6

1.8K 149 3
                                    

O bana sadece bakarken nedensizce ona acıdım. Etrafında olan olaylardan haberi bile yoktu .Pembe bir toz bulutu içinde yaşıyordu.Sadece o ve onun aptal fikirleri vardı. Bunlar başkalarının hayatlarını nasıl etkiliyor bundan da bir haberdi. Ona tiksinerek baktığımda o ise uzaklara dalmış bir şekilde öylece bakınıyordu. Bir şeyler mi hatırlıyordu. Onun kalbini kırmış? Aaa yazık kalbini mi kırdılar Cameron? Çok mu üzüldün?
-"Bencilsin kalbin bile yok senin! "Kırgın bakışlarını bana yönlendirdiğinde içimden bir şeylerin kırıldığını hissettim ama devam ettim. O benim canımı acıtmıştı ve şimdide ben onunkini acıtıyordum
-"Ah noldu? Senide mi üzdüler? Bir kız senden mi ayrıldıda o çok şişirdiğin egonu mu zedeledi ?" Parmağımı  çeneme yerleştirdim be güldüm "Canın mı acıdı? Bunu hak ediyorsun .Bahse girerim tek hayatını mahvettiğin kişi ben değilimdir "  Daha çok cevap vermeyince susmayı tercih ettim o da bunu etmiş gibi duruyordu " Hayatımı mahvettin aptal!
Bir daha karşıma çıkma " derin bir nefes aldım .Soğuk Los Angles her bir iliğime kadar işlerken bir anda arkama döndüm ve hızlı adımlarla binaya girdim. Asansör geldiğinde hızla içine girip düğmeye bastım. Onu orada bıraktığım da son yüz hali gözümün önüne gelirken hem mutlu oldum hemde üzüldüm. Küçük bir çocuğun kalbini kırmaktan farksızdı. Gözleri bile dolmuştu.

Elimin tersi ile yüzümü sildikten sonra ,derin bir nefes aldım ve kapıyı ittirdim. Cebime attığım anahtarı ,kapının deliğine soktuktqn sonra zorla kendimi içeriye attım.

-"Hey Sky!" Dedi koşturan Claire. Bana bakınca ofkadı "Noldu yine"
-"Yok bir şey" dedim anahtarı büyük aynanın yanındaki askıya asarken.
-"Tabi. Herneyse sen aşağıdayken Bayan Rose ile konuştuum" dedi ellerini çırparken. Yorgun ve bıkkın bir şekilde
-"Ee "
-"Buraya yeni geldiğini falan filan daha alışamadığını söyledim. Ve birinci okula alındın ,ikinci çoğu dersimiz aynı olabilirmiş!" Ufak çaplı bir çığlık attıktan sonra sinirle soludu
-"Bu kadar şey yapıyorum hani 'Teşşekkürler Claire sen benim en iyi arkadaşımsın' desen kötü olmazdı !"
-"Özür dileriim Claire sen benim en en en en yakın ve tek gerçek arkadaşımsın" hiç tavis vermeden kısa saçlarını arkaya doğru savurdu.
-"Bayan Rose şimdi gitmemizi ve kaydını yapmamızı söyledi"bekledi "Hey bir şey söyle . Hadi ama söyle bana !Söz kızmıycam!" Dedi koltukta yerini alırken. Yanına oturmamı işaret edercesine eliyle koltuğa bir kaç kere vurdu.
-"Claire gerçekten bir şey yok"
Kural 2:
Claire eğer bir şeye kısmıyacağım derse kesinlikle kızacaktır.

Tabiki de Cameron ile aramızdaki aptal diyaloğu anlatmam. Eğer söylersem kesin evine gider kapıyı açana kadar yumruklar sonra yüzüne bir yumruk indirirdi.

-"Agh Tamam!" Dedi sinirle ayağa kalkarken "Ben 5 dakikaya geliyorum sonra çıkalım"

Onu onaylayıcı bir şeyler söyledikten sonra, televizyonu açtım

Kural 3
Eğer -bu her kızda geçerli- Claire 5 dakikaya geliyorum diyorsa en az 45 dakika oyalanır.

Ve öylede oldu yaklaşık kırk dakikadan sonra Claire ile evden çıktık.

Arabayı , okulun önüne park ettikten sonra konuşmaya başladım
-"Neden kimse yok?"
-"Senin gibiler " dedi aynada saçlarını düzeltirken "Cumartesileri de gelirler. Ne yani iki güncük tatilin var hayır niye gelirsin ki! Ama pazar gelmezler hiç kimse gelmez. Sadece danışman ve Bayan Rose ayrıca hizmetliler "
-"Bayan Rose ?"
-"Okul müdürümüz. Okulu temsil eden ismi diğer inekler sporculara veya yarışmalarda derecelere girenlere karşı çok iyidir. Yani sana! Ama benim gibilere karşı gerçektende serttir! Ne yani genciz değil mi ne var azıcık eğlensek!" Dedi sinirle . Onun bu haline güldükten sonra, arabadan çıktık ve büyük okul kapısından girdik.
-" Şu liseden bir kurtulamadım " dedi koridorda yürürken
-"Son bir yıl dayan!" Dedim gaz verircesine

Kırmızı kapının önünde durduktan sonra bana iyi şanslar dedi ve ben cevap veremeden kapıyı açtı. Bayan Rose un gerçekten de çok güzel bir tarzı vardı. Bordo ve krem tonlardan oluşan oda çok hoştu. Bayan Rose bizi gördükten sonra hızla ayağa kalktı. Şu normal lise müdürlerine benziyordu. Kısa saçları ve kalem dar bir eteği vardı.
-"Claire! Seni hafta içi dışında ilk kez okul sınırları içinde görüyorum"
Claire sinirle güldükten sonra
-"Ne kadar şakacısınız Bayan Rose!"
-"Bu bir şaka değildi" dedi düz bir tonda . " Ah sen yeni öğrenci olmalısın " dedi güler yüzle "Hadi oturun"
Oturduktan sonra devam etti
-"Hiç burada okudun mu? Yüzün çok ımm ah galiba birisi ile karıştırdım "
HA-Rİ-KA
-"Haberlerde görmüş olabilirsiniz"dedim
-"Ah evet" dedi ciddiyetle "Evet tatlım okullar açıldı ve pek çok okul seni okula almazdı" bekledi "Claire senin çok başarılı bir öğrenci olmandan bahsetti"
-"Evet " diyerek söze girdi Claire "Onun kadarını görmedim!"
-"Evet Skylar" dedi ismime baskı yaparak. Claire sustu ve koltuğuna gömüldü " Her hangi bir aktiviten?"
-"Evet var" dedim gülerek "Spor ile gerçekten de hiç alakam yok! Ama resim yapıyorum "
-"Aldığın herhangi bir ödül?"
-"Girdiğim pek çok yarışmada derecem var" sırıttım. "Daha çok karakalem portre ve yağlı boya ile uğraşıyorum "
Boya dedikten sonra ürperdim...
-"Harika. Pazartesi bana gel ve haftalık programını vereyim."
Teşekkür ettikten sonra okuldan çıktık ve eve gittik.

Claire alış veriş için evden çıktı ve ben ne kadar bu semti öğrenmek istesemde evde kaldım. Neden?
Koltukta oturuken telefonumun titremesiyle elime aldım

Bir mesaj
Kimden: Bilinmeyen
-Haklısın

Kime:Bilinmeyen
-Kimsin ve numaranı nerden buldun

Büyük ihtimalle hayranlar veya hatta Jeff di

Kimden :Bilinmeyen
-Hayatını mahveden aptal

paint • cameron dallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin