Po víkende na nich čakalo intenzívne skúšanie Pomády, kedže deň vystúpenia sa blížil. Síce im ešte ostávali skoro tri týždne, Hugo sa tváril, akoby mali mať premiéru už zajtra. Vyzeral nervóznejšie ako zvyčajne, pod očami mal veľké čierne kruhy akoby nespal aspoň 3 noci.
"Skúška kostýmov ľudia, dajte sa dokopy!" kričal Hugo nepríčetne.
"Ty sa daj dokopy!" odkričal mu Jerome. Hugo chcel niečo odvrknúť, nakoniec však len pokrútil hlavou a pobral sa dozadu k automatu dať si kávu. Vedenie v tej chvíli prebrala Sarah.
"To si si mohol odpustiť Jerome," povedala vyčítavo.
"Hugo sa len snaží, aby všetko išlo ako po masle. Musíš rešpektovať jeho autoritu," povedala April, napodobňujúc Sarah. Jerome sa rozosmial a zdvihol palec hore.
"Kto by povedal, že si tak v pohode, Greenová?" hodil jej kompliment Jerome.
"No tvoj kamoš Rotter určite nie."
"Cítim vo vzduchu lásku, vy by ste boli úplne ako Rómeo a Júlia," rozžiarila sa Louisa. Všetci na ňu len nechápavo zazreli a slova sa znova ujala Sarah.
"Vidím, že sa bavíte. O takýchto somarinách môžete diskutovať aj popri skúške kostýmov, tak si ich rozoberte a postupne tu urobte takú miniprehliadku. Louisa a Jerry, ktoré sa na kostýmoch podieľali vám môžu pomôcť aj pri ich obliekaní. A skúste nezdržiavať, mám dnes ešte nejaké plány," zašomrala.
"Tak všetci do práce," podporila ju Randy a priateľsky na ňu žmurkla. O chvíľku nastal chichot a šum a všetci sa nejako snažili navliecť do kostýmov. Chalani to mali o to ťažšie, že si museli natiahnuť dosť tesné kožené nohavice. Tom sa neprestajne sťažoval, zastavil ho až Chester, ktorý mu ponúkol pomoc. Tom jeho štedrú ponuku odmietol a odvtedy bol radšej ticho. Baby to mali o dosť jednoduchšie, akurát April nebolo po vôli, že má mať na sebe oblečené samé ružové veci.
"Inak Tom, to nové video čo si pridal je úplne super. Ten týpek, ktorého ste prankovali vyzeral byť dosť naštvaný," ako to Chester povedal, Tomovi skoro zabehlo.
"Chester, nie si ty náhodou istá mačička?" spýtala sa ho šibalsky April.
"Netuším, za čo ma máš," povedal, a so žmurknutím na Toma odkráčal.
"No, a je to jasné. Chester je tvoja tajná ctiteľka, ja som ti to vravela," smiala sa Tomovi Bridgit. Tom sa červenal a radšej sa na túto tému nevyjadroval.
Na konci januára, keď mala April svoje piate doučovanie s Lucasom, rozhodla sa spraviť krok vpred. Sama sebe vravela, že ak zlyhá aj tento plán tak to s ním nadobro vzdá. Pod kabátom skrývala pekné čierne šaty, ktoré jej matka kúpila na špeciálnu príležitosť. V batohu mala prenosný ventilátor.
Keď si Lucas asi po polhodinke odskočil na vécko, rozhodla sa, že je čas konať. Vyzliekla si kabát, v ktorom jej už bolo riadne teplo, zapojila ventilátor do zásuvky a zvalila sa na gauč tak, aby jej zvodne viali vlasy. Ak si Lucas už teraz neuvedomí, že oňho má hlbší záujem, tak má zrejme nejaké vážne psychické problémy.
Nervózne klopkala prstami po epede a čakala na Lucasov návrat. O chvíľu sa ozvali jeho šuchtavé kroky a objavil sa v obývačke. Dnes mal oblečené tričko s logom Flasha. Naposledy jej rozprával, že keď mal tričko s Thorom, tak ho Loki pohrýzol.
"April?" opýtal sa. "Je ti teplo?"
April hlasno zastonala a vtedy dnu vošla Bridgit. Pozrela sa na jedného, potom na druhého a priam cítila, ako sa všetky vlákna spájajú v jej mysli. Akoby mala nad hlavou rovnice, ktoré sa riešili. Chvíľu tam stála bez slova, a keď jej do seba konečne všetko zapadlo, povedala: "April."
YOU ARE READING
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...