15. kapitola - Brownies a Drišľak

21 5 0
                                    

Po vianočných sviatkoch strávených u babičky v Nottinghame bola Bridgit rada, že aspoň na Silvestra je už konečne doma. Jej vytúžený pokoj však narušil telefonát. Celkom ju prekvapilo zvonenie jej mobilu, keďže netušila, že takú pesničku v ňom vôbec má. Samozrejme, keď uvidela kto volá, tušila kto jej ju tam dal.

"Ahoj Bridg. Už si doma? Ak áno, dnes večer ťa všetci čakáme na párty," vychrlila April do telefónu.

"Kde sa to koná?"

"U Toma a Jerry doma, máš sa načo tešiť. Budú aj brownies."

"A kde vlastne bývajú? Predpokladám, že v lekárni to nebude, či?"

"Nie, tam vlastne býva Vanessa. Pošlem po teba Toma. Buď hotová o deviatej. Vidíme sa večer."

Presne o deviatej večer pred Bridgitiným domom zaparkovala Mystery Machine, za volantom ktorej sedel vysmiaty Tom. Bridgit teda nasadla a vyštartovali.

"Brooke ti znovu požičala auto?" spýtala sa.

"Nie, to bol môj darček od tajného Santu. Schytať Brooke je super, čo? Už nikdy nemusím ísť do školy pešo."

"Keď už hovoríme o tajnom Santovi, ďakujem, to tričko je super."

"Som rád, že sa páči. Pripomína mi ako sme sa zoznámili," usmial sa na ňu Tom. Bridgit sa akosi začala cítiť nesvoja a tak sa opýtala: "A čo dostali ostatní?"

"Jerry dostala od April bublifuk a Brooke dostala od sestry náušnice čo vyrobila. A čo dostala April, to asi vieš. Ako si sa mala na prázdninách?"

"Dobre, do ďalšieho roku už vianočné pečivo nechcem ani len vidieť. Ale bolo super byť opäť doma. Čo ste robili vy tu, kým som bola preč?"

"Ale nič špeciálne, podpálili sme vianočný stromček, roztopili sme ľad na klzisku, to len aby sme nevyšli z cviku. A potom sme robili náš obľúbený prank, samozrejme tento bol už platený, s prelepovaním hláv na fotkách a plagátoch. Tentoraz sme ich použili Nicolasa Cagea."

"To je desivé. Fuj, predstav si, že vôjdeš do izby vytapetovanej hlavami Nicolasa Cagea. To je skoro horšie ako Willieho slávne video z dňa učiteľov."

Tom sa rozosmial. "Hej ale tá osoba si to naozaj zaslúžila, keďže sa vyspala s frajerom svojej najlepšej kamarátky. Vlastne, veď ju poznáš, bola to Evie, teda tá podvedená. Rozhodla sa znovu dať šancu Zacovi a potom ho načapala s Carly."

"Tá Evie má ešte horšie šťastie na chlapov ako ja. Už sme tu?" rýchlo sa opýtala, keď zbadala, že Tom parkuje.

"Hej. Vystupuj."

Budova, v ktorej bývali Lancasterovci bola dvojposchodová, v príšernom odtieni fialovej a nápis na nej hlásil Cassandrina veštiareň. Bridgit prekvapene nadvihla obočie.

"Počkať, tvoja mama je fakt veštica?"

"Jasné, že je. O takých veciach sa predsa nežartuje," uškrnul sa Tom.

"Tak myslím, že už som pripravená na všetko."

Tom jej venoval súcitný pohľad a potiahol ju dnu. Vnútri bolo prítmie vďaka ťažkým závesom. Zo stropu viseli rôzne lapače snov a svetielka, ktoré boli taktiež jediným zdrojom svetla v miestnosti. Uprostred stál okrúhly stolík s krištáľovou guľou. Vôkol neho bola kopa vankúšov.

Na stenách boli poličky, na ktorých boli fľaštičky s rôznofarebnými tekutinami a sklenené nádoby s bylinkami. Celkovo sa tam Bridgit cítila ako v Šikmej uličke.

Nestihla sa však bližšie poobzerať, lebo ju Tom začal ťahať hore schodmi. Náhle svetlo ju oslepilo. Avšak nebolo to tým, že tu už neboli záclony, ale mohla za to April, ktorá jej svietila baterkou do očí.

THE END OF THE WORLDWhere stories live. Discover now