42.Bölüm • Home

7.2K 273 156
                                    


For curlybd

Spot ışığı neredeyse gözümü alırken kirpiklerimi yavaşça kıstım ve elimde olmadan avuç içimi yüzüme siper ettiğimde bakışlarım birkaç saniye erkek arkadaşımın havada yumruk yaptığı elinde duraksadı.

Bir şeyler yapmam gerektiğini biliyordum; fakat sadece nefes almak için duraksamam bile ayıramadığım kavganın felaketini arttırmasına neden olmuştu ve elbette o sıkı yumruk Cristiano'nun güzel ve çekici suratına bir yıldırım gibi indiğinde birkaç kadeh bardağı yere düşerek parçalara ayrıldı.

"Lanet olsun, kendinize geli-"
Lionel'in dehşetle yükselen sesi Neymar'ın onu ittirmesiyle kesilirken Cristiano az önceki yumruğun karşılığını vermek için yakasının tekini sertçe kavradı.

Nefesim kesilerek onlara doğru bir hamle yaptığımda ona bir şey olma düşüncesi midemin acıyla kıvrılmasına neden olmuştu, buna rağmen dudaklarımdan kaçan çığlığa engel olamadığımda ince sesim erkek arkadaşımın ismini haykırmamla gürültülü salonda yankılandı.

Bunu yapmamla Neymar'ın oluşturduğu savunması anında parçalara ayrılırken dikkatini aceleyle bana verdiğinde bakışlarımı endişeyle parlayan ela gözlerinden almıştım.

Aynı anda Cristiano yumruğunu onun kaşına acımasızca yerleştirdiğinde ikinci bir çığlığı atarak kendimi aralarına attım, fakat Junior acıyla inlemesine engel olamamıştı.

Benim yüzümden yediği yumruk hala zihnimde asılı kalırken ellerimi kaldırıp ikisinin de göğsüne bastırdığımda kalbim dehşetle atıyordu. Ne halde olduğumuzu bilmek bile istemiyordum.

Neymar'ın göğsü avcumun altında hızla ve sıcak bir şekilde inip kalkarken kaşından süzülen birkaç damla kanın elmacık kemiklerine inmesini izlerken sanki o yumruğu ben yemişim gibi canım yanmıştı.

Bakışlarımı bu sefer korkutucu bir şekilde Cristiano'ya çevirdiğimde onun da erkek arkadaşımdan bir farkı yoktu. Dudağı patlamış bir şekilde dikkatle bana bakıyordu ve bu kendimi tuhaf hissetmeme neden olmuştu.

Sonunda ceketini sertçe düzeltip Neymar'a bir kere bile bakmadan, "Yakında görüşürüz." diye mırıldandığında elimi aceleyle ondan çektim ve hafifçe gerilediğimde o da kalabalığı yararak bizden uzaklaşmıştı.

"Bunu ödeyecek." Junior tükürürcesine bir şeyler hırıldarken boynundaki papyonu hırsla çekip aldı ve yere fırlattı. "Bunu ona ödeteceğim."

Titreyen avuçlarımı yakasına bastırdığımda endişeyle güzel, bir heykeltıraşın elinden çıkmış gibi hatları olan ve gerginlikten dolayı oldukça ateşli duran yüzüne baktığımda bunu hissetmiş gibi başını hızla kaldırıp bana bakmıştı.

Aynı anda Daniel nefes nefese yanımıza ulaşırken herkesin bizi izlemesini umursamamaya çalışıyordum, üstelik yarın bütün haberlerde görüntülerimizin çıkacağına eminken.

Dani'nin elinde tuttuğu alkollü pamuğu almak için hamle yaptığımda Junior ince bileğimi güçlü parmaklarıyla yakalamıştı. Ardından ne olduğunu anlamaya çalışırken beni kalabalığın arasında sürüklediğinde telefonunu cebinden aceleyle çıkarmasını izliyordum.

"Neymar." diye mırıldandım çıkabilecek en yumuşak sesle.
Topuklu ayakkabılar hızlı ilerlememi güçleştirirken aniden durduğunda bana kısa bir bakış atmıştı, fakat düzgün düşünemez gibi davranıyordu.

Aynı anda ben ne olduğunu anlayamadan önümde eğildiğinde ayak bileğimi kavradı ve süslü ayakkabıları aceleyle çıkarıp aldığında soğuk zemin titrememe neden olmuştu.

Blessed || Neymar JRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin