5

1.9K 154 27
                                    


✖️✖️✖️✖️Vote Ve Yorum!!! Ve videoya bakın
Hiç kendinizi yanlış  aptalca fikirlerinizi gerçekleştirirken buldunuz mu? Bunun nasıl bir duygu olduğunu. Sanki hiç işe yaramayacak olduğunu bilip ,ama devam etmek ? Sadece yapamazsın diyenlere karşı başarmak... Hayatınızda bir kere olsun kendinizle ilgili doğru bir yolda olduğunuzu düşünmek. Şuan ki durumumun bu olduğuna adım kadar eminim. Sadece aptal bir fikirle yola çıkmıştım ve şuana kadar elde ettiğimden çok yıktığım şeyler vardı. İnsanların kalbi gibi. Bana yardım eden insanları yerle bir etmek gibi. Terk ettiğim yerde veya gittiğim yerde ...

Hayatta bir uçağa atlayınca tüm sorunlarınız bitmiyordu. Hepsi siz nereye gidecekseniz oraya doğru sizinle beraber geliyordu. Ya aklınızda yada kalbinizde . Yeni tanıştığım birinin dediği gibi . '' Çoğu şeyden kaçamazsın ,hatta kendinden bile''. Nedensizce gülmenizi salayan kişlilerin olması güzel. En azından az da olsa neden ağladığınızı unutmamanızı sağlıyorlar...

Shawn evden çıkınca ,kapıyı kapattım ve Claire nin bakışlarını aldırmadan pizza kutularını toplamaya başladım.

-'Sana inanamıyorum Sky!' bekledi ' O gerçekten de Shawn dı değil mi ?'

-'Cameron Dallas'ı az kalsın içeri atmama şaşırmıyorsun da, buna mı şaşırıyorsun'

-'Evet' dedi omuzlarını silkerken ' İkisi de .Ayrıca hepsi tam üst katımızdalar ' elleriyle yüzünü kapattı ' Bunu nasıl anlamadım!'

Bilmiyorum anlamında ellerimi yana açtım. Son pizza kutusunuda poşete koyduktan sonra bir koltuğa oturdum ve televizyonu açtım.

-'Televizyonu açmasan iyi edersin bence ' bekledi "Yani bu benim fikrim."

-'Neden ki ' dediğim anda televizyondan bugün yeterince duyduğum o sözü yine işitim. Akşam haberlerinde bile ben vardım ve şu aptal çocuk!

-'Bu yüzden ' dedi Claire koltuğa iyice gömülürken

-'Evet sayın seyirciler şuan hala canlı yayındayız ve olay yerinin önündeyiz' kameraman binayı gösterdi ve sonra yerdeki boyaları. ' Kamera kayıtlarına bakılırsa Skylar Grey bu boyanın olduğu yerde duruyormuş ve Cameron Dallas tarafından atıldığı iddia edilen 6 kat yukarıdan dökülen boya genç kıza denk gelmiş ve sonra hemen polise şikayet etmiş ' Objektifin önüne onun polisler ile beraber araca bindiği ve benim kapşonlu fotoğraflarım geldi 'Saat şuan tam 21:45 ve iki kişide basına hiç bir şey açıklamadılar. Olayın üzerinden yaklaşık altı buçuk saat geçti ve bu süre içerisinde hiç bir açıklama yapılmaması akıllara farklı düşünceler getiriyor ' ben içimden o fikirlere küfrederken ,ki hiç hoş şeyler değil hızla pencerenin yanına gittim. Çok fazla hayran elinde bana hiç hoş olmayan pankartlar ile bağırırken ,çok fazla haber spikeri kameraların önünde konuşuyorlardı. Hatta bir kaç hayran beni elleri ile gösterince hızla içeri girdim. Televizyona bakmaya devam ettiğimde bu sefer bir kaç hayran konuşuyorlardı.

-' O aptal kızdan nefret ediyorum! '

-'O bir sürtük!'

-'Bunu bilerek yaptı!'

-'Kaltak!'

-'Bir de şikayetçi olmuş ......!'

Ve ağıza alınmayacak sözler

-'Bunları sansürlemeleri lazımdı ' dedi Claire pür dikkat haberi izlerken. Spiker yeniden konuşmaya başladı

-'Evet biraz önce hayranlar ileydik. Ve tüm yakından haberler için sizin için sabaha kadar bekleyeceğiz ayrıca açıklamalar içinde . Ben Jeneffer Black ve burası olay yeri haber merkezine bağlanıyoruz. Bizden ayrılmayın!'

paint • cameron dallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin