10. kapitola - Prilepené nohy

38 7 0
                                    

O pár dni neskôr sa Bridgit s April vliekli na hodinu telesnej. Znechutný výraz na červenovláskinej tvári svedčil o jej láske k tomuto predmetu. Keď to ani jedna z nich nečakala, vyskočil na nich spoza automatu Willie s kladivom v ruke.

"Kam si myslíte, že idete?!" spýtal sa výhražným tónom.

"Na telesnú. Je to azda zakázané?" spýtala sa April s nádejou v hlase, ignorujúc Willieho ako si nervózne poťažkával kladivo v ruke.

"Ja viem, čo ste spravili a verte mi, tentoraz vám to len tak neprejde. Už ma neobalamutia ani vaše sladké rečičky a výhovorky."

"O čom to hovoríte?" spýtala sa zmätená Bridg a hádzala pohľadom z April na Willieho.

"Ani ja nie som v obraze. Ak vám niekto niečo vyviedol, ste na nesprávnej adrese. Tentokrát," mierne zdramatizovala April, napodobňujúc repliku z akéhosi filmu.

"Prilepiť mi nohy do topánok, Greenová, je zločin najhoršieho kalibru! Kto ma teraz bude brať vážne, keď budem ziapať na tie nepodarky aby sa prezuli?!"

"Nechcem vám brať ilúzie, ale aj tak vás nikto neberie vážne," prehodila April, načo si vyslúžila štuchanec od Bridgit, ktorá sa konečne rozhodla pripojiť do debaty.

"Naozaj s tým nemáme nič spoločné, však April?" povedala so zdvihnutým obočím a čakala, kým ryšavka prisvedčí.

"Bohužiaľ. No viem o niekom, kto by v tom mohol mať prsty. Ale meno poviem až keď na nás prestanete mieriť kladivom."

Willie veľmi neochotne oprel kladivo o automat šomrajúc pritom škótske nadávky.

"Tak sa mi to páči, Willie. Môj tip je - spýtajte sa na Pottera v 2.A," povedala lišiacky a popohnala Bridgit po chodbe aby sa čo najskôr dostali z Willieho dosahu. To bolo asi prvýkrát v živote, kedy sa April ponáhľala na telesnú.

"Greenová, zase neskoro. To nie je nič nové. A vy Johnsonová, ododnes si na vás dám pozor."

"Zdržal nás pán školník Willie," povedali na svoju obhajobu dievčatá.

"To ani nie je možné, to bude už asi tretíkrát za tento týždeň, čo kvôli nemu niekto mešká. Keby riaditeľka nebola jeho snúbenica, šla by som sa sťažovať... no ale dosť už o tom. Nestihli ste rozcvičku a tak sa rovno pridajte k tímom. Johnsonová do Blakeovej tímu a vy Greenová k Maranovej. Dnes to bude basketbal slečny a ja chcem vidieť výkony!" rozkričala sa telocvikárka a zapískala na píšťalku.

Po telesnej ich učiteľka prišla za Bridgit a zahlásila: "Johnsonová, si v tíme!"

"Čo?"

"Basketbalový tím. Tréningy každý utorok a piatok."

"Ale-"

"Žiadne ale. Potrebujeme nových hráčov, tí najlepší zmaturovali a tak je čas na novú krv!"

Bridgit povzdychla nad ich premotivovanou učiteľkou, šla sa do šatne prezliecť a potom sa pobrala na Umenie a kultúru. April, Jerry ani Brooke tam už neboli, tak musela ísť sama. Po ceste sa k nej pripojil Tom.

"Aká bola telesná?" opýtal sa.

"Vybrali ma do basketbalového tímu."

"Aj mňa."

"Nevedela som, že hráš basketbal."

Pokrčil plecami. "Nehrám. Ale som celkom vysoký. A ty?"

"Ani nie. Ale nečudujem sa, že ma vybrali, keď máme v triede takých ľudí ako April a Brooke. Športové antitalenty."

"No, aspoň tam neostanem napospas Vanesse sám."

THE END OF THE WORLDWhere stories live. Discover now