Pretpostavljam da mnoge ne interesuje, but here goes nothing.
Dosta dugo nisam pisala i moram vam priznati da je počelo jako da mi nedostaje, pogotovu sada kada smo svi zarobljeni u kućama u izolaciji dok se dešava haos kakav se dešava na celom svetu.
U tom duhu, odlučila sam da počnem da pišem novu priču čija mi se radnja već dugo mota po glavi. U pitanju je jako mračna knjiga i nije za svakog. Mnoge stvari koji će se tu desiti nisu nešto što prija svim ljudima tako da već unapred upozoravam.
Zove se "Fatalna opsesija", a nastavci će verovatno ići svakog drugog, trećeg dana, barem dok traje ovaj karantin. Takođe, na mom profili možete naći i verziju te knjige na engleskom, mada će nastavci ići dan-dva kasnije nego u srpskoj verziji, jer mi, normalno, za to treba više vremena.
Tako da, ukoliko je neko zainteresovan, ovo je neki mali kratki opis:
"...many spirituals recognize that when dark one appears he is most beautiful, most wonderful and most engaging. The truth only comes out later..." - unknown
Kada sam ga prvi put ugledala, kako samo stoji pored ulaza kluba, puši cigaru i mirno posmatra scenu ispred sebe kao da se tuča uopšte ne dešava - bila sam očarana. Mislila sam da je najlepše, najinteresantnijie i najzavodljivije biće koje sam svojim očima videla. Bio je sve to, ali i mnogo više. Tako mnogo više.
Tražila sam nešto novo, ćeznula sam za nečim što će mi promeniti život iz korena. Želela sam vatru, požar, lavu, samo što sam, izgleda, smetnula sa uma da se, igrajući se sa njom, možeš opeći.
Bio je sve što sam želela - mračan, misteriozan, posesivan, pun strasti - ali bio je još mnogo toga što tada nisam znala, što ni nisam želela da saznam.
Postavila sam i trailer, tako da možete pogledati ako vas zanima.
Ostanite kod kuće i čuvajte se, volim vas<3
YOU ARE READING
DEAD INSIDE
Fanfiction* završena * #1 in depresija (23/07/2020) #1 in depression (23/07/2020) Ovo je priča o devojci koja jedne kobne večeri gubi sve. O devojci koja nema snage da se bori. O devojci koja više ne vidi izlaz. O devojci kojoj je potrebna pomoć. O devojci s...