Ezzat baca mesej dari atas. Mesej yang pertama dihantar oleh Liana and ada gambar. Terus Ezzat menekan gambar tersebut. Dia ternampak gambarnya dengan Nana yang dipost oleh Adam and El comment.
Ezzat membuat muka 'whatt?'. Bila pulak Adam post gambar ni. Ezzat keluar dari app whatapps dan menekan app instagram dan nama Adam di search. Terus tekan gambarnya dengan Nana. And baca comment
Wah! Hope kekal bro @RealEzattt_ - Elenna
Just kawan la @El_Elenna - Adam
Dari kawan boleh kahwin kan? Mana la tahu jodoh @RealEzzattt_ and Nana - Elenna
Hmm. I don't think so @El_Elenna -AdamOkay first, aku kena tanya Adam. And suruh dia delete gambar ni. Lepas dah settle semua, Adam dah delete gambar tu.
Elenna saja la nak bukak instagram Adam kut kut la bangzat kita ada comment apa apa. Tengok tengok gambar tu Adam dah delete. Hairan betul. Ahh! Biar lah. Elenna baca doa and terus tidur.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Di Uni
Elenna pegi Uni dengan Alya and Alya pun tak tahu apa yang terjadi semalam sebab dia busy tak sempat nak on whatapps. Senang aku kalau macam ni. Tak yah jawab soalan. I love you Alya! Setibanya di Uni, macam biasa lepak la class tak mula lagi. "Hari ni siap sedia la dengan wartawan. Nasib tak masuk tv je." kata Elenna di dalam hati. Semua dah duduk tempat masing masing. Liana start buka mulut. Haa! Kamera mana kamera? Sesi wartawan nak temu ramah nak mula dah ni."So, El,Zat? Nak kongsi apa apa tak? " tanya Liana. Aku dengan Ezzat memandang antara satu sama lain.
"Jap jap! Apa ni? Kongsi apa pulak?" tanya Alya yang tak tahu apa yang terjadi semalam. Sarah start cerita dekat Alya.
"Okay. So ?" tanya Liana. Minah ni dari semalam duk so so.
"First aku yang nak tanya. Adam, kenapa kau delete gambar semalam?" tanya Elenna sambil kening sebelahnya terangkat. Aku memang benci betul dengan Adam ni. Aku marah pun sebab dia lah. Tapi nak tanya kat sapa lagi, dah dia yang post gambar tu.
"Aku delete sebab Ezzat yang suruh. Dia tak nak kau salah faham. Diorang just kawan lama" jawab Adam.
"Nana tu kawan I dulu masa I menghilangkan diri. Dah lama tak jumpa, so I lepak lepak dengan dia semalam. Tapi Adam pun ada. Kan adam?" Elenna belum tanya lagi siapa Nana, tetiba je jawab. Rileks bro jangan gelabah sangat.
"Kawan? Like your ex girlfrind la?" tanya Elenna.
"No. Not my ex. I just have you El" jawab Ezzat. Please tak yah buat jiwang.
"Hm. Okay lah kalau macam tu" kata Elenna. Eleh! Kalau dalam hati "yelatu kawan".
"Tapi kan kenapa lepas kita balik Korea perangai you pelik sangat. You ada sembunyi something dari kitaorang kan?" tanya Ezzat. Secara tidak sengaja mata Adam dengan Elenna bertembung. Ish! nak jawab apa ni.
"Biasa je. Mana ada lain" jawab Elenna perlahan.
"Tipulah kau. Selalunya kau tak macam ni" sampuk Sofia.
"Ada someone ni, dia cakap dia suka kat aku and..." kata Elenna sekerat.
"And...?" mereka semua berkata serentak dan memandang Elenna dengan penuh minat untuk mendengar ayat yang tergantung itu
YOU ARE READING
"Sorry, I Love Her"
عاطفية"Why are you coming now? When I love someone else" *Not related to anyone, 누구와도 연결 없음* Thank you :'D