5. kapitola - Halloween

40 7 2
                                    

Tom zaparkoval dodávku pred Bridgitiným domom a aj s ostatnými čakali, kým vylezie a nastúpi. Dodávku zabezpečila Brooke, kedysi patrila jej otcovi a dovolil im ju premaľovať na Mystery Machine. Bola modro-zelená a oranžové kvietky a nápisy jej dodávali mierne hipisácky vzhľad.

"A nemám ísť po ňu? Spýtať sa Lucasa kde je alebo tak," nenápadne sa opýtala April.

"Nie, už vychádza," ukázal Tom.

April sklamane odfúkla a do auta vtedy vstúpila Bridgit, ktorá sa v duchu tešila, že k jej kostýmu nebola aj parochňa. Už ten rolák nebol nič moc.

"Kde je havko?" opýtala sa popri tom, ako Tom štartoval auto.

"Kde je tvoja parochňa?" odpovedala jej otázkou April.

"Ja ju mám!" ozvala sa Jerry a s úsmevom ju Bridg povedala.

"To vážne? Musím?"

"Pozri sa na mňa. Ako často vidíš chalana s oranžovou šatkou?"

"A Jerry má fúzy," poznamenala April.

"Ja sa nesťažujem," zašveholila.

"Tak fajn. Prečo som s tým vlastne súhlasila?" zamrmlala si Bridgit prevažne pre seba a nasadila si parochňu.

"No lebo ja idem za sexy námorníčku," povedala Brooke, akoby to malo byť samozrejmé.

"To bola rečnícka otázka. Nevadí."

Vtedy dorazili ku škole. Postupne vystúpili z auta a videli, že v škole už bola zábava v plnom prúde.

"Ideme neskoro ako pravé hviezdy," vysvetlila April, hoci sa nikto nepýtal.

Pred budovou postávalo niekoľko bozkávajúcich sa párikov, ktoré zrejme nevedeli vydržať kým sa dostanú domov a akýsi nebezpečne vyzerajúci feťák. Na Bridgitino zhrozenie pri ňom zastavili a Tom prehovoril: "Scooby, čau."

Chalan, ktorého Tom označil ako Scooby, zdvihol ruku na pozdrav a srdečne sa usmial. Mal trocha nedbalé oblečenie, na hlave strapaté dredy a jeho oči pôsobili neprítomným dojmom.

"Bridgit, toto je Scooby. Scoobs, to je Bridgit," predstavil ich Tom.

"On sa v skutočnosti nevolá Scooby, však?" začala, "ešte mi povedz, že ste aj príbuzní."

"Vlastne," rozpačito povedal, "Scooby je náš bratranec."

"Vaši rodičia boli na drogách, keď vám dávali mená?"

"Myslím, že je čas dať Scoobymu kostým," zahovoril to.

Scooby sa teda šiel prezliecť na vécko. Po chvíli sa vrátil v obrovskom kostýme psa, práve včas na to aby ho April zasvätila do ich misie.

"Takže, len čo dramaticky vstúpime, dáme si chvíľu na pobavenie sa a potom pristúpime k činu."

"Len mi nehovor, že nalejete alkohol do punču. To je najväčšie klišé," povedala Bridg.

"Nieee. My máme čosi lepšie."

Vysvetlila Bridgit a Scoobymu, čo plánujú a vošli dnu. Práve začínal hrať Thrift Shop od Macklemora a to dodalo ich príchodu ešte väčší štýl. Blízko dverí stál ryšavý chlapec, ten zbieral lístky a jeho spoločník odkladal kabáty.

Len čo vošli, sa im od oboch týchto chalanov ušiel uznanlivý úsmev.

Jeden z nich povedal: "Skvelá šatka, Tom!"

Tom mu s úsmevom odkýval a otočil sa k April. "Kto to bol?"

"Netuším."

"Asi sa mu páčiš," uškrnula sa Bridgit.

THE END OF THE WORLDWhere stories live. Discover now