Yoon Ae Pov:
Aku dengar bunyi derapan kaki .
Tap!
Tap!
Tap!
"Duguya ?" Aku pusing belakang dan lihat ..
Kosong .
"Eo? Aku rasa aku ada dengar bunyi tapak kaki tadi," aku berkata sendirian .
"Hai, Yoon Ae.."
Aku dengar ade orang cakap sesuatu dibelakangku . Suara yang garau, lembut dan perlahan tetapi mengerikan.
Aku pusing ke belakang . "Dugu-" . Mulut aku dicekup oleh lelaki itu .
HUH?!
Kenapa dia muncul..?
"Sudah lama kita tidak bertemu," ujar lelaki itu sambil gelak jahat . Aku dapat merasakan bau yang tidak enak menusuk hidungku .
Kemudian, aku dapat rasakan yang dunia seperti berhenti berputar .
X pov :
Aku membelai lembut wajah gadis yang pernah aku cintai dulu . Tapi itu dulu . Sekarang semuanya hanya tinggal dendam . Dendam yang perlu aku laksanakan .
"Puas aku cari kau . Lepas kau pindah dari sekolah, aku cari kau, tak berjaya langsung . Penat aku tau. Tapi, nasib menyebelahi aku bila aku terjumpa kau dekat Sungai Han tadi hahahaha*evil laugh*,"
"Aku teringat semua yang kau dah lakukan dekat aku, Yoon Ae-ssi . Kau buat hati aku terluka bagai disiat-siat dengan pisau,"
Aku memerhati setiap inci wajah gadis itu .
"Um, you have being more pretty than before"
Aku mengusap bibir lembut Yoon Ae . Kemudian aku dapat merasakan ade sesuatu bergerak .
Tangan Yoon Ae !
"Uh? Eo? Neo-"
"Shuhhh.. Diam, baby"
Yoon Ae Pov:
Aku buka mata aku dan lihat muka Kihyun memang betul-betul dihadapan aku walaupun aku dalam keadaan mamai.
"Uh? Eo? Neo-". Ayat aku dipotong oleh lelaki bernama Yoo Kihyun .
"Shuhhh.. Diam, baby"
Aku menolak mukanya daripada dekat dengan aku . Apa manusia ini hendak dekat aku? Tidak cukup ke dengan kisah lampau . Semua itu aku dah lupakan lah. Egh .
"A-apa yang kau nak?!" Aku cuba untuk mempertahan kan diri aku walaupun dalam keadaan lemah . Mungkin kerana ubat yang aku bau tadi kut .
Aku cuba berdiri jauh daripadanya.
"Aku nak kau!" Dengan serta merta aku dapat merasakan rambut aku seperti hendak tercabut . Kihyun punya kekuatan menarik rambut aku lagi kuat daripada Jaera .
Aku menolak badan Kihyun dan kemudian aku tarik kembali rambut aku daripada tarikan kihyun .
"YAH! LEPASKAN AKU LAH!" Jerit aku .
"Why should I do that huh?" Kata Kihyun kemudian dia menolak kepala aku dan membuatkan kepala aku terhantuk di bucu meja yang terdapat di bilik rumah usang itu .
Aku rasa ada cecair sedang mengalir di dahiku . Aku sentuh dan lihat cecair berwarna merah .
"Hahahahahaha padan muka kau! Aku suka tengok kau macam ni . Hahahahaha," Kihyun gelak jahat . Aku mengetap bibir aku .
YOU ARE READING
The Promise | jjk Malay Fanfic
Фанфик"Ha .. Awak kena janji tau," "Janji ? janji apa ?"tanya Yoon Ae . "Janji awak akan ingat saya sampai bila-bila . Janji akan sayang , suka , cinta dekat saye sampai bila-bila,"kata Jungkook . "Saya Janji,"kata Yoon Ae . --- Adakah mereka masih inga...