April sa zúrivo prehrabávala v krabiciach v Bridgitinej izbe. Na zemi okolo nej sa kopili haldy oblečenia, avšak stále nenašla to, čo hľadala. Po chvíľke ju to však prestalo baviť a po frustrovanom vzdychnutí si sa rozhodla aspoň sa trochu pobaviť. Z jednej zo škatúľ vybrala tmavé slnečné okuliare, ktoré sa jej páčili. Postavila sa pred zrkadlo a vymenila ich za svoje, ktoré položila na stolík ku zrkadlu. Chvíľu na seba spokojne hľadela. Tieto sa jej zdali oveľa vhodnejšie na špiónsku akciu, ktorú práve prevádzala.
Všetko sa to začalo pred pár hodinami v jedálni.
April sa znudene vidličkou vŕtala v tom hnuse, čo mala na tanieri. Brooke im rozprávala o jej novom frajerovi Treyovi a tak April sústredene prikyvovala vždy, keď sa tmavovláska odmlčala a čakala na reakciu. Tom sa medzitým hral na mobile a Jerry čosi čmárala na servítku. Toľko k ich zábavnej povesti na škole.
Vtedy začula nejakú zaujímavú konverzáciu z vedľajšieho stola, tak sa do nej započúvala. April bola jednou z ľudí, ktorým veci ako "súkromie" alebo "osobný priestor" nič nevraveli.
"...a tie plány niesli názov Willieho Skaza. A aby to nestačilo, bola tam fotka nášho školníka. Náš školník sa volá Willie. Hovorí ti to niečo?"
April spozornela a vyrthla Tomovi mobil z rúk.
"Aj tak ti nepribudli žiadni odoberatelia," povedala, reagujúc na jeho vyčítavý pohľad.
Tom si totiž prednedávnom založil Youtube kanál s názvom Tomcatproductions, kde zverejňoval svoje videa mačičiek. Just kidding. Videá, ktoré Tom nahrával na svoj kanál tvorili väčšinou krátke dokumentárne filmy.
"Venujte mi pozornosť. Naša nová spolužiačka Bridgit Jonasová sa práve zmienila o nejakých plánoch s názvom Willieho skaza. Hovorí vám to niečo?" povedala, napodobňujúc Bridgit, a záhadne sa usmiala. "Lebo ja som práve dostala nápad."
Reakciou na toto vyhlásenie bol Tomov pozdvihnutý kútik pier, Brookin povzdych a nevinný úsmev na Jerrynej tvári, ktorý možno nebol až tak celkom nevinný. Všetci dali hlavy dokopy, rozobrali rôzne scenáre a o chvíľu už iba pozorovali ako sa Jerry ladným krokom vydala k Brigitinmu stolu.
"Pôjdeš so mnou do antikvariátu," oznámila jej zasnene.
"Áno?" odpovedala Bridg, keď zrazu spozorovala tri páry očí, upierajúcich sa na ňu od vedľajšieho stola. Vyzeralo to, akoby ju pozorovala tá ryšavá baba a jej partia.
"Tak fajn. Ideme," povedala Jerry a pobrala sa k východu. Bridgit to chvíľu zvažovala, nebola hlúpa a zdalo sa jej to extrémne podozrivé, no nakoniec zvedavosť zvíťazila. Pozrela sa na svoj nedojedený (a dosť nechutný) obed a chcela Jerry zastaviť, no tá však už bola skoro pri východe z jedálne a tak len schmatla tašku, zamávala bratovi a bežala za ňou.
"Klaplo to," povedal Tom prekvapene.
"Jasné, že to klaplo. Moje plány zaberú vždy," reagovala April a Tom sa chystal protestovať, no nenechala ho.
"Teraz sme na rade my. Ja sa posnažím nenápadne vkradnúť k nim domov a zmocniť sa tých plánov, zatiaľ čo tvojou úlohou bude včas ma varovať ak by sa blížila domov. To znamená, že by si už mal byť za nimi a sledovať ich," povedala mierne panovačne.
"Ako rozkážete, vaše veličenstvo," povedal Tom so zmesou sarkazmu v hlase. Napriek tomu však odišiel za dvoma blondínkami, ktoré sa pred chvíľou stratili za dverami jedálne.
April zazvonila na zvonček s menom Jonas. Zahľadela sa na obrovský dom a pomyslela si, že by sa páčil Brooke. V duchu sa snažila vymyslieť vhodnú výhovorku, prečo potrebuje ísť dnu. Keď sa už pomaly psychicky pripravovala, že sa bude musieť vlúpať, dvere sa otvorili dokorán.
YOU ARE READING
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...