Bab 14

263 19 3
                                    

Ezzat terus menuju ke kedai makan. Dan kelihatan Adam sudah pun sampai. Mesti Adam tahu kenapa Elenna menangis.

"Bro, asal dengan El? Kau ada buat apa apa ke?" tanya Ezzat sambil melabuhkan punggungnya.

"Eh? Bila El sampai? Dari tadi aku tunggu tak de sapa pun yang sampai. Kenapa dengan El?" tipu Adam.

"Entah la. Tadi aku nampak dia nangis nangis. Aku panggil dia buat tak tahu je" jelas Ezzat.

"Tunggu kau la tu. Dari tadi tak sampai sampai. Janji kul 5 kan? Yang lain pun mana? Tak datang lagi" Adam seperti nak melarikan diri daripada soalan Ezzat.

"Takkan lah tunggu aku samapai menangis? Entah la kau try call Sofia" kata Ezzat.

"Mana lah tahu. Perempuan kan suka nangis nangis. Malas la aku nak call Sofia. K lah aku caw dulu. Kita jumpa lusa je la kat Uni" Adam bangun dari kerusi dan meninggalkan Ezzat seorang di meja itu.

"Pulak! Dah aku sampai ni nak buat apa?" tanya Ezzat kepada diri sendiri. Lalu pergi menuju ke kereta dan pergi ke sebuah pusat membeli belah.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Ezzat menghantar whatapps kepada Elenna;
"Assalamualaikum my qtpie princess" - Ezzat
*bluetick*
"Hey babe, what's wrong?"- Ezzat
*bluetick*
"Waalaikumussalam. Nothing bby :') don't worry" - Elenna
"Mind to share your problem?" - Ezzat
"No. I'm fine " - Eleena
"Alaa. Share la share la :'(" - Ezzat
"Sorry. Gtg" - Elenna
*bluetick*
Ezzat mengeluh. Hm. Tak nak lah ganggu. Biarkan dulu.
"Hello baby :*" - Adam
*bluetick*
*block number*
"Aku benci kau Adam. Menyesal aku pernah suka kat kau." bisik Elenna di dalam hatinya

"Sorry, I Love Her"Where stories live. Discover now