13

1.4K 103 23
                                    

Partide eğlendiğim pek söylenemezdi. Çünkü aşırı derecede gergindim . Aslında beni gergin yapan Cameron ' du.
İkide bir telefonuna bakıp resmen ter döküyordu. Pek konuşmamıştı da zaten. Sadece onun arkadaşlarının bir kaçı ile görüşmüştüm. Görüş açıma bana doğru kollarını açmış bir Mahogany görünce sarılmak için ayağa kalktım. Bu kız gerçektende çok tatlıydı. Aşırı cana yakındı ayrıca. Ayrıldıktan sonra giydiği kırmızı eteğini düzeltti.
-"Ee naber Sky." Dedi yüzünden eksiltmediği gülmesiyle. İyi dedikten sonra bir konu açtık ve konuşmaya başladık. Çok geçmeden diğerleri de gelmişti. Matt yanağıma bir öpücük kondurup Cameron 'ın yanına gitmişti. Mahogany ile yarım saat sonra partiye gelenlerin dedikodularını yapıyorduk.
-"Ah o kaplan deseni mi? Hangi dönemde yaşıyoruz öyle!" Dedi ciyaklarlarken.
-"Ayakkabılarıda pembe." Dedim hızla. Bana sinirle döndü
-"Biliyorum, gözlerim bu karışımı görmeye dayanamayacak." Dedi bana dönerek. Güldüğümde o da kahkaha attı.
Hadi gidelim diyen Cameron 'a bir şey demeden ayağa kalktım ve dışarı çıktım. Arabayı açınca onu beklemeden soğuktan donmuş vücudumu resmen arabaya attım. Arabayı çalıştırdığında hala bir şey dememişti.
-"İyi misin?" Dedim ona bakarak. Yoldan gözünü çekmedi.
-"Evet neden sordun kı!" Dedi gülmeye çalışarak.
-"Geldiğimizden beri doğru düzgün benimle konuşmadın." Bekledim" Bir sorun var? Değil mi.?"
Hızla cevap verdi . Ve sinirliydi.
-"Sorun falan yok Skylar!" Sesini bir tık arttırdığında onunla kavga etmemek için kendimi zor tutuyordum. Kafamı cama yasladım. "Bağırdığım için özür dilerim bebeğim." Dedi . Ben ise ona cevap dahi vermeden ,hareket bile etmedim . "Skylar." Dedi sinirli bir ses tonu ile.
-"Ne?" Dedim sakin bir şekilde. Bana kısa bir bakış attı.
-"Sana bir şey dediğimde duymazlıktan gelme."
Sana ne
-"Tamam." Dedim kafamı cama yaslarken. Kırmızı ışıkta durduğumuzda bana döndü.
-"Niye bu kadar sakinsin. Sana biraz önce bağırdım?"
-"Napayım kavga etsem neden çok sinirlisin? Sakin olunca neden böylesin! İyi misin sen ya!" Bir şey demeden yola devam ettim.
Salak çocuk
Aptal
Gerizekalıı
Aghh

Asansörde tam 5 e basarken elinimi tuttu.
-"Yemek yedek beraber?"
-"Hayır yorgunum." Dedim elimi çekerek
-"Lütfen?" Dedi o en tatlı bakışlarını atarken. Yani nasıl ona karşı gelebilirdiniz ki!
3 yaşında bir çocuk gibi dudağını sarkıtmıştı.
-"Tamam!" Dedim gülerken.

Dışardan pizza söylemişti. Ki buna sevinmiştim. Şu salaklar gibi eve salata isteyenlerden değildi.
Elinde up uzun bir t-shirt ile geldi ve yüzüme attı. Yüzümdeki t-shirti elime alırken koltukta gülme krizine girmişti. Saçım elektriklenmişti.
-"Kapa çeneni ." Dedim lavaboya girerken. T-shirti üzerime geçirdim ve bana aşırı büyük gelen eşofmanı giydim.Yüzümdeki makyajı su ile ne kadar temizlenirse o kadar temizledikten sonra saçlarımı topuz yaptım.

-"Ne izleyelim?" Dedi yatakta sırtını dayarken.
-"Bilmem." Dedim yanına otururken.
En sonunda ben animasyon istemiştim. Mesela binlerce kez izlediğim Frozen gibi.
Ama o yeter artık Frozen' dan dedi ve romantik komedi açtı.
Pizzalar çok geçmeden gelmişti. Filmin ortalarında üzerimdeki bakışları hissedince ona döndüm.
-"Filmi izlesene ."
-"Seni izlemek daha güzel ama." Dedi beni kolunun altına alırken. Bir şey demek yerine kollarımı karnına doladım ve filme geri döndüm.
Cameron' a çok geçmeden ardı ardına mesajlar gelince gerildiğini hissettim. Telefonunu komidinin üzerinden aldı. Bir şeyler yazdı ve yeniden bıraktı.
Bir kaç dakika sonra yine mesaj gelince sordum.
-"Kim o?"
-"Taylor." Dedi hızla "Evde misiniz diye soruyor.
Yaalaannn
Tamam deyip yeniden filme döndüm.
Filmin sonlarına doğru zil çaldı.
-"Ben bakarım." Dedi ve ayağa kalktı. Odadan çıkınca geri filme döndüm.
Salak mesajlara baksana
Mesajlara bak
Hemen
Şimdi

İç sesimi dinleyip telefonu elime aldım. Şanslıydım ki şifre falan yoktu. Mesaj kutusunu açtım ve silinenlere girdim.

Bilinmeyen Numara
Naber Cam. Ben Alice

paint • cameron dallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin