Šesto poglavlje-Padaju Suze Kao Kiša

357 32 2
                                    

~Sadašnjost~
'Anna, šta si osetila tog trenutka kada si ostala na podu, plačući?' - ljupka žena duge, smeđe kose upita me, naizgled jednostavno pitanje
'Huh, osetila sam...'

~Padaju Suze Kao Kiša~
Svakog trenutka navala novih suza me je sustizala. Kako sam obrisala jedne, nove su se ponovo spuštale. Kao da me nešto probada kroz grudi, kao da mi neko uporno gura mač u srce, svake sekunde sa većim intezitetom, gušim se. U sobi je tišina, jedino što se čuje su Harryevo duboko disanje i moji jecaji. Nisam sigurna koliko je prošlo. Vreme kao da je stalo, ne osećam svoje telo. Svake sekunde imam osećaj da sam sve slabija.
Kada konačno odlučim da je dosta, sa mokrim očima i licem pokušam da ustanem. Nekako i uspem, ali onda noge počinju da mi drhte i sledeće čega sam svesna jesu Harryeve ruke ispod mojih kolena i na leđima. Nemam ni snage da se oduprem te samo naslonim svoju glavu na njegova prsa.

-nedelju dana kasnije-

Konačno sam odlučila da izađem iz svoje sobe, ali kao da je to ikome bitno, nije čak ni meni. Ovih 7 dana provela sam gledajući u plafon, zamračene sobe. Jedva da bih nešto i pojela, imala sam 3, možda 4 obroka za sve ovo vreme, ali nikome nije stalo. Moji takozvani roditelji, brat, niko nije mrdnuo ni mali prst za mene. Koja radost, ha?
Uđem u kupatilo i pogledam svoje lice na ogledalu. Jeste gledali nekad film 'Krug'? E ako jeste, onda sigurno znate onu devojčicu koja ubija ljude? Izgledam isto tako, zar nisam božanstvena? Čudno što uopšte imam snage za sarkazam. Uđem.ispod tuša, obavim jutarnju higijenu i obučem prvo što mi je palo pod ruke. Uzimam ranac sa namerom da krenem u školu da ne bih zakasnila. Čim sam otvorila vrata sobe susrela sam se sa prelepin licem koje sam srela one iste noći. Ranac mi je pao sa leđa a usne sam otvorila u obliku slova "O", noge mi počešw drhtati jer su sećanja na tu kobnu noć samo navirala.
Primetivši da svake sekunde mogu dobiti napad panike izvadio je nešto iz džepa te okrenuo ka meni, bio je to policijski ID
'Detektiv Stokes, vama na usluzi mlada damo.'

