25. kapitola - Lavičkové túlenie

11 2 0
                                    


O mesiac neskôr Tom každý deň netrpezlivo pozeral do schránky, či sa mu neozvali zo súťaže. Na ich webovej stránke sa dočítal, že TOP 10 autorov videí pozvú na oficiálne vyhodnocovanie do Londýna. Dokonca im zabezpečia ubytovanie v hoteli. Ocenené mali byť len prvé tri miesta, no ostatných sedem by malo dostať nejaké zľavové poukážky.

"Jerry! Prišlo to!" zvolal v deň, keď v schránke konečne niečo našiel.

"Jéj! No vidíš, ja som ti vravela, že nás pozvú!" žiarivo sa usmiala.

Tom sa tešil ako malé dieťa.

"Hlavne dúfajme, že Hartleyová sa nedostane k videám z tej súťaže a nezistí, že ten prank na Willieho sme spáchali my a nie Wendigo, na ktorú sme to narafičili," poznamenala Bridgit, keď im Tom oznámil novinku o pozvaní do Londýna.

"Ale prosím ťa, po prvé, Hartleyová bola presvedčená o tom, že to bola ona v momente, čo našla ten preukaz z knižnice vo Willieho dodávke. Očividne sa Wendigo predtým na Willieho sťažovala, pretože aj od nej chcel prezutie. A po druhé, nemyslím si, že Hartleyová vie, čo je internet," prevrátila April očami.

"April má pravdu," prisvedčil Tom.

"Samozrejme."

"No jo, len mám pocit, že už kvôli prankom začíname zachádzať priďaleko. Zachvíľu niekto, nebudem menovať April, skončí v base."

"Neviem o čom hovoríš, blondínka. Radšej sa teš, že nás do konca roka učí fyziku Hartleyová, ktorá nám dá všetkým jednotky aj keby sme jej pred očami podpálili stôl."

"Som si istá, že Lucas bude sklamaný, že vaše doučovania padli," zaškerila sa Bridgit.

"Sklapni."

"Kedy je vlastne to vyhodnocovanie?" spýtala sa Jerry.

"Tento víkend. Mystery Machine sa určite teší na náš roadtrip," povedal Tom, ktorý bol ešte stále natešený.

"Si si istý, že môžeme prísť piati?" opýtala sa Bridgit na to, nad čím zatiaľ nikto nepremýšľal.

"To je úplne jedno, Bridgit. Ja ich v prípade núdze podplatím mojimi papierovými kamarátami," usmiala sa Brooke, ktorá sa očividne tiež tešila s nimi.

"Tak potom sme v suchu."

"Len sa neboj," objal ju Tom okolo pliec, "privítajú nás s otvorenou náručou."

Po skončení vyučovania Brooke odišla domov a ostatní sa pobrali do miestnosti 305B, kde mali dramatický krúžok. Napriek tomu, že dvoch členov vyhodili zo školy a jeden bol policajt, akosi stále fungoval a podľa Hartleyovej slov si museli svoj trest odpykať až dokonca. Občas vedela byť naozaj neústupná.

"Len počkajte," vravela April. "Keď začnú plánovať vystúpenie Pomády 2, Bridgit sa prihlási do hlavnej úlohy."
"Prečo?" nechápal Tom.

"Zahŕňa to veľa jazdy na motorke a tiež spievanie pesničky Cool Rider. I want a coo-oo-oo-ool rider," zanôtila April.

"To aby som vymenil Mystery Machine za motorku," zažartoval Tom.

"To by vôbec nebolo zlé," uškrnula sa Bridgit.

"No len nevymýšľajte, to by nám Tom nemal ako robiť taxík," prehlásila April, keď si sadali na svoje typické miesta.

"Neboj sa. Konečne mám auto, nemienim ho meniť za motorku. Možno keď príde kríza stredného veku."

Odkedy tam nebol Hugo, aby šéfoval, Nixie a Chester sa každý dramák bili o vedenie. Niežeby bola Nixie niekto, kto po pozícii vodcu túžil, ale radšej by po sebe nechala prejsť Willieho kosačku než aby to miesto prenechala Chesterovi.

THE END OF THE WORLDDonde viven las historias. Descúbrelo ahora