Once you understand

839 33 0
                                    

Miłego czytania <3

1 miesiąc później

Wróciłam do domu o 15.Zaniosłam zakupy na górę po czym poszłam się  przebrać w czarne leginsy i bordowy crop top na szelkach na to zarzuciłam kawowy sweterek.Zeszłam na dół do kuchnii. Wyciągnęłam makaron i resztę składników po czym zaczęłam robić spaghetti.

30 minut później.

Siedziałam na kanapie w salonie oglądając ''Teen wolf" kiedy przypomniałam sobie ze miałam wyłączony telefon.Chwyciłam mojego iphone'a i go włączyłam .Od razu mój telefon zaczął wibrować.Odblokowałam blokadę ekranu i weszłam na kika.

Pingwinek96-Rosalie?

1 godzinę temu

Pingwinek96-Cholera!Mogłem wiedzieć że to nie skończy się dobrze.Kurwa Rosie przepraszam.

Pibgwinek96-kurwa Rosalie tak cholernie żałuje tego co zrobiłem.

Pinginek96-Rose jesteś?

Pingwinek96-Rozumiem nie chcesz mnie znać.Uszanuje twoją decyzje,ale nim zakończę naszą znajomość chce być coś wiedziała.

Napisałem to z myślą o tobie


When we both fall asleep
Underneath the same sky
To the beat of our hearts
At the same time
So close but so far away
Can you hear me?

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was
Beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was
Beside you

Another day and I'm somewhere new
I made a promise that I'd come home soon
Bring me back, bring me back to you

Pingwinek96-Rosalie ja wyjeżdżam.Znikne z twojego życia.Chciałbym tylko abyś to wiedziała Rosalie Ameli Black Kocham cię i nigdy nie przestane.

Kiedy skończyłam czytać łzy polały się strumieniami po moich policzkach.Chciałam z nim porozmawiać ale czy bo to cokolwiek zmieniło on wyjeżdża ja z resztą też to nie miało szansy przetrwać.Musze zapomnieć o Luku nie mam wyjścia.

*************************************

Piosenka-5 second of summer-Beside you :)


And what naw?/Luke HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz