- Naprawdę jesteś nienormalny - Darcy pokręciła głową z rozbawieniem, otwierając Niallowi okno.
- Wiesz jak ciężko było tu wejść - wymamrotał chłopak, wchodząc do środka.
- Masz być cicho, Niall - dziewczyna zamknęła za nim okno i zanim zdążyła się odwrócić Niall przyciągnął ją do siebie, uśmiechając się w swój uroczy sposób.
- Nie przywitasz się ze mną? - przechylił głowę w bok, wpatrując się w dziewczynę.
- Hej? - wzruszyła ramionami, śmiejąc się cicho pod nosem.
- To mi nie wystarczy - prychnął blondyn - Musisz mnie pocałować - dodał.
- Chciałbyś, Ni - dziewczyna cmoknęła chłopaka w policzek i wyswabadzając się z jego objęć, usiadła na łóżku.
- Obejrzymy jakiś film?
- Okej - Darcy wzięła z biurka swojego laptopa i posunęła się na łóżku, robiąc chłopakowi miejsce
Przez kolejną godzinę trwania filmu Niall przykleił się do Darcy, cały czas ją do siebie przytulając. Dziewczynie jakoś za bardzo to nie przeszkadzało; wręcz przeciwnie- prawie zasypiała, wtulona w Horana.
-Nie chcę żebyś mnie zostawiała - szepnął Niall.
- Też nie chcę wyjeżdżać - wymamrotała sennie Darcy - Ale muszę, wiesz to... Sama sobie nie poradzę, muszę skończyć szkołę i...
- Skarbie, wiem - chłopak pocałował ją w czubek głowy, przyciągając bliżej siebie - Ale obiecaj mi jedną rzecz.
- Co takiego?
- Nie przestaniemy ze sobą pisać, rozmawiać...
- Nie przestaniemy Niall, obiecuję - przytaknęła - A teraz daj mi spać.
A/N: Jeszcze dziś dodam odpowiedzi na wasze pytania do bohaterów
CZYTASZ
Message from him// n.h part 1✔
FanfictionOpowiadanie, w którym cicha i niepozorna Darcy pisze do wiecznie niedostępnego i chamskiego Nialla, na siłę szukając przyjaciela. cover by @vitecal twitter: #MFHFF #1 in fanfiction (najwyżej)