"A prečo sa jej jednoducho nespýtaš, či ti tie plány nedá?" opýtala sa Brooke April na ďalší deň v škole.
April sa na moment zarazila a potom prehlásila: "Veci nefungujú takto jednoducho."
"Možno by aj fungovali, ale to by nebola naša drama queen," uškrnul sa Tom.
"Prosím ťa, dramák mi ani nespomínaj. Ten Hugo ma stále otravuje. Nie je divné, že maturant dolieza za mladšími študentmi? Inak pozdravuje ťa Chester, Tom."
"Kto?"
"Netuším."
Zrazu k nim podišla nahnevane vyzerajúca blondína v modrých šatách. Na stôl pred April položila slnečné okuliare. "Myslím, že tieto sú tvoje."
April jej venovala pokojný pohľad a usmiala sa. "Jéj, ďakujem. Tieto sú zasa zrejme tvoje," vytiahla tmavé okuliare z tašky.
"Okrem toho si mi rozbila lampu, pokrčila tričká a celý večer som musela upratovať," pokračovala Bridg.
"Povedz si cenu."
"Dvadsať.. nie, päťdesiat libier," povedala Bridgit, keď do toho započítala psychickú ujmu.
April uznanlivo prikývla. "Nie si lacná. Brooke, peňaženka."
Brooke poslušne vytiahla peňaženku a spomedzi nadmerného množstva bankoviek vytiahla tú správnu. Podala ju Bridgit, ktorá na ňu len neveriacky pozerala.
"Ešte niečo?"
"Vlastne áno, ešte čosi by sa našlo. Prečo si sa mi vlámala do izby?!"April si vzdychla, zamrmlala niečo o tom, že vedela, že toto raz príde a nasadila si slnečné okuliare, hoci boli vnútri a slnko ani náhodou nesvietilo. Pustila zvučku z akéhosi kriminálneho seriálu a dramaticky pozrela na Bridg.
"Chcem tie plány."
Bridgit si nebola istá ako zareagovať. Ostatní ich sledovali s pobaveným úsmevom.
"Vieš, keby si sa ma rovno spýtala a nevlámala sa ku mne, možno by som ti ich bola dala. Ale teraz o tom môžeš len snívať."
"Ja som ti to hovorila!" ozvala sa Brooke.
April ju odignorovala. "Rada by som podotkla, že o vlámanie nešlo. Tvoj brat ma pustil dnu, pozval do tvojej izby a dokonca za mňa vymyslel dôvod, prečo som prišla."
Bridgit sa chytila za hlavu. "Napriek tomu, že môj brat je neschopný, ťa to nijako neospravedlňuje," povedala a odišla. Chcela si ísť sadnúť do svojej lavice, avšak keďže naokolo bola April a spol., radšej vyšla von na chodbu.
Nečakala však, že na chodbu ju bude nasledovať ešte niekto. Bola to čiernovlasá bledá baba s extrémne zamračeným obočím.
"Aké kšefty máš s Greenovou?" opýtala sa, ukazujúc na bankovky, ktoré Bridg stále držala v ruke.
"Dílujeme drogy," odvetila nepriateľsky a potom dodala: "Čo ťa je vlastne do toho?"
"Len aby si vedela, to, že sa stýkaš s Greenovou a jej partiou ešte oľutuješ. Radím ti dobre, radšej sa im vyhýbaj," povedala a odkráčala späť do triedy.
Bridgit sa pobrala za ňou, keďže na chodbe sa rozozvučal zvonec, ktorý oznamoval začiatok hodiny. Vyberať jeho znelku musel nejaký milovník prírody, keďže to znelo ako mučanie kravy. Alebo mučenie, Bridgit sa nevedela rozhodnúť.
Vyučovanie ubehlo podozrivo rýchlo a jej napadlo, že vlastne ani nevie, prečo tie plány chcú. Keďže bola prirodzene zvedavá, po vyučovaní ich počkala pred triedou.
YOU ARE READING
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...