O necelý týždeň po Silvestri zapípal Jerry facebook. Svietila jej tam nová správa od Bridgit- zvedavo ju teda otvorila.
"Tom!" zakričala na svojho brata. "Bridgit nás volá k sebe, vraj prišla jej sesternica a chce nás zoznámiť."
Tom vyšiel z kúpeľne s uterákom omotaným okolo bedier. "Volala kým som bol v sprche?"
"Nie, napísala mi."
"Napísala ti?""Máš vodu v ušiach?"
"Nie, len... to je jedno," mávol Tom rukou. Prečo nenapísala mne? "Máme prísť dnes?" opýtal sa miesto toho.
"Hej. O siedmej nás čaká. Vraj máme privezť April."
Tom prikývol a potom sa ponoril späť do vlastných myšlienok.
Bridgit otvorila dvere a privítala Brooke. Objali sa a Bridgit sa začala vypytovať, aká bola lyžovačka.
"Celkom v pohode. Ale Satana je dosť otravná."
"Kto?"
"Otcova nová frajerka," mávla Brooke rukou a odfrkla si. "Nie je na nej nič zaujímavé."
"Aha. A čo Tyler?"
"Ešte sme sa nevideli. Chystám sa ho niekedy prekvapiť vo fitku."
"Začula som niečo o chlapcoch?" ozval sa pre Brooke neznámy hlas a dolu schodmi zišla sympaticky vyzerajúca blondínka.
"Ahoj, ja som Indiana," usmiala sa. "Máš skvelé topánky."
"Ďakujem!" rozžiarila sa Brooke. "Títo tu to nikdy neocenia. Konečne niekto s vkusom. Ja som inak Brooke."
"Viem o čom hovoríš. S Bridgit sa o topánkach nikdy poriadne rozprávať nedalo," prevrátila Indiana očami. Spomínaná Bridgit urazene postávala v pozadí a sledovala, ako desivo si tie dve sadli. Hoci Indiana bola rozumnejšia, vášeň pre módu zdieľali.Vtedy opäť zazvonil zvonček a tak Bridg šla otvoriť dvere. Už tam stál zvyšok hostí- Tom, Jerry a April. April nečakala na pozvanie a vrútila sa do domu.
"Čus," pozdravila Bridgit s Brooke a potom zmätene zastala pri Indiane. "A ty si kto?"
"Indiana Johnsonová, Bridgitina sesternica," usmievajúc sa podala April ruku, pričom však pohľad nespúšťala z Toma.
"To akože vážne?" vychrlila, kým sa Tom s Jerry chichúňali.
Bridgit s Indianou len pokrčili plecami. Potom sa popredstavovala aj s ostatnými.
"Vážne, ľudia, vy ste mali byť Jonesovci," krútila červenovláska hlavou.
"A viete, kto je ešte Jones?" zasmiala sa Jerry, "Tom Jones!"
"Sex bomb, sex bomb, you're a sex bomb," zanôtila Indiana, pričom na Toma žmurkla. Ten si začal rozpačito šúchať krk a Bridgit si schovala tvár do dlaní, zahanbená zjavným flirtovaním jej sesternice.
"Inak, Tom a Jerry... nič v zlom, ale vaše mená tiež nie sú bohvieaká výhra."
"Občas sa cítim, akoby nám dali mená nejakí psychopati," zamyslela sa Jerry.
"No, pri vašich rodičoch..."
Po chvíľke nenútenej konverzácie sa Indiana vytratila a vrátila sa dole s fľašami alkoholu.
"Rodičia nie sú doma a to znamenááá len jedno. Párty!" zahlásila Indiana.
"To nemyslíš vážne!" povedala Bridgit nesúhlasne.
VOUS LISEZ
THE END OF THE WORLD
ComédieBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...