"Tak, kedy sa dozviem svoje odpovede?" začala Bridg dobiedzať, kým kráčali chodbou smerom von zo školy.
"Navrhujem posedenie u niekoho doma," povedala April.
"No, keďže nechceme Bridgit hneď vystrašiť, u nás to nebude," poznamenal Tom.
"Hej, do tej lekárne by som vážne ísť nechcela," uškrnula sa Bridg.
Nato sa Tom začal smiať a ostatní sa nechápavo zamračili. Vtedy si všimli, že rovno pred nimi je Willie a umýva podlahy. Všetci automaticky zahli k šatniam, aby ho mohli obísť bez ujmy na zdraví, no Brooke si to akosi nevšimla a kráčala priamo po čerstvo umytej dlážke.
"Yangová! Kde je prezutie?!?" zvreskol Willie a mopom sa ohnal po dlážke, pričom narazil do Brookiných podpätkov a ona začala nekontrolovateľne padať. Ako blesk sa tam zrazu objavil neznámy chalan a zachytil ju. Brooke prestala jačať a zahľadela sa naňho.
"Ďakujem," vyjachtala a zvodne sa usmiala. "Ako sa voláš?"
"Travis. Ty si Brooke, však?"
"Áno. A ty si môj nový frajer."
"Okej," pokrčil Travis plecami.
"Vidíme sa," zamávala mu Brooke pokračujúc vo svojej ceste von zo školy. Ostatní ju pobavene nasledovali.
"To bežne takto balíš chalanov na chodbách?" spýtala sa Bridgit.
"Môžem ti dať kurz, ak chceš."
"Myslím, že to nebudem potrebovať," poznamenala Bridg, spomínajúc na svoj posledný vzťah.
"A čo sa stalo s Treyom?" ozvala sa Jerry.
Brooke sa zhrozila. "Musím si zavolať."
Kým telefonovala, April zasvätila Bridgit do tajomstva Brookiných vzťahov.
"Takže, v podstate ide o to, že Brooke mala v škôlke problém zapamätať si abecedu. Učiteľky jej poradili, aby s to zapamätala podľa predmetov, alebo ľudí. Brooke to pochopila po svojom a vtedy začal jej romantický život. Ako sa volal jej prvý? Adam?"
"Myslím, že to bol Austin," odvetila Jerry zamyslene.
"Správne. Austin. Jerry je jediná, kto si ešte ako-tak vedie záznamy o jej frajeroch. Momentálne sa už dostala k písmenu T."
Bridgit sa pozrela smerom k Tomovi. Jerry to pochopila a povedala: "Na ňom to ešte neskúšala."
"Zbytočne jej to ani nepripomínajme," zahundral Tom.
"Čo sa stane, keď sa dostane k Z?"
"Ktovie. Buď príde ten pravý, alebo začne odznova."
"Možno sa dá na dievčatá."
April zbledla. "To snáď nie."
Vtedy sa Brooke vrátila, tak ju prestali ohovárať.
"Ku komu vlastne ideme?" spýtala sa Bridgit.
"No, k Lancasterovcom nie a ku mne tiež nie. Ostávaš ty alebo Brooke."
"Tvoja posledná návšteva mi bohato stačila. Do mojej izby máš doživotný zákaz vstupu.""Môžeme ísť do obývačky... alebo do Lucasovej izby."
"Čo?"
"Ale nič.""Fajn. Ideme ku mne. Už som zavolala taxík," povedala Brooke zvonivým hlasom.
Taxík ich priviezol na príjazdovú cestu k domu, ktorý bol trikrát tak veľký ako ten Bridgitin, a to už bolo čo povedať. Obrovský dom obkolesoval rozľahlý pozemok.
KAMU SEDANG MEMBACA
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...