Obudziłam się przed 9.00. Łóżko Melanie było puste. Dziwne, zawsze wstawała po 11.00. Zajęcia zaczynają się po 12.00. Bardzo powoli wstałam i przeciągnęłam się. Podeszłam do lustra. Tłuste włosy, podkrążone oczy. Idealnie. Doczłapałam się do łazienki i weszłam pod prysznic. O niebo lepiej. Zimne krople spadały na moje rozgrzane ciało. Włosy wymyłam szamponem o zapachu truskawkowym. Szybko wysuszyłam się i założyłam świeże ubrania. Ciągle myślałam o Louise. Nałożyłam na twarz korektor i balsam do ust. Wyglądałam chociaż trochę lepiej. Po wyjściu z łazienki zobaczyłam Melanie.
- Dzień Dobry księżniczko - powiedziała uradowana - piękna dzisiaj pogoda - uśmiechnęłam się. Spojrzałam przez okno. Krople deszczu uderzały o parapet i na dworze szalał porywisty wiatr.
- Melanie? Przecież pogoda jest okropna- zaśmiałam się.
- Uwielbiam taką pogode. Jest tak szaro i cicho - już nie chciałam ciągnąc tej rozmowy. Zaśmiałam się i przytuliłam ją - znaczy się jest cicho oprócz tych uderzeń deszczu i wogóle - zarumieniła się. Kochana Melanie - idziemy na śmiadanie! - zadedydowała
**
Dotarliśmy na stołówke. Było może 15 osób. Podeszłam do okienka w którym znajdowało się jedzenie. Chleb, szynka, jogurty owoce i wiele więcej. Jeździłam wzrokiem po wszystkich potrawach. Wzięłam płatki z mlekiem i łyżeczke twarożku na talerzyk. Oczywiście porcja płatków była bardzo mała, ale i tak bardzo trudno było mi ją zjeść. Ciągle mieszałam łyżeczką w miseczce. Melanie wzięła sobie jogurt z płatkami owsianymi i herbatę. Też jedzenie szło jej bardzo wolno.
- Wiesz z kim mamy dzisiaj zajęcia? - zapytałam dosypując do twarożku trochę pieprzu. Wtedy jest znacznie lepszy. Jak byłam mała moja mama robiła w domu taki dobry twarożek. Uśmiechnęłam się do siebie. Tak bardzo za nimi tęsknie, a minęło tak mało czasu...
CZYTASZ
Slim Thoughts
Teen FictionSky - bardzo szczupła, niska brunetka. Na jej rękach znajdują się liczne blizny, żadko uśmiechnięta.Jej rodzice są tak bardzo pochłonięci pracą , że nie zauważają problemów córki. Louis- kapitan szkolnej drużyny koszykarskiej. Ma niemal idealne ży...