Author POV:
Yoon Ae membuka loker nya (idk ejaan loker tu ? Betul ke ?) . Setelah selesai ambil buku ape yang patut , Yoon Ae kembali menutup lokernya . Tapi tiba-tiba jungkook menyergah dia .
"Hai baby,"ujar Jungkook .
"Sejak bila aku keluar dari perut bini kau sampai kau ber'baby'-'babi' bagai dengan aku," balas Yoon Ae dengan nada kerek . Yoon Ae menjeling tajam terhadap Jungkook . Malas betul dia nak layan perangai harem Jungkook itu.
"Alah , engko ni asyik jual mahal je kerje pehal duh ?"kata Jungkook. Dia membuat muka menyampah kepada Yoon Ae .
"Well.. Fyi(for your information), I am so so sooo expensive . Auch :") but I'm not interested with you anyway. So, can you just go now, jerk? I have no time to layan kau, huh"balas Yoon Ae dgn nada gedik+kerek pulak .
Haha. Ini lah sifat Yoon Ae . Kalau sudah datang angin monsun dia akibat perbuatan oleh seseorang yang berperangai satan maka nasib lah satan tersebut kena dengan penangan maut Yoon Ae . Dia akan menjadi gedik+kerek yang terlampau over .
Jungkook mengetap bibirnya . Ego nya sedikit tercabar dgn kata-kata Yoon Ae .
"Oh jinjja ? Seriously, darling ? Oh well well well *Jungkook tepuk tangan 3 kali* . For me , you are so cheap . So don't ever expect that you are sooo expensive infront of me HAHAHA," Balas Jungkook kemudian beredar dari situ . Yoon Ae boleh nampak yang Jungkook sempat menghadiahkan senyuman sinis mautnya itu .
Yoon Ae mengepal penumbuknya . Geram . Walaweii aku mahal la beb !
||FastFoward||
Recess time,
Park Yoon Ae POV :Disebab kan hari ni aku diet , maka terperap lah aku di library . Aku mencari buku novel yang best di rak-rak yang berlambak buku novel itu .
Terdapat banyak buku novel disitu antaranya buku novel seram , jiwang a.k.a cinta , komedi , pelajaran dan lain-lain lagi . Aku memang jenis kaki novel . Semua jenis novel aku hentam tapi kali ni tiba-tiba aku rasa macam nak layan buku novel cinta . hekhok .
Akhirnya aku memilih satu novel jiwang yang bertajuk , 'Saranghae oppa!' . Uish . Aku baca buku ni punya sinopsis macam gempak je .
Ha , cerita dia kisah nya macam ni .
Hero dgn heroin ni kawan baik dan mereka suka sama suka masa kecil tapi bila diorang dah menginjak dewasa , hero dan heroin tu lupa sama lupa . Hm , sedih la jugak cerita ni .
Tiba-tiba aku teringat sesuatu .
Uhuk uhuk uhuk !
*Tersedak air liur*
CERITA NI MACAM KISAH AKU JE ~O_o~
Tapi, mengikut kisah hidup aku , aku tak lupa lagi Jungkook . Aku still tgh cari dia tapi hampa je . Manalah Jungkook childhood aku ni . Haih .
Ha, cakap pasal Jungkook childhood aku tiba-tiba aku teringat Jeon Jungkook kepala tolol tu . Ohmagosh , mamat tu memang buat hati aku jadi menggelegak panas tho . Egh , kau tengok la nanti aku smackdown kepala kau yang tolol tu supaya semua wayar suis kau tu berjalan dengan lancar . MUAHAHAHA . Aku tersenyum jahat .
"Ha, engko senyum² tu kenapa ? Teringat aku ke ?" Sergah Jungkook dari belakang .
Aku yang masih berdiri di tepi rak buku terkejut sedikit sampai terhinjut bahuku . Aku menjeling Jungkook . Budak ni kalau tak sergah aku memang tak sah gamaknya -_- aku mengurut dadaku . Malas nak layan Jungkook .
"Ha , yang kau urut dada kau tu kenapa ? Ade apa-apa dekat dada kau ke ?" Tanya Jungkook sambil tersenyum nakal . Dia pandang arah dada.
You.
Idiot.
Bastard.
YOU ARE READING
The Promise | jjk Malay Fanfic
Fanfiction"Ha .. Awak kena janji tau," "Janji ? janji apa ?"tanya Yoon Ae . "Janji awak akan ingat saya sampai bila-bila . Janji akan sayang , suka , cinta dekat saye sampai bila-bila,"kata Jungkook . "Saya Janji,"kata Yoon Ae . --- Adakah mereka masih inga...