10k olmuşuz, seviyorum sizi ❤️
Eski bölümleri düzenlemek yeni bölüm yazmaktan daha zormuş, bunu anladım ashdjs
Bölümü ElifeAleyy 'e ithaf ediyorum (kalp) umarım beğenirsiniz.
*Multideki Dani ve Milan tatlılığına öldüm*
İyi okumalar :*
▽
"Milan."
Parmaklarımı sevimli gözlerinin önünde sallarken dikkatini çekmeye çalışıyordum.Sonunda minik başını bana çevirdi ve tatlı bir gülüşle parmağımı yakaladı.
"Gülümseyin."Junior'ın sesiyle bakışlarımı ona çevirdiğimde gülümsemekten kendimi alamamıştım, elindeki fotoğraf makinesini yüzüne kaldırırken dudaklarımı Milan'ın yanaklarını bastırdım ve bir fotoğrafımızı çekmesine izin verdim.
"Pekala, şimdi ben sizi çekeyim."
Shakira makineyi Junior'ın elinden alıp bize gülümserken derin bir nefes aldım ve Junior tereddütle yanıma geldiğinde ne yapacağımı bilemiyordum.Bakışlarım hala dudaklarındaki kıvrımda gezinirken başını bize doğru eğdi ve ince deklanşör sesiyle kendime gelmiştim.
Sanırım hayatımın en iyi haftasını geçiriyordum burada. Kahvaltıdan sonra Dani kendini affettirmek için sabah antrenmandan sonra bir piknik düzenleyerek diğerlerini de çağırmıştı. Şimdi, diğerleri gerekli şeyleri hazırlarken benim görevim sevimli Milan ile ilgilenmekti.
"Melisa." diye mırıldandı Dani, yanıma gelmekte tereddüt ederek. "İdil'i çağırmayacak mısın?"
Bakışlarımı gerçekten hoş görünen giyiminde dolaştırırken kaşlarımı havaya kaldırdım.
"İdil arabada, Daniel."Gülerek arabaya yaklaştığında önüne geçmiştim, korkuyla duraksadı.
"Çantayı aç, kontrol edeceğim." diye mırıldandım yüz ifademi bozmamaya çalışırken, çünkü o böyle davranınca gülmek istiyordum.Hemen dediğimi yaparak çantasını açtığında bakışlarımı içinde gezdirdim ve çantanın diğer gözlerini yokladım.
"Temiz, geçebilirsin."Derin bir nefes alıp burnunu cama yapıştırmış İdil'in yanına geçerken kendimi tutamayıp kıkırdamaya başlamıştım.
"Seni bu kadar eğlendiren nedir?"İlgimi Milan'dan alıp Sergi'ye odaklandığımda gülümsemesi beni oldukça rahatlatmıştı.
"Her şey." diye mırıldandım, eşyaları arabanın bagajına koymaya çalışan Junior'a bir bakış atarken. "Burada olmak bile beni eğlendiriyor."Kucağımdaki Milan mızmızlanmaya başladığında Shakira yanıma gelip onu aldı ve oyuncağını eline tutuşturmayı ihmal etmemiştim.
"Arabaya bin, Melisa."
Junior sürücü koltuğuna geçerken bana bir bakış attığında Sergi'ye göz kırpıp arabaya bindim.
"Daniel'ı bırakıp Sergi'yi almalıydık." diye mırıldandım, sesimi hafifçe yükselterek.Dudaklarımı birbirine bastırıp arkama bir bakış attığımda Dani kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Sadece şaka yaptım, Alves."Yolculuğun geri kalanı Junior'ın açtığı şarkılara eşlik ederek geçmiş, birkaç defa İdil ve Dani'yi oynaşırken tehdit etmiştim. Junior bunu yaptığım için bazen bana kızarken ona da öfkeli bir bakış atmaktan kendimi alamıyordum.
Sonra unutup bağıra bağıra şarkıyı söylemeye devam ediyordum. Şarkılar genelde Portekizce oluyordu, fakat o an bu kimin umrundaydı sanki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blessed || Neymar JR
Fanfiction#5 Fan Fiction ♚ 24.12.2015 ▽ Rüzgâr sert bir şekilde saçlarımı havalandırırken ondan gelen böğürtlen kokusuyla bacaklarım tutmayacak şekilde uyuşmuştu sanki. Bakışları benimkileri delip geçerken aşağı kaydı ve parlak, kırmızı dudaklarımda duraksadı...