Piščev P.O.V
Tako su stajali par sekundi, razmenjujući poglede. Andrea je umirila svoje disanje, ali ovaj čovek ju je još uvek činio nervoznom.
'Došao sam u vezi vašeg slučaja. Svestan sam činjenice da kasnite u školu pa bih vas zamolio da me pustote da vas odvedem, gospođice, usput ćete mi ispričati šta se dogodilo te noći.' - Reče mladi detektiv. Andrea je širom otvorila oči. Znala je da je on policajac, ali se plašila, od tog dana zakunula se da nikome nikada neće verovati.
Nick, kako mu je ime, primetivši koliko je zapravo nervozna, osmehnuo joj se na najljubazniji mogući način.
'Ne brini se, neću te povrediti, ovde sam da ti pomognem.' - Stvarno je osećao ogromnu dozu tuge i sažaljenja prema ovoj devojci. Kada je video te noći odavala je utisak superiornosti, dominacije, moći, a sada, kada stoji ovako krha i nežna ispred njega, u njemu se rađa potreba da je čuva, kao tanki komadići stakla koji se vrlo lako mogu slomiti.
'Ali...ali kako znate?' - konačno je progovorila. U kutu njegovih usana mogao se videti osmeh
'Tvoje prijateljice, verujem da se zovu Sierra Dallas i Samantha Styles, danas su bile u policijskoj stanici. Ispričale su nam šta se desilo i kako sam video vašu sliku, setio sam vas se, javio sam se te su mi dodelili vaš slučaj i evo me ovde.' - nasmejao se, ali njoj to i nije bilo toliko zabavno. Spustila je glavu od sramote i krenula van kuće a Nick ju je pratio. Samantha i Sierra? Kako čudno. Sve vreme je mislila u sebi. Za Sierru se nije toliko začudila ali kad je čula Samino ime, kao da ju je neko polio hladnom vodom. Nikad nije bila u dobrim odnosima sa njom, nije mogla povreovati da bi ona uradila nešto tako za nju. Ostavivši misli sa strane, uputila se ka velikom, crnom džipu za kojeg je pretpostavila da pripada detektivu Stokesu. On joj je otvorio vrata i odvezli su se u pravcu njene škole.
'Pa Deić, hoćeš mi ispričati?' - Nasmeši se na nadimak koji joj je dao ovaj prelepi, stariji čovek, ali njen osmeh brzo splasnu kada je čula ostatak rečenice. Duboko je uzdahnula i osetila kako joj suze ponovo naviru u očima.
Ostatak vožnje proveli su u prepričavanju i najmanjeg detalja. Nick je pažljivo upijao svaku njenu reč, rešen da reši ovo kako zna i ume.
Nekoliko minita kasnije, auto se zaustavio ali ni jedan ni drugi nisu izlazili iz auta.
'Znaš, ti si jedna jako hrabra devojka.' - nakon dužeg vremena progovori Nick. Istog trenutka, Andrea ga je pogledala svojim crvenim očima od plakanja, čekajući da joj pojasni ono što joj je upravo rekao. Shvativši to, on nastavi
'Retko bi dobili prijavu o seksualnom zlostavljanju. Devojke se obično plaše da govore zbog osude drugih a i zbog toga što se osećaju manje vrednom, stide se. Ti si jedna od retkih, divim ti se.' - ali ona se nije tako osećala
'Nisam ja prijavila.' - tiho je odgovorila
'Ali mogla si odbiti da pričaš sa mnom, ili si mogla da porekneš da se bilo šta dogodilo, a nisi, ti si najhrabrija osoba koju sam ikada sreo u svom životu. Vidimo se sutra, Deić, isteraćemo ovo do kraja, platiće svi oni koji su te i nažao pogledali.' - odlučno reče
'Doviđenja.' - šta uopšte imam od toga? Pomisli ona dok je izlazila iz auta, svi su je napustili, nema nikoga.

Harryev P.O.V
'Kian, molim te, to je tako pederski.' - reče Sam dok su svi pogledi ekipe bili upućeni ka Kianovim novim roze pantalonama. Svi su prasnuli u smeh skupa sa mnom. Onda sam je video. Ta mala, đavolska devojka koju sam sa uživanjem stalno izazivao, upravo je pognute glave izlazila iz nekog crnoh auta, džip, noviji model. Kroz staklo sam mogao primetiti muškarca, možda 7-8 godina starijeg od mene. Promrmljala je nešto što joj nisam mogao pročitati da usana i krenula ka školskom dvorištu. Čudno, nikada u životu nisam video ovog lika. Okrenuo sam se ka Kianu ali i on je zbunjeno gledao u istom pravcu
'Matori, zar ono nije tvoja sexy seskica?' - Finn je prvi progovorio ali normalno, Jack je morao da se ubaci. Prevrnuo sam očim, blizanci
'Dosadili joj naši momci, hoće cura prave muškarce, jebiga Finn, ode nam i ona.' - sa "setom" u glasu je rekao i počeo nekontrolisano da se smeje. Kian nije ništa rekao samo je nastavio da gleda u tom pravcu. Ne razumem ga, zar ne bi sad trebao da joj bude podrška a ne da se ponaša kao kreten?
'Izvinite me.' - glad moje sestre je prošao mojim ušima i u sledećem trenutku vidim je kako svom svojom snagom grli Andreu a Dei suze kreću da liju, jedna za drugom. Ubrzo im se pridružuje i Sierra te se sve tri grle. Od kad se moja sestra druži sa njima? Zbunjeno sam gledao u njih sve dok Cameron nije prekinuo moje misli
'Odoh ja, mislim da im trebam, ne može moja jadna sekica Sierra sama da ih smiri.' - zlobno se nasmeši i ode. Muška kurva. Prevrnuo sam očima i krenuo za njim, a ne druškane, njih dve nećeš moći.

~Sadašnjost~
'Ipak si dobila prijateljicu za ceo život u tom trenutku...' - Rose reče
'Ali sam pre toga izgubila sve...'

A/N
Evo gaaaaa, kao što sam i obećala, lol xd
Nadam se da vam se sviđa, malo smara, malo više, ali tek smo na početku xd
Izvinite na greškama pišem preko telefona :((
Nastavak u ponedeljak
Lya♥♥♥

J.xx


DEAD INSIDEWhere stories live. Discover now