Chapter 4 - ''Turn me on''

3K 239 22
                                    

Sreda, 13.Septembar 2017.

Kada je ovaj dan osvanuo, pomislio sam: Još jedan rođendan će prespavati. Još jedan dan neće videti sunce.

Toliko je vremena prošlo. Toliko dana, a ona i dalje nepomično leži sklopljenih očiju i mirnog izraza lica. Dan za danom prolazi, a ona i dalje spava.

I dok sam razmišljao tome, kao i o bebi koja raste u njoj i dok sam joj držao ruku, osetio sam nešto neobično. Nisam se ni pomerio, čak nisam ni disao jer sam želeo da sačekam ponovo da se to nešto ponovo dogodi.

I dogodilo se. U deliću sekunde sam shvatio da se njeni prsti u mojoj ruci pomeraju. Konačno je načinila neki pokret, nešto što je bilo dovoljno da znamo da će svakog trena izaći iz tog stanja u kom je poprilično dugo.

Srce je pretilo da mi iskoči iz grudi dok je mrdala prstima, a potom i dok su joj se grudi brže kretale. Izgledala je kao da se bori sa nečim što je vuče u stanje kome.

Uzbuđenje koje sam osetio kada sam video da joj se kapci polako otvaraju pretilo je da me savlada. Želeo sam da vrištim od sreće jer je moja ljubav uspela da se izbori.

Odmah sam izjurio iz sobe i rekao Leonardu da pozove doktora. Nisam želeo da je ispustim iz vida, ali morao sam. Požalio sam zbog toga istog trena kada sam se vratio jer su joj oči ponovo bile zatvorene i nije više onako disala.

Panika je pretila da me savlada i bes jer nisam bio tu da joj kažem da nastavi da se bori i da se konačno probudi. Međutim, Leonard je uspeo da me ubedi da bi se isto dogodilo i da sam bio tu.

Ne znam kako, ali taj čovek se pokazao kao ljudsko biće sa prevelikim srcem. Kada god nije morao na posao, bio je tu. Nekim čudom je postao moj prijatelj.

Dođavola, nisam želeo da se to dogodi, ali nisam ni mogao da utičem na to. Mogao sam jedino da ga guram od sebe, ali opet je on bio osoba koja je najviše bila tu i koja je najviše mogla da me razume.

Neko je morao da mi kaže da će sve biti dobro i da će moja jedina da se probudi. Igrom slučaja, ta osoba je njen bivši muž koga je varala sa mnom.

I dalje mi nije jasno kako je taj čovek uspeo da pređe preko svega što mu je uradila, što smo mu oboje uradili i da i dalje bude tu i pruža nam oboma podršku.

Ili planira nešto pa se zato pravi da je toliko dobar ili je toliko glup i naivan da će preći preko bilo čega što mu drugi urade. Mada ovo drugo sigurno nije, a to dokazuje ono što je uradio onom jadnom čoveku koji ga je slagao.

Ne znam. Ne želim ni da razmišljam o tome. Dokle god je on okej prema meni i njoj, biću i ja prema njemu. Ali opet ću se potruditi da ga držim na oku i ne opuštam se previše u njegovom društvu.

Neću više da razmišljam o njemu. Ostatak dana provešću uživajući u najlepšem poklonu koji sam mogao da dobijem. U njenim očima koje su me pogledale posle više od tri meseca...

N.H.

Jebeno sam zbunjena!

I šokirana!

Šta se to dođavola događa? Od kada su Niall i Leo najbolji drugovi? Niall i Leo? Čak i u mojim mislima to uvrnuto zvuči!

Moj ljubavnik i moj budući muž druži se sa mojim bivšim mužem. Jebeno nemoguće!

Želim toliko pitanja da postavim Niallu, ali ne mogu prvo sa ovim šokom da stignem da se izborim. I kada se to dogodi, Niall me dovede do kauča u dnevnoj sobi.

SPOUSES (Niall Horan II sezona)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora