Na ďalší deň doobeda ich čakali rozhovory. Tom bol celý deň v strese, zato všetci ostatní si to celkom užívali. Keďže rozhovory natáčali na neskoršie zostrihanie do telky, dokonca im naniesli na tvár make-up. Tom sa cítil s púdrom na tvári čudne.
"Takže decká, povedzte mi, koho nápad bol ísť do tejto súťaže?" spýtala sa ich moderátorka, akási mladá brunetka v tričku s obrázkom z filmu The Craft.
Skôr než Tom stihol otvoriť ústa, ozvala sa April.
"No to viete, niekto, nebudem menovať Toma, bol ako zmyslov zbavený, keď zistil, že jednou z hlavných cien je stáž vo filmárskom štúdiu. Naopak mňa viac zaujíma najvyššia cena a to dovolenka v Hollywoode. Pre hviezdy ako ja je to primerané miesto na začiatok kariery. Tento rok som hrala najvýznamnejšiu úlohu v školskom predstavení a to ma privielo k samotnej myšlienke, že mojím osudom je herectvo."
"Ona iba žartuje, však April?" buchol ju Tom do pleca.
Moderátorka sa rozosmiala. "Vidím, že ste zábavní aj v skutočnom živote. Ešte by ma zaujímalo, robili ste niečo podobné aj mimo kamery?"
"Vlastne sme tento rok v škole založili akúsi prankovaciu agentúru," usmial sa Tom. "A celkom nám to funguje."
Následne sa ich opýtali ešte pár otázok o tom, či plánujú budúcnosť v zábavnom priemysle a čosi o súťaži a potom sa s nimi moderátorka rozlúčila a pobrala sa za ďalšími súťažiacimi.
"Tá moderátorka mala v očiach podobne diabolskú iskru ako April," poznamenala Jerry.
"Máš pravdu," prikývla Bridgit. "Ako sa to volala? Hayley Pickettová? Alebo to bolo Bailey?"
"Tak nejako," pokrčila Jerry plecami.
Keďže ich povinnosti na dnes skončili a do večernej "párty" s ostatnými súťažiacimi im ostávalo kopu času, rozhodli sa využiť hotelový bazén na treťom poschodí, ktorý Tomovi spomínal recepčný. Všetci okrem Brooke, ktorá prehlásila, že pôjde radšej do solárka, sa teda v plavkách pobrali tam.
"No, bazény u Brooke sú rozhodne krajšie, ale aj toto poslúži," poznamenala April.
"Mám pocit, že vás Brooke riadne rozmaznala," pokrútila hlavou Bridgit. "Zaujímalo by ma, čo by ste robili bez jej peňazí."
"Trpeli."
Bridgit sa jej na to chystala ešte čosi povedať, ale v tom momente April sotil do bazéna Tom.
"Uuuuu, tak toto si si pekne pokašľal," rozosmiala sa Jerry v momente, čo sa April pripomínajúca morskú príšeru vynorila z vody.
"Len sem pekne vlez, Lancaster, práve si vyhlásil vojnu."
"No, ja si asi idem čítať na lehátko, keď sa na to tak pozerám," vyhlásila Bridgit.
"Nebuď si tak istá, blondínka," diabolsky sa uškrnul Tom.
"Neopováž sa! Neopov-", ani nestihla dopovedať a už bola vo vode.
"Na tvojom mieste by som sa tak nerehotala, Tom. Toto ti tak ľahko neprejde," povedala April.
"Poď, pomôžem ti z bazéna," ponúkol sa Tom Bridgit, ktorá naňho zazerala z vody. Tentokrát však na svoje gentlemanstvo doplatil, keďže Bridgit neváhala a za načahujúcu ruku ho stiahla za nimi.
April začala zavýjať od smiechu. "Nemôžem uveriť, že si naletel na túto klasiku," pokrútila hlavou a dali si s Bridgit high-five.
"Vraj tu má hrať aj nejaká kapela, ale netuším kto," poznamenal Tom keď večer vstúpili na párty. Museli pôsobiť pochybne, keďže ich partia sa skladala z Toma a štyroch dievčat po jeho boku. Aby rozptýlil akékoľvek klebety, preplietol si prsty s Bridgit.
ESTÁS LEYENDO
THE END OF THE WORLD
HumorBest rated: #17 in Humor (19.2.2016) Keď sa Bridgit spolu s rodičmi a starším bratom Lucasom sa prisťahujú do Liverpoolu, jej život sa vďaka úplnej náhode stane vzrušujúcejším. Ich nový dom totiž predtým patril rodine Jonasovcov, ktorí sú známi na j...