Liebster Awards

723 19 2
                                    

Jestem nominowana już bardzo długo więc chyba czas zrobić wyzwanie :)
Dziękuje nelka07 za nominacje ❤️

1. Twoja ulubiona bajka Disney'a z dzieciństwa?
Mam bardzo dużo ulubionych bajek Disney'a. Podam kilka
*Kubuś Puchatek *Toy Story *Król Lew *Potwory i Spółka *Alicja w Krainie Czarów *Bambi *Piraci z Karaibów i *Narnia
2. Trzy ulubione gatunki książek i filmów.
Książki bardzo lubię *fantasy *kryminały i *antyutopia
Filmy- *przygodowe *dramaty *fantasy
3. Wolisz książki czy filmy?
Książki. Bardziej rozwijają wyobraźnie. Uwielbiam czytać! :D
4. Jaka jest twoja ulubiona postać z książek?
Tutaj poszłabym na łatwizne i powiedziała kogoś z HP, ale chociaż raz wybiorę kogoś innego- Hazel z GNW.
5. Podaj 4 swoje marzenia.
Nie lubię mowic o swoich marzeniach innym. Są one taką tajemnicą :)
6. Co myślisz o "happy end"? Czy jest obowiązkowy we wszystkich książkach? Czy lubisz gdy występuje?
Oczywiście, że nie jest obowiązkowy. Czy lubię? Zależy w jakich książkach. Są takie w których "happy end" nie będzie dobrym rozwiązaniem, a są takie w których na "happy end" czekam od samego początku.
7. Twoja ulubiona książka na Wattpadzie? Co ci się w niej najbardziej podoba?
Na Wattpadzie czytam głównie ff, albo romanse. Moim ulubionym jest "Siłownia" "Free WiFi". Uwielbiam ff z Harrym, Louisem, Liamem, Niallem. Kocham też z Larrym 💞
8. Czy chciałbyś/chciałabyś wydać kiedyś książkę?
Oczywiście, że tak! :)
9. Czym jest dla ciebie pisanie książek?
Pasją. Jest dla mnie odskocznią od nauki. Gdy mnie złapie wena potrafię napisać kila rozdziałów na raz.
10. Co jest twoją inspiracją do pisania?
Chyba nie mam. Chociaż najlepiej pisze mi się na balkonie, albo nad jeziorem. Gdzieś na zewnątrz najlepiej :)
11. Czy bohaterowie twoich książek posiadają twoje cechy charakteru?
Nie. Tworzę postacie, które mają inne charaktery. Chociaż czasem pisząc jakiś rozdział zastanawiam się "co bym zrobiła w takiej sytuacji" Trochę się na tym wzoruje.

Nikogo nie nominuje ;)

Slim ThoughtsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz