7

1.6K 137 20
                                    

Ve hikaye başlıyorr kitap şuan 770 küsür yeni yıla kadar 1K olsak fena olmaaaaazzzz

Şuan aklımda bir kişi vardı?
Ama nedense onun olduğuna pek inanmak istemiyordum nedense. En azından inanmıyordum desem daha doğru olurdu.

Çok geçmeden kapının gürültüyle açılmasıyla Claire hızla yanıma geldi.
-"Hey iyi misin sen?" Dedi poşettekileri buz dolabına yerleştirirken.

-"Evet neden  sordun ki?"  Omzumu silktiğimde devam etti.

-"Rahatsız olduğun bir konu varmış gibi duruyorsun? " soru sorarcasına konuştu.
-"Yok bir şeyim." Dedim gülümseyerek ."Gerçekten."
------
7:30
Alarmın o pis sesi beynimde zonklarken içeriden Claire in sesi geldi
-"Hey uyan uykucu!"

Claire i gördükten sonra ona hayran bir şekilde baktım
-"Claire saat yedi buçuk. Sen bu saç kıyafet için kaçta uyanıyorsun?"

Claire Her zamanki gibi bana göre  harika yüzünü şuan makyajdan geçinmiyordu ve özenle yapıldığı belli olan saçları ile başımda dikiliyordu...
Benimse saçlarım dağınık ev topuzu ve bana kalsa üzerimden asla çıkartmayabileceğim pijamalarım.

-"Hey okula bunlarla geleceğini düşünmüyorsundur herhalde?" Elini beline yerleştirdiğinde odaya hızlı bir dönüş yaptım.

Okula geldiğimde ilk işim hızla müdürün odasından programımı almak olmuştu.

İlk dersim Matematik ti ve şanslıyım ki Claire ile dersim ortaktı.

O aptal bakışlar hale bir son bulmamıştı hatta bir kaç kişi fotoğrafımı çekmişti. Ne bir kaçı!

-"Hocanın ismi Bay William . Sana nerden geldin falan diye soracaktır aslında kim olduğunu adım kadar eminim çünkü küçük kızı Cameron un hayranı " ona sinirli sinirli baktım "İyi yönden bak seni herkes tanıyor!"

Bay William siyahi bir adamdı. Siyah takım bri elbise giymiş ve saçları kazınmış bir durumdaydı. Elindeki dosyayı masaya bıraktıktan sonra bir kaç kişin diyişiyle bana baktı

-"Ah sen...."
Hayır hayır diye geçirdim içimden
İlk günden sen şu haberlerdeki kızsın değil mi diyerek matematik hocamdan etiket yemek falan istemiyordum.

"Şu resim çizen kızsın değil mi? Bayan Rose söylemişti ve söylemek gerekirse kara kalemlerine bayıldığım kadar notlarını da çok beğendim"
Teşekkür ettikten sonra platin sarısı saçlı bir kız ağzındaki sakızla konuştu
-"Ah resim çizen kız mı? " dedi kız " Yani onu öyle tanımanıza gerçekten şaşırdık ."
bana doğru sırıttı "Haberlerde yedi yirmi dört ismini duyduğunuzdan eminim"
Kız öksürüyormuş gibi yapıp "sürtük!" dediğinde ve Clarie ben ve Sınıf kahkahalar ile güldü.

Gözlerime hücum eden yaşları umursamadan konuştum.
-"Bunu sen mi bana söylüyorsun!"
Kız bunu beklememiş olacakki ağzı açık bana baktı. Bay William ismini öğrenmek istemediğim kıza bağırdıktan sonra onu müdüre yolladı ve derse başladı.
Bu gerçektende onur kırıcıydı. Ben hiç bir şey yapmamıştım ve o salak yüzünden hayatımda işitmediğim sözcükleri duyuyordum.

Dersin sonlarına doğru önüme bir kağıt topu atıldı

Onları aldırma hepsi gerizekalı

Topun geldiği yöne baktığımda , karamel rengi saçlı ve yemyeşil gözleri olan bir çocuk ile karşılaştım. Bana sırıttığında bende ona buruk bir sırıtış gönderdim.

Bir dahaki dersim Claire ile değildi o kendi sınıfına doğru giderken bende dolabıma ilerledim.

-"Hey ben Sam!" Derste gördüğüm çocuk önüne çıktığında şaşırdım. Dolabıma kitabımı koyarken konuştum
-"Selam Sam ben Skylar"
-"Ah biliyorum "dedi elimi sıkarken "Resimlerini gördüm. Gerçekten çok hoşlar!"
Saçlarını karıştırdı
-"Nerde gördün?" Dedim gülümseyerek.
En azından herhangi bir insanın benimle ilgili gerçek bir bilgiye sahip olmasına mutlu olmuştum.
-"Okulun sayfasında her hafta yeni haberler paylaşılıyor. Senin geleceğin ve resimlerin ve çoğu notların oradaydı " sırıttı
Bana telefonunu verdikten sonra gitti. Bende lavaboya gitmek için korıdorun sonuna yürüdüm. Bulduktan sonra içeri girdim ve kendimi bir kabine kitledim. Benden sonra giren kızlar kahkaha atmaya başladı.
-"Kapa çeneni Layla!"
O sarışın olduğunu anlayınca dinlemeye başladım
-"Ee Bayan Rose ne dedi?"
-"2 ay boyunca ceza. Okuldan sonra temizliğe yardım edeceğim!"
-"Ee  antremanları?"
-"O salak sürtük yüzünden! Kendini bir şey zannediyor. " yeniden kulak tırmalayacı şekilde kahkaha attı"
Bizde ne olduğunu ortaya çıkaralım o zaman!" Diğer kızlarla dışarı çıktıktan arkalarından bende çıktım.
Dersten sonra Claire ile onunla dolabımın önünde buluşacağını söylediği dediği yere ilerledim .

Tam karşımda kocaman harflerle "hoşgeldin sürtük' yazısının bana yazıldığını anlamak pek zor değildi.

Çevrem bir anda kalabalıklaşınca etrafıma baktım. Bir kaç saniye içinde sanki bütün okul oraya toplanmıştı ki büyük ihtimalle zaten öyleydi.
Sarışın kız kalabalıktan sıyrıldı ve önüme çıktı.
-"Hey Sky!" Dedi kollarını birbirine bağladı ve ağzındaki sakızla gülerek konuştu
-"Evet arkadaşlar! Yeni arkadaşımıza kutlama yapalım dedik değil mi?!" Herkes güldükten sonra devam etti "Skylar videodasın biraz gül! " elindeki telefonu bana yaklaştırmaya başladı "

Bu senin için bir kutlama!"bekledi "Sadece senin için!" Avazı çıktığı kadar bağırdı. Sesler arttığında etrafıma baktım. Herkes alkışlayarak "Hoşgeldin" diye bağırıp kahkaha atıyordu.

Kalabalığa zorlukla girdim ve hızla okul kapısına doğru koştum. Arabanın önüne geldiğimde cebimdeki anahtarı çıkardım ve arabaya bindim. Hızlıca okuldan çıktım evin önüne geldim.

Ne olacağını düşünmüştüm ki! Herşeyin bir anda değişeceğini mi!
Salak
O gerizekalı aptal yüzünden olmuştu her şey! Hayatımı toplayım derken içine etmekten başka bie şey yapmamıştı. Ve o gerizekalıya herşeyi ödetecektim!
Arabadan çıkıp hızla asansöre bindim be beş yerine altıncı kata bastım. Dairesinin önüne geldiğimde hıçkırıklarım hala dinmemişti. Kapıyı yumruklamaya başladım. Sanki tüm sinirimi kapıdan alıyordum .
Kapıyı o açtı. Beni görünce gözleri fal taşı gibi açıldı.
Hıçkırarak
-"Aptal!! Herşey! Senin ... Yüzğnden !Hepsii ! Senin yüzünden! Hayatımı mahvettin! Senin yüzünden! " bağırdım
-"Skylar"dedi "Özür dilerim"
-"Ah teşekkürler! Ama ne değişti!" Dedim bağırarak "Senin yüzünden noldu biliyor musun! Aahh aç youtube a bak! Kesin oraya yükşenmiştir!"
-"Sakin ol" dedi omzumu tutarak
-"Olmazsam!" Naparasıın" dedim sinirle. Sesim koridorda yanlılanırken buna hıçkırıklarımda beraber etti
-"Sakin ol" dedi endişeli bir şekilde "Skylar sakinleşir misin !"
O kadar kötü mü gözüküyordum?

Onu göğsünden hızla ittirdiğimde ben bir kaç adım affalayacağını düşünsemde yerinden kıpırdamadan bana bakmaya devam etti.
-"Senin yüzünden! " dedim göğsünü daha çok yumruklarken .

Beni yavaşça göğsüne doğru çekerken, ona vurmaya çalışıyordum.
-"Geçti" dedi başımı göğsüne dayadı ve uzun kollarını vücuduma doladı. Deli gibi çırpınan kollarım kendini bıraktığında ,Kendimi ilk kez o kadar savunmasız ve o kadar güvenli hissettim. Sanki orda hiç kimse bana bir şey yapamayacak gibi...
-"Hiç bir şey geçmiyor Cameron, hiç bir şey"
Kollarını daha çok doladı ve sonrası karanlık...

Hadi yorumm asfjl ve votee

paint • cameron dallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin