7. kapitola - Fakt dobrá motorka

37 7 1
                                    

Kým ostatní mali rôzne herecké cvičenia, Bridgit nerozhodne stála pri kreslách, nevediac čo má robiť. Ako na zavolanie k nej pribehol Hugo.

"Takže, Bridgit, ako ti ide písanie?"

"No, vlastne nám, ehm... nešiel internet a nemohla som si stiahnuť ten film."

"Tak to máš šťastný deň! Pozri, čo tu mám!" zvolal Hugo a natešene jej podával DVD Pomády.

"Jupí," povedala, dúfajúc, že nezachytil tú iróniu.

"Ak chceš, môžeme si to pozrieť spolu."

"Vlastne, už som sa dohodla s.. hm, April!" povedala, keď ju zazrela vedľa seba.

"Čo so mnou?" spýtala sa.

"No, veď sme dnes dohodnuté, že pôjdeme von. A super správa! Hugo mi doniesol DVD a môžeme si pozrieť Pomádu."

"Ale ja sa k vám rád pridám!"

April chápavo podporila Bridgit v jej klamstve. "Prepáč, Hugo, babská jazda."

Bridgit jej venovala vďačný pohľad a radšej zamierila do dielní, aby zistila ako sa Jerry a Louise darí s kostýmami.

"Takže, to s tou Pomádou si myslela vážne?" opýtala sa April, keď všetci sedeli v jednom boxe v milkshake bare.

Brdgit sa na ňu prekvapene pozrela. "Prečo nie? Aspoň to nebude taká nuda."
"Môžeme ísť k nám. Mám prázdny byt."

"Konečne uvidím tvoju izbu. Budeme si kvit. Môžem sa ti prehrabávať v skriniach?"

April pokrčila plecami. "Keď chceš. Ale neručím za to, že sa ich obsah po otvorení nevysype."

"A kam išli vaši?"

"Šli aj s bratom k príbuzným," odpovedala stručne.

April si spomenula na scénu z rána, keď sa zobudila na podivný buchot. Bola to jej mama s mladším bratom a nevlastným otcom, ktorí sa takmer vyparili z bytu bez toho, aby jej čokoľvek povedali. Ako obvykle na ňu zabudli alebo sa jej chceli vyhnúť.

Niežeby chcela ísť s nimi, návštevy príbuzných neznášala. No bolo by milé, keby jej to oznámili aspoň deň vopred. Mama jej len povedala, že odchádzajú do nedele k babičke, nechala jej nejaké peniaze, nakázala jesť ovocie a zeleninu a chodiť do školy a už aj sa pratala preč. Všetko v priebehu necelej minúty. April na to bola zvyknutá.

Odkedy si jej mama vzala Petera, mala na April čoraz menej času. A odkedy sa narodil Martin, sotva sa rozprávali. A keď aj, väčšinou to boli hádky, keďže April si s Peterom ani trochu nesadla a jej mama bola často stredom medzi nimi.

"Máš brata?" spýtala sa Bridgit, čím vytrhla April zo zamyslenia.

"Hej, je to otravné, smrdí to a má to rok a pol. Volá sa Martin."

Bridgit sa zasmiala. "To poznám. Až na to, že ten môj má osemnásť a volá sa Lucas."

"Aspoň mu nemusíš meniť plienky."

Zrazu sa spoza nich ozval hlas Nixie. "Aha, tu sú moje kamošky! Zoznámim vás. Evie, Carly, toto sú Bridgit, April, Tom a Jerry."

Carly venovala Tomovi žiarivý úsmev, no Evie sa tvárila dosť pochmúrne. Nixie sa spýtavo pozrela na Carly.

"Zistila, že Zac ju podvádza," oboznámila ju.

"Už zas? Ten hajzel," pokrútila hlavou. "Ale viem čo s tým! Tuto táto banda dnes vážne strápnila Chestera, toho debila z dramáku, čo som vám o ňom vravela. Myslím, že by vedeli pomôcť aj tebe, Evie."

THE END OF THE WORLDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin