliko dosadno da moram nešto da radim haha. I mislim da ovako mogu da pomognem nekome, pa sam odlučila da to bude nešto korisno.
Imam osećaj kao da sam zaboravila da kažem nešto. Nije ni bitno. Pratite stranicu na fbu, tamo ću da dodam ukoliko imam još nešto da vam saopštim:)
Volim vas sve i hvala još jednom!
SofijaM.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SPOUSES (Niall Horan II sezona)
FanficTo što je ona udata i što on ima devojku...nije ga sprečilo da pokuša da je zavede. Postali su ljubavnici. Zavoleli se. Prešli preko svake prepreke. Ali pravo pitanje je hoće li preći preko one najveće. Hoće li preći preko prepreke zvane BRAK?