"Weyh! aku rasa Aa tu macam sengaja je 'ditinggalkan' nak usha kau latuuu" kata Alya sambil mengangkat keningnya."Ngek hang!" kata Elenna sambil mata renung tepat pada Adam. Adam menoleh ke arah Elenna apabila dapat merasakan ada seroang minah tengah usha dia. Tiba tiba mata Elenna dan Adam merenung antara satu sama lain. 'Eye contact' katanya.
Elenna segera melarikan anak matanya ke tempat lain. Malu memandang muka seorang jejaka yang disukainya.'Eye contact' ini bukan kali pertama bagi Elenna, tapi dah berpuluh puluh kali. Sebab itulah Elenna dapat rasakan yang Adam sudah tahu Elenna sukakan dia dalam diam. Tanpa orang lain sedar, Sofia tiba tiba senyum seorang diri sambil memegang pipinya. Macam blushing gitu.
"Kau apehal? Senyum sorang sorang, hah ingat boyfriend ea?" tanya Sarah sambil mencuit Sofia.
"Eh? Mana adaa senyum. Aku just rasa pipi aku ni makin tembam la" jawab Sofia sambil mengosok gosok pipinya yang dikatakan tembam itu.
5:45 petang. Kelas tamat. Elenna dan kawan kawannya menuju ke kereta masing masing untuk pulang ke rumah. Manakala Alya menumpang kereta Elenna. Sedang Elenna memandu, Alya membuka mulutnya.
"El, kau berhenti jap kat petron mana mana nanti. Aku tak tahan dah ni". Elenna menjawab sambil mata memandang sekilas ke arah Alya
"Haishh kau ni, nasib petron tak lepas lagii. Yeye nanti aku berhenti la"
YOU ARE READING
"Sorry, I Love Her"
Romance"Why are you coming now? When I love someone else" *Not related to anyone, 누구와도 연결 없음* Thank you :'D