Bab 10 - Terserempak Lagi

270 22 2
                                    

Elenna terus tergamam apabila ternampak Sofia dan Adam. Siapa lagii? Memang tak ada orang lain dah ke kat dunia ni? El! Kau dah lupakan Adam! lupakan! lupakan! lupakan! Ezzat terus berhenti ketawa apabila melihat Elenna tidak lagi ketawa. Terus Ezzat memandang apa yang dipandang oleh Elenna.

"Haishh kacau daun betul la diaorang ni. Baru je nak seronok seronok dengan El". Ezzat terus menarik tangan Eleena untuk pergi lebih dekat dengan Sofia dan Adam

"Apa you buat ni?!" tanya Elenna sedikit takut dengan tindakan Ezzat menarik tangannya dengan kuat. Jantungnya berdegup kencang. Janganlah buat hal Ezzat! Ezzat menghiraukan pertanyaan Elenna.

"Hai Adam , Sofia" kini Ezzat dan Elenna betul betul di depan mereka.

"Hai" jawab mereka serentak.

"eh eh pegang tangan bagai" kata Elenna di dalam hati.

Kini Ezzat membuka mulutnya lagi ,

"Adam sebenarnya Elenna ni suka kat kau 4 month ago. Tapi tak nak lah bagitahu kau sebab perempuan kan. Malu." kata Ezzat. Fuhh Ezzat ni biar betul? cakap direct terus. Ezzat menggengam tangan Elenna lebih erat.

"Sakit tangan aku duh. Ni kes nak salurkan tenaga untuk hadapi semua ni ka pa? banyak dah aku baca dalam novel selalu macam ni" kata Elenna dalam hati.

Adam hanya mengangguk. "Adam anggukkk?" Terkejut Elenna di dalam hati.

"Aah aku tahu. Sofia cerita kan dah semua. El, aku just nak kau tahu. Selama ni masa aku duk usha usha kau tu, sebenarnya aku usha Sofia lah. TERpulak usha kau. And satu lagi, aku tak boleh terima kau. Sorry, I love her. Lagipun kau dengan Ezzat pun tengah couple kan sekarang so aku rasa tak de masalah la kalau kau nak lupakan aku" pehh! Ayat mamat ni macam kejam pun ada. Ter-ter pulak dia. Kau tunggu aku balas.

"Hahahaha. Aku pun tak suka kau lahh sekarang. Kau pun tahu aku dengan Ezzat. Kau dengan Sofia so aku tak rasa apa apa pun" nahh! Ayat first tu aku bagi pedas sikit. Tapi yang last tu? Tipulah! Eh betul betul!

"So now, masing masing dah ada boyfriend, masing masing dah ada girlfriend so takyah cemburu. Takyah duk buat cerita indon.K bro caw dulu. Bai" kata Ezzat macam gangster pun adaa.

"Sorry, I Love Her"Where stories live. Discover now