Ik stond snel op en keek de jongen aan.
"Het geeft niet, het was toch mijn schuld... Ik was gewoon te erg in gedachte en lette niet op... Sorry." zei ik terwijl ik mijn ogen neer sloeg. Ik voelde warmte naar mijn wangen stroomde en wist dat mijn wangen rood waren.
Ik pakte mijn tas van de grond en keek ongemakkelijk naar mijn voeten. "Ik... uhm.. Ik moet gaan.." Ik draaide me langzaam om en liep met gebogen hoofd weg.
"Wacht!" Ik stopte en draaide me weer langzaam om. "Kan je misschien helpen? Je zit namelijk dankzij helemaal onder de cola. Het minst wat ik terug kan doen is een taxi voor je bestellen die je terugbrengt naar je huis." Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. "Dat is niet nodig. Het was ten eerste mijn eigen schuld en ten tweede heb ik al vervoer. Dus het is niet nodig, maar toch bedankt. Andere zouden zo zijn doorgelopen." zei ik met een droevige glimlach. De jongen keek me fronsend aan. Ik schudde mijn hoofd ten teken dat hij er niet verder om moest vragen en als antwoord knikte hij. "Ik moet maar eens gaan..." De jongen knikte maar zei helemaal niet. Ik liep ongemakkelijk weg en pakte mijn mobiel. Ik belde Kelsey op en vertelde dat ik weer terug ging naar het paleis.
"Waarom? We hadden het toch leuk? En we zijn nog niet klaar...." mompelde ze. "Uhm.. tjaa... Hoe moet ik dit precies zeggen... Ik heb weer eens drinken over me heen gekregen." Een paar seconden was het dood stil aan de andere kant van de lijn. Opeens hoorde ik heel erg hard gelach. "J-je hebt w-wat?" Ik rolde mijn ogen. "Ik heb weer drinken over me heen gekregen. Ja, alweer ik weet het." Kelsey begon tot mijn verbazing nog harder te lachen. "Oh my god! Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? Heb je het over jezelf heen gegooid?" Ik zuchtte. "Nee, natuurlijk heb ik het niet over mezelf heen gegooid... Iemand anders heeft het over me heen gegooid..." "En was deze andere persoon toevallig een jongen?" Mijn mond viel open. Hoe wist ze dat?! "Hoe weet je dat?" zei ik zuchtend. "Nou tot nu toe heb je alleen maar dingen over je heen gegooid gekregen door jongens dus... OMG was het Jayden?!" Ik zuchtte. "Nee, het was niet Jayden en daar ben ik blij mee ook want als hij ook nog eens cola over me heen had gegooid na dat gesprek dat we hadden vandaag dan zou ik hem echt hebben vermoord!" Het was weer stil. "Heb je met hem gepraat? Hoe ging het" Ik zuchtte. "Vreselijk. Hij noemde me alleen maar chick... Ik ben geen f*cking kuiken, ik ben een mens." "Oe... je bent echt boos." zei Kelsey. Ik grinnikte humorloos. "Ja, dat kan je wel zeggen ja. Eikel wat het er is. Wie denkt ty wel niet dat ty is?!" Ik zag ondertussen al een limo aan komen rijden en liep er naar toe. De deur word voor me open gedaan door de chauffeur en ik schonk hem een glimlach toe. Hij knikte naar me en deed de portier achter me dicht. "Kaitlynn, je weet dat hij nog gewoon dezelfde Jayden is hè? Vroeger was hij ook altijd vervelend en irritant tegen je, je kan je er wel overheen zetten." Ik schudde mijn hoofd.
"Nee, vroeger was hij een beetje arrogant en haalde hij geintjes uit, geintjes die ik zelf opzich ook nog wel leuk vond. Maar nu, hij is nu gewoon onbeleefd! Hij toont geen respect! Hij ziet me als een slet, iemand die die kan zoenen, misschien een paar weken een relatie mee hebben totdat we seks hebben gehad en me dan vervolgens aan de kant zetten alsof ik stukje kauwgom ben waar hij veel te lang op heeft lopen kauwen en waar de smaak dus allang vanaf is. En daar heb ik genoeg van. Ik laat me neit zo behandelen. Hij mag dan wel Jayden zijn, MIJN Jayden, en hij mag dan wel zijn geheugen kwijt zijn. Dat boeit me allemaal geen ene flikker. Het geeft hem niet het recht om me te behandelen als grof vuil." Ik was nu aan het snikken en tranen stroomden over mijn wangen. "Maar hij houdt van je Kait, dat is waar het om gaat. Dat is wat telt, en dat is ook wa-"
Houdt van je. Hij houdt van je. Dat is niet waar.....
"Hield van me, verleden tijd. Hij houdt niet meer van me. Hij ziet me als een tussendoortje en verder niets...." fluisterde ik. "Dat is niet waar en dat weet je! Hij is alleen vergeten dat hij van je houdt! Maar dat komt wel weer terug!"
"Hij houdt niet meer van me. Het is over. Wij zijn over. En deze keer is het echt." fluisterde ik zachtjes terwijl de tranen over mijn wangen heen bleven stromen. Ik eindigde de verbinding en keek uit het raam.
*****************************************
Olaaaaa!!!
Heeeeyyy omg mijn se week is zo goed gegaan!! :D
Hebben jullie the mockingjay part 2 als gezien? Nee? Ga hem kijken hij is echt goed!!!!!
Dusssss..... wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Ik vond hem een beetje saai en jullie haten me waarschijnlijk weer voor het einde haha oeps....
-xxx- love yaaaa
JE LEEST
Found Our Way Back(TFP2)
Roman d'amour*Het is noodzakelijk om eerst het eerste boek te lezen* Nadat Kaitlynn eindelijk haar ouders heeft bevrijd en het koninkrijk weer van hen is, zou je denken dat alles weer rozenkleur en manen schijn zou zijn. Dat is bij lange na niet zo. Alles vera...