Netlerini yükseltemeyince morali bozulup bölüm yazan ve Neymar fanfic keşfine çıkan yazarın dramı :'(
Diğer yazdığım NJR hikayesi olan Like A Boy'a da bir bakarsanız çok mutlu olurum, kütüphanenize bir ekleyin derim ^^
Gifte Neymar'ın ağzı ve gülmesi çok tatlı asghj
İyi okumalar :*
▽
Gömleğimin son düğmelerini açık bırakıp aynadaki görüntüme bakarken boynumdaki morluğu görmemle inlememe engel olamamıştım. Junior etkisi sabah bile sürüyordu.
Saçlarımı parmaklarımın arasında kaydırırken elimde olmadan gülümsedim ve kendimi tutamayarak arkamı döndüm. Yatakta uyuyan sevgilime bakmak karşı konulamazdı.
Yastığına sarılmış bir şekilde kıpırdanırken bu anın paha biçilemez olduğunu düşünmeden duramıyordum. Sonunda bunu yaşayabileceğimi kim bilirdi ki?
Ailem ve en yakın arkadaşlarım mı?
Ya da eski lise arkadaşlarım?Son seçenek dudaklarımı büzmeme neden olurken tuhaf bir şekilde içimi çektim ve aynadaki aksime döndüm.
O günleri sadece hatırlamak bile tüylerimi ürpertiyordu, onlar yüzünden okulda zorbalık görüyordum ve bunlardan sadece 7 ay önce mezun olarak kurtulmuştum.
Kimseyle çıkmamamla ya da futbolculara olan hayranlığımla dalga geçerlerdi, fakat bu sadece bana yapılan bir şey değildi.
İdil de bunları yaşamıştı ve biz birbirimize her zaman destek olmuştuk.Lise zamanı sadece bir tane erkek arkadaşım olmuştu, ona güvenmiştim. Beni o kızlardan biriyle aldatana kadar.
Ardından defalarca özür dilemesine rağmen okulda içime kapanmamamın tek nedeni İdil ve Beyza'ydı. Onlar hep yanımda olmuşlardı, hayallerimizi her gece paylaşmıştık.
Şimdi ise her gece uyumadan önce hakkında hayaller kurduğum adamın yanında uyanmıştım. Birazdan hayallerimin ve ideallerimin peşinden koştuğum Barcelona Üniversitesi'ne gidecektim ve ondan önce...
Hep yapmak istediğim şekilde o adamı çilek kadar tatlı dudaklardan öpecektim."Lütfen, bana o düğmeleri iliklemeyi unuttuğunu söyle."
Yanına gitmek için hamle yaptığım anda sesini duymamla aynaya yapışarak ona baktım. Yatakta bağdaş kurmuş, ne kadar süredir beni izlediğini bilmediğim halde bana bakıyordu.
"Ah."
Söylediği şeyi birkaç saniye sonra anladığımda avuç içimi alnıma bastırarak gülmekten kendimi alamamıştım.
"Sanırım unutmadım, Junior."Kaşlarını çatıp yataktan çıkarken bakışlarımı üstündeki baksırdan zor alarak yüzündeki yapmacık öfkeye odaklanmaya çalıştım.
"Aslında sana bir soru sormadım, Melisa." Aramızda mesafe bırakmayıp parmaklarını sütyenimde gezdirirken onları içeri soktu ve düğmelerin geri kalanını tek tek iliklemeye başladığında yüzünün güzelliğine bakmak bir insanı zevkten öldürebilirdi. "Söylediğim şey üstünü düzeltmen için bir uyarıydı."
Alt dudağımı dişlerken sonunda düğmeleri ilikleme işini bitirdi ve bakışlarını benimkilerde sabitlediğinde duraksamıştı.
"Melisa-"
"Çok güzelsin." diye mırıldandım aptal bir şekilde dikkatimi kıskanılası kirpiklerinden zorlukla alıp ıslattığı dolgun dudaklarında gezdirirken.Bunu söylememle onları çarpık bir şekilde kıvırıp gülmemek için zorladığı Portekiz aksanı bozulmuştu.
"Erkekler güzel olmaz, Melisa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blessed || Neymar JR
Fanfiction#5 Fan Fiction ♚ 24.12.2015 ▽ Rüzgâr sert bir şekilde saçlarımı havalandırırken ondan gelen böğürtlen kokusuyla bacaklarım tutmayacak şekilde uyuşmuştu sanki. Bakışları benimkileri delip geçerken aşağı kaydı ve parlak, kırmızı dudaklarımda duraksadı...