11. kapitola - Mexická kapela

28 7 0
                                    

V piatok na fyzike bola Hallardová prekvapivo pokojná. To očividne ešte netušila, čo ju čaká. Začala prednášať nové učivo a spokojne sa usmievala, keďže dnes ešte nikto nevyrušoval a nemal uštipačné poznámky. To bolo u jej žiakov naozaj neobvyklé.

"Dúfam, že všetci máte učebnice. Alebo aspoň jednu do lavice."

Celá trieda jej venovala neveriacky pohľad akoby sa ich práve opýtala, akú značku šampónu používajú. Nakoniec len mávla rukou.

"Nevadí, tak ja vám to prečítam z tej mojej. Len momentík, vezmem si okuliare," povedala, načahujúc sa do svojej starej kabely a začala tam šmátrať.

"Už sa to začína," pošepla April Bridgit.

"Aaaaaaaaaaaa!" zvrieskla Hallardová, šmarila tú tašku o zem a vyskočila na stoličku.

Celá trieda okamžite spozornela a na April sa pozrelo nekoľko pobavených pohľadov netrpezlivo očakávajúcich pokračovanie.

"Tarantula! V mojej kabelke! Zavolajte políciu! Hasičov! Odchyt zvierat! Alebo školníka, zavolajte školníka!"

Ako na povel do triedy vbehol Willie s akýmsi nebezpečne vyzerajúcim nástrojom v ruke. Pripomínalo to niečo medzi motykou a záhradnými nožnicami.

"Počul som krik," zavrčal.

"Mám v kabelke obrovského pavúúúka. Postarajte sa o to!" zrúkla Hallardová.

"Nechajte to na mňa," povedal ako nejaký hrdina, nabral kabelku na svoj nástroj a opatrne odišiel z triedy nevedno kam. Väčšina dievčat si konečne vydýchlo a spustil sa smiech.

"Moja mama, nech je jej zem ľahká, mala pravdu keď mi vravela, že nemám byť učiteľkou. Mala si pravdu, počuješ, mala si pravdu!" lamentovala. Zrazu sa ozvalo klopanie na dvere a vošla mexická kapela.

"Je tu niekde pani Kanima Hallardová?" opýtal sa počerný usmievavý chlapík v sombrere a ich spolužiak Scott, vášnivý fanúšik seriálu Teen Wolf, prekvapene zvýskol keď začul Hallardovej celé meno.

"Slečna," zvodne si zasunula vlasy za ucho.

"Toto je pre vás," odhalil biele zuby a spustil sa spev. Hallardová vyzrela von z triedy a stála tam celá mexická kapela s bendžami, gitarami, bubnami a tamburínami.

"Čo to..?" začala Hallardová, no jej hlas zanikol v tom hluku. Pokúsila sa vyjsť von, no mexická kapela ju všade nasledovala. Pár študentov šlo za nimi, vrátane Toma s videokamerou.

"Stretneme sa na tréningu!" zakričal na Bridgit.

"Na ako dlho sme tú kapelu vlastne objednali?" zaujmala sa.

"Na celý deň," diabolsky sa uškrnula April. "Hm, akosi som dostala chuť na tacos. Keďže fyzika odpadá, neideme sa najesť?"

"Fajn," pokrčila Bridg plecami a spolu s Jerry a Brooke ju nasledovali.

O chvíľu neskôr si už pochutnávali na mexickom jedle.

"Ozaj, ako bolo v posilke?" spýtala sa Jerry.

"Je tam krásny výhľad," povedala Bridgit s úškrnom. "Myslím, že tento sa mi z Brookiných objavov páči najviac. Tyler je... Ešte keby zistím, že má motorku tak je neodolateľný," zasnila sa.

"Hej! Ešte zistím, že mi ho chceš prebrať," nespokojne zavrčala Brooke.

"Neboj sa, na môj vkus sa príliš mračí."

"Čo ti potom vyhovuje?"

"No, tá motorka je plus," uzavrela túto tému Bridgit.

"Predtým, než sa z nás stane skupinka typických upišťaných pubertiačok, čo nevedia rozoberať nič iné ako chalanov, navrhujem, aby sme zorganizovali poradu ohľadom ďalších prankov. Mexická kapela bola už náš posledný nápad," rozhovorila sa April.

THE END OF THE WORLDWhere stories live. Discover now