12. kapitola - Inkognito v kine

33 7 0
                                    

Po niekoľkých hodinách neveľmi úspešného plánovania sa April s Bridgit pozreli na hodiny a zistili, že už je dosť neskoro.

"Sakra," zanadávala April.

"Tak tu môžeš prespať ak chceš, rodičia sú preč. Poviem Lucasovi aby šiel do spálne a môžeš ísť do jeho izby."

"Wow, nečakala som, že budeš taká prívetivá hostiteľka."

"Ako som povedala, nezvykaj si."

April sa uškrnula a zavolala mame, aby jej oznámila, kde trčí a že tu ostáva. Vtedy si Bridgit na niečo spomenula.

"Inak, si si istá, že ste Vanesse nikdy nič nespravili? Lebo mám pocit, že od toho pranku s cukrom už neznáša aj mňa. Hádže po mne loptami a tak. Ak je tu teda niečo čo by som mala vedieť, teraz je ten správny čas vyklopiť to. Kým po mne nezačne hádzať nože."

"Viem, že mi neveríš ale naozaj sme jej nič také nespravili. Vždy bola rovnako protivná, poznáme ju totiž už od škôlky. Asi to má v povahe či čo."

"A nechceli ste si to s ňou skúsiť niekedy vydebatovať?"

"Ani nie...," pokrčila April plecami a zmenila tému: "Nemáš nejaký film, čo by sme si mohli pozrieť?"

"Vlastne," povedala Bridgit a začala sa prehrabávať v akomsi šuflíku, "som si od Huga požičala Pomádu 2. Neviem teda, nakoľko ťa bavil prvý diel, ale toto je vraj ešte horšie."
"No, daj to sem. Tak zlé to hádam nebude."
April ani netušila, ako veľmi sa mýlila.

"Preboha, ona sa vážne bozkáva s niekym, komu ani nevidela do tváre?!"

"Neviem či je horšie to alebo tie jeho triky na motorke a to som im za tie motorky chcela dať plusové body..."

"Nato, že je to bratranec Sandy, je to riadny debil. Myslíš, že aj Randy má bratranca?"

"Pre blaho ľudstva dúfajme, že nie."

"Jediným pozitívom tohto filmu je Frenchy a tá tam aj tak nejako často nie je."

"Robí v tom filme úlohy aj niekto iný ako Michael?"

"Vážne si myslí, že sa s ním ta baba vyspí pre vlasť? Ona mu na to skočí? Oh, našťastie má rozum."

"Tie piesne sú na grcku."

"Tak Stephanie sa tam zosype na pódiu, zaškrieka nejakú hroznú pieseň, ktorá je výplodom jej momentálneho žiaľu nad "smrťou" chlapíka, ktorého tvár v živote nevidela a za tu príšernosť ešte dostane aj cenu. To už kde sme?"

"Párty v havajskom štýle ako veľké záverečné číslo? A to som si myslela, že ten film už nemôže byť horší. Ani Michaelovo zmŕtvychvstanie to nezachráni..."

Po tejto príšernej skúsenosti sa rozhodli zaliezť do postelí. April sa okamžite začala usilovne hrabať v Lucasových veciach, v snahe zistiť o ňom niečo viac. Nenašla skoro nič okrem množstva kníh, ktorých názvom občas ani nerozumela. Poobzerala sa po izbe, či niečo zaujimavé neprehliadla, keď tu zrazu zbadala ventiláciu. Keďže ona sama si svoje najcennejšie predmety skrývala na podobné miesta, skúsila ju teda odmontovať. Po chvíli snahy a násilia sa jej to podarilo. Víťazoslávne vybrala zo skrýše predmet, ktorý vyzeral ako zošit, najprv si pomyslela, že je to Lucasov denník. Otvorila teda zošit, hneď na prvej strane ju prekvapilo meno jeho majiteľa.

Nick Jonas a.k.a. prankovacia legenda, Aprilin životný vzor a bývalý obyvateľ Bridgitinho domu.

Aprilina prvá myšlienka bola, že v tom zošite sa mohli nachádzať ďalšie plány a pranky. Rozhodla sa teda zobudiť Bridgit.

THE END OF THE WORLDWhere stories live. Discover now