Po piatkovej zábave ich čakal víkend plný plánovania. V nedeľu večer ich Tom všetkých povyzdvihoval na svojej Mystery Machine. Povinnou výbavou každého člena tejto výpravy bola baterka a čierne oblečenie, aby pôsobili čo najviac nenápadne a nikto ich nezazrel. Brooke sa dokonca musela vzdať svojich ihličiek a namiesto nich si vziať obyčajné tenisky (aj keď značkové). Ich cieľovou stanicou bola škola. Kľúče, ktoré si April zaobstarala už na začiatku roka, konečne našli svoje využitie. Úlohy mali zadelené a tak sa všetci pobrali svojím smerom aby prichystali čo najlepší prank do súťaže The End of the World. Bridgit a Tom sa najprv pobrali do miestnosti dramáku, kde hľadali tajnú skrýšu, v ktorej Randy ukrývala svoj matroš. Túto informáciu vymámila April od Jeroma a Alfieho, ktorých mala po piatkovej párty v hrsti. Keďže nikto netušil kde presne sa skrýša nachádza, musli prehľadať celú miestonosť.
"Nepríde ti toto divné miesto na prvé rande?" zamrmlal Tom potichu.
"Ak toto považuješ za rande, myslím, že musíme prehodnotiť náš vzťah," uškrnula sa Bridg. "A prečo vlastne šepkáme? Nikto iný okrem nás tu nie je," dodala.
"No, nie je to rande v pravom zmysle slova. Ale konečne sme sami. Od... no od Valentínskej párty," povedal Tom normálnou hlasitosťou.
"Uhm. Zbehlo sa tam toho kopec, najprv zistenie, že Vanessa je tvoja tajná ctiteľka... škoda, že to nebol Chester. Potom tá protidrogová prepadovka a Alfie a Jerome...," menovala Bridgit.
"Myslím, že si vynechala to najdôležitejšie."
"A to je...?" provokatívne sa neho pozrela.
"No skús hádať," povedal a pritiahol si ju k sebe.
"Dosť zneužívania situácie, Lancaster, máme tu prácu," povedala Bridgit neochotne, keď sa konečne s Tomom od seba odtrhli.
Tom síce neprotestoval, no netváril sa ani dvakrát nadšene. Samotné hľadanie netrvalo nejako dlho a po chvíli sa Bridgit ozvala:
"Myslím, že niečo mám."
Tom došiel k nej a pomohol jej vybrať uvoľnenú dosku z podlahy. Pod ňou sa nachádzalo okolo 50 balíčkov rôznych druhov narkotík, od trávy až po tabletky.
"Skvelá práca, blondína," pochválil ju Tom a tľapli si. Bridgit roztvorila batoh, vytiahla z neho čiernu plastovú tašku a naplnila ju obsahom Randyinej tajnej skrýše.
"Ako vždy."
"Myslím, že teraz už môžeme pokračovať v našej predošlej činnosti," nadhodil.
"Súhlasím, nejakú minútku sa ešte zdržať môžeme. Ale stále mi dlžíš rande."
"To si píš."
April zašla na vécko a vybrala baličky, ktoré tam ukryla spolu s Jeromom a Alfiem. Potom sa pobrala na miesto stretnutia, teda pred kanceláriu Wendigo, kde už na ňu čakali Tom a Bridgit.
"Ale no tak, sústreďte sa! Sme na misii. Muchlovať sa môžete aj neskôr."
"Ako povieš," prisvedčil Tom neochotne a už kľúčom otváral pracovňu Wendigo.
ESTÁS LEYENDO
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...