V pondelok po vyučovaní sa všetci, okrem Brooke, ktorá nebola pri ich žartíku pristihnutá, nedobrovoľne pobrali do miestnosti 305B. Bola to veľká miestnosť, o čosi väčšia ako klasická trieda. V strede miestnosti bol voľný priestor a za ním pri dverách boli stoličky.
Vôkol neho bolo všetko od kresiel cez kulisársku dielňu až po paravány, ktoré čosi oddeľovali, zrejme kostymérňu. Bolo tam okolo päť ľudí, niekto sedel na kreslách a niekto na stoličkách. Usadili sa teda na stoličky poblíž dverí, aby mohli v prípade núdze ujsť.
Vtedy dnu vošlo pár ďalších študentov v sprievode Hartleyovej a dvere sa zavreli, pravdepodobne tam už teda boli všetci.
"Takže na útek môžeme zabudnúť," zahundrala April.
Do stredu miestnosti sa postavil Hugo a po jeho boku stála akási brunetka s okuliarmi s hrubým rámom, ktorá držala hŕbu papierov."V prvom rade by som rád privítal našich nových členov! Všetci pozdravte Bridgit, Jerry, Toma a April!"
Ozvalo sa niekoľko znudených hlasov a zrazu sa rozrazili dvere a dnu vpadla živo vyzerajúce dievča s tmavými vlasmi a šibalským leskom v očiach. "Sorry, zaspala som na dejáku."
Hugo len prevrátil očami, akoby na to bol zvyknutý, no Hartleyová sa ozvala: "Nixie! Na hodinách predsa nemôžeš spať!"
Nixie sa na ňu zdesene pozrela, pravdepodobne si ju predtým nevšimla. "Budem sa snažiť to obmedziť."
Hartleyová spokojne prikývla a Nixie sa rozvalila na gauči vedľa ryšavého dievčaťa, ktoré vyzeralo akoby vypilo priveľa kávy.
"Zrejme ste si už všimli, že dnes nás svojou prítomnosťou poctila pani riaditeľka. Je tu, aby sa uistila, že výtržníci plnia svoj trest. A teraz k príjemnejším veciam. Konečne sme so Sarah vybrali tému na tohtoročné predstavenie. A tou je... Pomáda!" teatrálne zvolal Hugo.
"Ooo, to je film mojej mladosti... A sú tam také krásne kostýmy...," rozplývala sa Hartleyová.
"Keď už hovoríme o kostýmoch, ešte s vami musím prerokovať rozpočet na ne."
"Samozrejme, škola vám prispeje, koľko bude potreba. Možno budeme musieť znížiť kvalitu školských obedov, ale to vôbec nevadí."
"Akú kvalitu?" posťažovala sa April, no Hartleyová sa tvárila, že ju nepočuje.
"No, rozpočet už máme, teraz k rozdeleniu úloh. Ja som, samozrejme, režisér."
"Samozrejme, to najlepšie si nechá pre seba," zašomral Tom."Sklapni, Tomcatproductions," ozvala sa April.
Bridgit spýtavo nadvihla obočie.
"Tomov úspešný youtube kanál," vysvetlila.
"Mne sa páčil ten dvadsaťminútový dokument Zvieratá v lese," nadhodila Jerry a Tom sa na April víťazoslávne usmial. Tá len prevrátila očami.
Hugo pokračoval: "Ďalej, ak sú tu nejakí dobrovoľníci na post scenáristu, teraz je vaša šanca."
Bridgitina ruka sa neisto zdvihla. Ostatní jej venovali začudovaný pohľad, na čo ona len pokrčila plecami.
"Okej, Bridgit," povedal a Sarah si to usilovne zapisovala, "teraz k hercom. Na Sandy nominujem Randy!" Hugo sa zasmial na vlastnom vtipe a pokračoval: "Ďalej, Danny Zuko..."
Prerušil ho módne nahodený ryšavo-blonďavý chalan sediaci vpredu. "Hmm.. kto to asi bude? Áno, beriem tú rolu."
"Vlastne, Chester, chcel som dať šancu novým tváram. Čo takto ty, Tom?"
YOU ARE READING
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...