Dalam gambar tu diorang nampak cute duh.
*Me be like : (╥_╥)(╥_╥)(╥_╥)
××××School,
Author POV :"Yah Yoon Ae-ah~" panggil EunJi dan JiHo serentak sambil jalam menuju ke ara Yoon Ae .
"Oh yah cutie girlsss~" sahut Yoon Ae dengan senyuman .
"Yayayayayaya I know I'm cute," ujar JiHo dalam nada gurau .
"Eyy~~" kata Yoon Ae dengan EunJi serentak . Kemudian mereka bertiga gelak .
"Ada event apa-apa ke sampai bahagia gelak sakan ni," sampuk Jaera tetiba .
Yoon Ae sudah membuat muka 'menyampah' kepada Jaera . EunJi dan JiHo menahan gelak setelah mereka nampak eksperasi muka Yoon Ae kepada Jaera .
"Ouh look at there! Kenapa lengan you macam cacat semacam tu ? Ish ish ish . Is there someone knock you down, huh?"
Yoon Ae POV:
"Ouh look at there! Kenapa lengan you macam cacat semacam tu ? Ish ish ish . Is there someone knock you down, huh?" Tanya Jaera seperti pura-pura tidak tahu sambil tunjuk ke arah lenganku .
Oh ulala~ . Perempuan otak tiga suku ni guna bahasa 'you' pulak dah . Mana hilang nya perkataan 'kau' kau tuh hah?*emojispeechless*.
Aku menggepal penumbuk lima ku . Kalau aku tak tahan sabar macam ini , muka perempuan ni dah lama berterabur berkecai atas lantai sekolah ni .
"Kau-" tak sempat aku nak sambung ayat aku ada seseorang memanggil namaku .
"Yoon Ae!"
Aku pusing belakang dan lihat Jungkook sedang datang ke arah aku . Apehal mamat ni tetiba panggil aku ? Buat tebiat ke apa..
"Oh Oppa~" sahut Jaera dengan nada manja . Dia menolak aku ke tepi lalu jalan ke arah Jungkook.
Eh pompuan ni ape kes pulak ? Kan Jungkook panggil aku, apehal kau pulak yang sahut ??!
"Oppa~ tadi pompuan hodoh ni hina Jaera . Dia siap maki-maki Jaera lagi," kata Jaera kepada Jungkook sambil badannya menggesel di bahu lelaki itu macam Kucing Parsi . Erk.. tapi minah ni lagi teruk daripada Kucing Parsi .
By the way , Wtfish?! Bila masa aku hina dan maki dia ?! Dia yang hina aku baru sebentar tadi . Dia cakap aku HODOH ! thefish!
"YAH!"
"YAH!"
"YAH!"Aku , EunJi dan JiHo jerit kepada Jaera yang tengah gedik sakan dengan Jungkook . Uwekk .
"Jinjja ?" Tanya Jungkook.
"YAH! BILA MASA AKU-" Tak sempat aku habiskan ayat, Jungkook telah menarik aku ke sesuatu tempat .
"Bwaeyoo ???" tanya aku sambil menarik lenganku dari genggaman Jungkook . Tapi tak berjaya . Jungkook masih tidak lepaskan lengan aku .
"AUCH!!" Aku mengaduh kesakitan .
Gila mamat ni ! Tak sedar ke yang dia tengah genggam lengan aku yang lebam ni ?!!
Selepas dia mendengar jeritan sakit aku . Dia lepaskan lengan aku .
"Mian," ujar Jungkook .
Asghjklghfdqlk%#&%#+*!?-#%#&"
"Ergh neo micheosseo ?! Sakit tahu tak lengan aku ni !!" Kataku .
"Tak tahu," balasnya . Aku jeling geram dekat Jungkook .
"Paboya! Apa yang kau nak ni ?" Tanya aku .
×××
Jungkook POV :
YOU ARE READING
The Promise | jjk Malay Fanfic
أدب الهواة"Ha .. Awak kena janji tau," "Janji ? janji apa ?"tanya Yoon Ae . "Janji awak akan ingat saya sampai bila-bila . Janji akan sayang , suka , cinta dekat saye sampai bila-bila,"kata Jungkook . "Saya Janji,"kata Yoon Ae . --- Adakah mereka masih inga...