V sobotu popoludní April stála pri dverách domu, v ktorom býval Zac. Na sebe mala zelený kabát, spod ktorého jej vykúkali čierne pančuchy s bielymi bodkami. Na nohách malá svoje obľúbené obnosené baganče a na hlave tmavú parochňu s bordovou baretkou. Zazvonila na zvonček a dvere jej otvorila žena v stredných rokoch.
"Ách, ty budeš asi Zacova kamarátka zo školy. Poď dnu. Ty si Jenny, však?" spýtala sa a hnala ju dovnútra, keďže vonku pršalo.
"Tak fajn. Vlastne áno, áno," mrmlala April.
Zacova mama ju zaviedla rovno do jeho izby. April vošla a porozhliadla sa navôkol, na zemi bolo prekvapivo čisto a tak vybrala z koša špinavé oblečenie a porozhadzovala mu ho po zemi aby pripravila správnu atmosféru pre nasledujúci žartík.
Na stenách viseli skice trojzubca a April usúdila, že Zac je asi fanušík vidličiek. Na poličke si dokonca všimla fotky Zaca a jeho kamarátov a na jednej fotke bola tmavovláska s baretkou, zrejme Jenny, s ktorou si ju splietla Zacova matka. Stále nemohla uveriť, ako ľahko ju ľudia vpustia do ich domov. Asi by mala robiť profesionálnu zlodejku. Obhliadka ju už začala nudiť a tak otvorila okno, strčila si prsty do úst a zapískala. Cez záhradu sa nenápadne k oknu rozbehla skupina v zložení Toma, Bridg a Jerry. Výhodou Zacovej izby bolo, že bola na prízemí a tak im lezenie dnu nerobilo väčšie ťažkosti.
"Vážne sme museli ten žartík robiť v takom daždi?" opýtala sa Bridgit pri pohľade na svoje mokré vlasy.
"Nebuď labuť," zahriakla ju April. "Máte všetko?"
Tom jej podal igelitku plnú plagátov a obrázkov a Jerry vytiahla z kabelky keksíky. "Oh nie, kde je zubná pasta?" zhrozila sa.
"Vedľa je kúpeľňa, zbehnem tam, pokračujte v činnosti."
Len čo April našla zubnú pastu, chcela sa ponáhľať, no potom zbadala zrkadlo a bez pohľadu na jej nové vlasy sa nezaobišla. "Bola by zo mňa super čiernovláska," uznanlivo povedala a pobrala sa odtiaľ späť do izby.
Bridgit už vešala plagáty, zatiaľ čo Tom montoval drobné špiónske kamery, ktoré dostal od April na posledné narodeniny. Ako aj vravela, zišli sa.
April podala Jerry zubnú pastu a tá začala akciu s názvom Satanova pochúťka.
Brooke medzitým pozorovala Zaca, a akonáhle sa od neho tá blondínka vzdialila, spustila vlastnú misiu. "Ahoj," zvodne sa naňho usmiala.
"Čau?" odvetil zmätene.
Brooke sa nenechala odradť a pokračovala: "Máš super vyšportované telo. Môžem si siahnuť?"
"Nemyslím, že je to dobrý-" začal, no Brooke ho už začala ohmatávať. Do plánov im hralo, že mal Zac oblečenú košeľu a tak sa jej podarilo kameru, zamaskovanú zvonku ako gombík, ľahko schovať.
"Tak ďakujem, maj sa!" zvolala a odcupitala preč, vyťukávajúc smsku pre April.
"Ukáž Jerry, daj mi sem pár keksíkov, pomôžem ti s odstraňovaním krému," povedala April a zobrala si od nej pár Oreo.
"Aké veľkorysé," poznamenala Bridgit.
"Veľkorysá je moje druhé meno."
"A ja som Santa Claus," pokrútil Tom hlavou.
April vtedy zapípala sms.
"Vážne máš na sms zvonenie komunikátora z Totally Spies?" spýtala sa Bridgit.
"Veď sme na špiónskej akcii. Píše mi Brooke. Vraj sú už na ceste a mali by sme vypadnúť."
Bridgit pohliadla na ich prácu a spokojne prikývla. "Ak už toto neklapne, neviem, čo iné."
KAMU SEDANG MEMBACA
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...