Bab 32

242 11 6
                                    

Tiba tiba pulak Nazrief dengan kakak dia join Ezzat dengan Elenna. Memang Ezzat tak boleh sweet sweet la dengan Elenna. Mereka berhenti di suatu tempat untuk makan mengisi perut yang kosong. Dah selesai makan, mereka pergi ke tempat Minions! Elenna memang suka makhluk yang berwarna kuning ni.

"Zat, panas lah" kata Elenna sambil mengipas gipas menggunankan kertas (musim panas) Elenna ni memang tak suka panas panas, nanti cepat berpeluh and rasa nak mandi je terus!

"Alah tahan la kejap" Ezzat berkata sambil meletakkan tangannya di atas bahu Elenna

"Tak boleh tahan! Panas!" Elenna mengipas gipas dengan lebih kuat. And tengok gaya macam dah nak nangis ni.

"Tadi Naz tengok dekat tempat frozen ada jual kipas. Jom lah kita pegi singgah balik" ujar Nazrief

"Oh okay. Jom sayang" kata Ezzat. BANG! jantung Elenna rasa macam terhenti. Sayang dia panggil aku? Tapi El pun tak tahu kenapa dia rasa macam ni, padahal masa kat Uni dulu okay je. Maybe sebab 5 tahun mereka berpisah?

Sedang Elenna tengah menggunakan kipas frozen tu, time tu jugak la Nazrief nak buat video insta (El macam budak budak XD)

"Sekarang Naz dekat Universal Studious Osaka. Osaka kat mana El?"

"Japan!"

"Naz with my sister, Elenna and Ezzat. We're very enjoy! I love you guys!" maka tamat lah video insta selama 15 saat itu. Terus tangan Nazrief menekan 'post'

"Jom kita pergi tempat lain pula" kata kakak Nazrief. Nazrief dan kakak yang sudah jalan dihadapan. Tetiba Ezzat membisikkan sesuatu kepada Elenna

"Sayang tengok lah malam ni abang buat apa" kata Ezzat sambil senyum nakal.

"OH MY!" jerit Elenna didalam hati.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Setelah berada di dalam Universal Studious selama 7 jam, mereka terus balik ke hotel. Bukan main lagi Elenna selfie dengan Nazrief. Ye lah kat Malaysia nanti tah boleh jumpa lagi ke tak. Mereka semua balik ke hotel. Nasib la Nazrief dengan kakak dia tak tidur di hotel yang sama. Memang rosak rancang honeymoon.

Ezzat membuka pintu hotel, Elenna terus lari pergi ke katil

"KATIL!" jerit Elenna sambil merebahkan badannya dia atas katil. Ezzat hanya mampu menggeleng kepala. Dah kenal sangat dengan Elenna ni

Jam menujukkan pukul 10 malam waktu Japan.

Sedang mereka menonton televisyen sambil baring di atas katil, Ezzat nama Elenna

"El ... jom?"

"Pegi mana? Tak larat lah"

"I want to hurt you tonight!" kata Ezzat sambil menutup televisyen

"Okay! Aku nak lari!" jerit Elenna di dalam hati.

"Hahaha" Elenna saja buat gelak

Ezzat merapatkan badannya dengan Elenna dan mulalah malam yang indah buat Ezzat dan Elenna. Indah? Eiw

Aku tak nak tulis bab ni huhuhu. Sebab aku baru 14 y/o sob sob. Next part tomorrow ya. Sorry readers!

"Sorry, I Love Her"Where stories live. Discover now