What do you mean?

347 18 3
                                    

Niall POV
Siedziałem w klubie i cały czas myślałem o tej sytuacji.Wiem że Harry coś czuje do Rose.Ale nie wiedziałem że Rosalie mogła by odwzajemnić jego uczucie.

Nataly POV

Było koło 20.Postanowiłam przejść się do jakiegoś klubu. Wyciągnęłam bieliznę i ruszyłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic po czym ubrałam bieliznę i ruszyłam do swojego pokoju i podeszłam do szafy. wyciągnęłam biała bluzkę i czarną spódnice( zdjęcie w mediach).Zrobiłam mocny makijaż ubrałam czarne szpilki i czarną skórzana kurtkę po czym wyszłam z domu.Skierowałam się do najbliższego klubu.

***
. Gdy weszłam do klubu od razu uderzył we mnie odór alkoholu i potu tańczących ludzi.Podeszłam do baru i zamówiłam alkohol.
-Whisky. powiedziałam
- proszę
Wzięłam szklankę i podeszłam do swoją drogą całkiem przystojnego chłopaka
- Nataly. podałam mu rękę którą uściskał.
- Niall .odpowiedział.
- coś poważnego? spytałam pokazując na prawie pustą butelkę alkoholu.
- można tak powiedzieć.Jeśli nie chcesz nie musisz ze mną siedzieć.powiedział obracając szklanką w ręce.
- ale chce.powiedziałam z szerokim uśmiechem.
- jesteś tu sama spytał upijając łyk przeźroczystej cieczy.
- tak.Zerwałam z chłopakiem i chciałam się trochę rozerwać.- A ty? spytałam upijając łyk swojego trunku.
- też trochę pokłóciłem się z dziewczyną.

***

Byłam kompletnie pijana nie panowałam nad tym co robię i mówię.
- może ja ci jakoś pomogę.powiedziałam przejeżdżając ręką blisko krocza Nialla.
- co masz na myśli? Spytał
- oj ty dobrze wiesz.powiedziałam i wpiłam się w usta blondyna. Niall całował cudownie.Kiedy się oderwaliśmy wyszeptałam mu do ucha:
- jedziemy do mnie.powiedziałam i pociągnęłam chłopaka w stronę wyjścia.

***************************
Pierwszy raz z perspektywy Nataly. Co sądzicie?
Miłego wieczoru☺

And what naw?/Luke HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz