23. kapitola - Muž zákona

18 2 0
                                    


„Tak všetci na svoje miesta. Aaaaaaaaaa ideme na to!" skríkol nervózny Hugo. Konečne bastal deň premiéry. Opona sa roztiahla a dej divákov vtiahol na pláž, ktorá zásluhou Louisy vyzerala aspoň ako-tak uveriteľne. Tomovi a Randy išlo hranie zamilovaného páru veľmi dobre, aj keď občas nastali rozpačité momenty.

Príchod April, teda Rizzo na scénu bol impozantný, najmä preto, že sa jej ružové auto rozpadlo v polovici imaginárnej cesty do školy. Jej vetou „tie dnešné autá nestoja za nič" však zachránila situáciu a vyslúžila si za ňu salvu smiechu z publika.

Pri scéne kde spievali Randy poznamenala, že Danny, teda Tom je gentleman a Bridgit spolu s Jerry sa ticho zachichotali.

Riaditeľka, ktorej občasné vystúpenie na scéne si strihol Hugo v parochni, nápadne pripomínala Hartleyovú. April si najviac užívala spievanie piesne Look at Me Im Sandra Dee, keďže to bola beztrestná príležitosť ako si robiť srandu z Randy.

Celkovo to predstavenie vyšlo dobre (dokonca aj bozky medzi Tomom s Randy a April s Jeromom), hoci museli vypustiť niekoľko menej dôležitých scén a postáv kvôli nedostatku hercov. Na záver dostali obrovský potlesk a Hugo plakal slzy šťastia. Dokonca sa šli pokloniť až trikrát.

Po predstavení ešte Hartleyová spustila ďakovnú reč študentom, rodičom a rodičovskému zboru za finančné príspevky a dokonca privolala Huga na pódium aby mu zatlieskali zvlášť.

Keď si členovia dramáku pogratulovali v zákulisí, išli sa pozdraviť s rodičmi. Na April na jej prekvapenie čakala mama a Jerry s Tomom tam mali oboch rodičov, ba dokonca aj babku.
„No, Thomas, som rada, že tento rok si robil aj niečo užitočné."

Tom nad menom Thomas prevrátil očami. Jeho babka žila v domnienke, že Tom a Jerry sú prezývky pre Thomas a Geraldine.

„Tá úloha ti sadla, hoci na tých tanečných pohyboch by si mohol zapracovať."

„Ehm.. dík?"

„A ty, vnučka moja, kostýmy aj kulisy boli viac-menej vydarené, gratulujem. Stavím sa, že na lepšie ste ani nemali prostriedky."

„To je pravda," prisvedčila jej Jerry.

„Ich babka je celkom bohatá, ale vydedila ich otca, keď sa oženil s tetou Cass," vysvetlila Bridgit nezaujato Brooke, ktorá sa tam odniekiaľ zjavila. „Inak gratulujem, bolo to menej nudné ako som čakala. A pohľad na Toma v kožených gatiach stál za to."

„Hovor mi čosi, najmä tie jeho pohyby," chichotala sa Bridgit. Keďže Tom a Jerry boli v zajatí ich babičky, vybrala sa Bridgit pohľadať April. Našla ju obďaleč s osobou, ktorá bola pravdepodobne jej mama, keďže sa nápadne podobali, obidve boli ryšavé a modrooké, len narozdiel od Apriliných nezbedných kučier mala pani Greenová rovné vlasy.

„Matka, toto je moja nová kamoška Bridgit," predstavila ju April, hneď ako si ju všimla.

Po pár zdvôrilostných frázach sa s Aprilinou matkou rozlúčili a vybrali sa na párty, ktorá bola akousi odmenou za ich vydarené predstavenie. V skutočnosti by sa párty konala tak či tak, keďže valentýnska tancovačka bola na Liverpoolskej strednej nepísanou tradíciou. Párty sa konala v telocvični, ktorá bola od hlavy po päty vyzdobená ružovými srdciami, od balónov až po výzdobu na muffinoch. Väčšina dievčat si ružovú výzdobu zobrala k srdcu, keďže boli v ružovej ešte aj odeté, Apriline čierne minišaty a zelené šaty Bridg tu jasne kontrastovali. Nanešťastie hneď po Bridgitinom príchode si ju vystriehol Hugo, ktorý s ňou chcel niečo prediskutovať a tak sa April pobrala kade ľahšie. Z nejakého dôvodu sa jej pýtal, či niekedy užívala drogy alebo nevie o niekom, kto by nejaké užíval. Nevedela, či jej chce nejaké ponúknuť alebo čo, no v každom prípade presvedčivo zatĺkala, veď čo je koho do toho, že si dajú raz za čas brownie.

THE END OF THE WORLDDove le storie prendono vita. Scoprilo ora