Prvý deň po prázdninách na April čakala jej obľúbená hodina. Fyzika. Síce, odkedy odišla Hallardová mali väčšinou suplované hodiny a tak to nebolo vôbec také hrozné. April si teda vyložila nohy na lavicu, zapla si mp3 a čakala, kým vojde nejaký chudák, ktorý im to mal zastupovať. Po chvíľke do triedy vošla mladá vysoká blondína s prísnym výrazom v tvári.
"Dobrý deň, ja som Wendy Hallardová a odo dnes budem vašou novou učiteľkou fyziky," predstavila sa. V triede sa rozoznel šum, keď započuli jej priezvisko. Niektorých však viac fascinovalo jej krstné meno.
"Nie je náhodou Wendy skratka pre Wendigo?" vyhŕkol nadšene Scott, verný fanúšik Teen Wolfu.
"Presne tak, mladý muž," pochválila ho. "Je tradciou v rodine Hallardových pomenovávať svoje deti podľa bytostí temnoty. Pomáha nám to prekonávať našich každodenných démonov."
Už vtedy bolo April jasné, že s touto ženou nebude žiadna zábava. To však ešte netušila, čo ju čaká.
"Aby sme sa lepšie spoznali, na úvod som vám pripravila malú previerku. Bude obsahovať len učivo od šiesteho ročníka základnej školy. Čo je v podstate všetko čo ste doteraz mali," sladko sa zasmiala a pokračovala.
"Chcem zistiť aký je váš všeobecný prehľad o fyzike. Nemyslite si, že ma podvediete. Skupiny sú od A až po F," dopovedala a začala rozdávať papiere. Ak si aj April doteraz myslela, že toto bol len zlý vtip, to najhoršie ju čakalo, keď sa pozrela na otázky. Bolo to dokonca tak zlé, že si spomenula ako jej dávnejšie Bridgit navrhla, že by ju Lucas mohol doučovať. Taktiež by to bola skvelá príležitosť ako sa s ním zblížiť. Síce u nej prebiehal vnútorný boj či sa to vôbec oplatí, Lucas jej totiž čoraz viac pripomínal Sheldona z The Big Bang Theory.
Po tej hodine boli všetci psychicky na dne. Prechádzali sa po chodbe a ventilovali vzduch, ktorý doteraz zdieľali s tým blond satanom.
"Dúfam, že to žartovala. Nikto nemôže byť taký zlý," zhrozene vravela Brooke.
"Stavím sa, že ju v škole šikanovali," prehovorila April. "A teraz si to vybíja na nás."
"Typické učiteľské klišé.""Bridg?" spýtala sa April zúfalo. "To doučko s Lucasom je stále reálna možnosť? Ako to tak vidím, iným spôsobom neprejdem."
"April a doučko? Mne sa snáď sníva," uškrnul sa Tom.
"Vieš akí lúzri sú v prvom ročníku? Nespoznajú môj vládnuci potenciál a jedinečný charakter. Nechcem byť jednou z nich."
"Také zlé to nemôže byť."
"Ehm, vlastne som si celkom istý, že Hallardová- tá pôvodná- April prilepšovala známky len preto, že sa jej bála."
"To nemôžem vyvrátiť," prisvedčila April. "Vlastne myslím, že som jej povedala niečo v zmysle "Predstavte si, aká je asi moja mama keď ja som takáto. Naozaj nechcete, aby sa s vami prišla porozprávať." Takže tak. Uhm."
Bridgit so smiechom pokrútila hlavou. "Ty si teda trieda. No, ja to skúsim, ale nič nesľubujem. Ale mohla by som ho podplatiť. Respektíve ty by si ho mohla podplatiť."
April sa obrátila k Brooke. "Brooke, čo hovorí tvoja peňaženka?"
"Že je príliš plná."
"Fantastické."
"Vážení, mám dôležité správy," začal Hugo na ich prvom poprázdninovom dramáku.
"Zrušili náš krúžok?" spýtal sa Tom s nádejou a Chester sa naňho zamračil.
YOU ARE READING
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...