OKYANUS GİBİ ...

87 44 1
                                    

*The Weeknd - Shameless

"Aslında bu evrende ki her varlığın aciz bir noktaya geldiği ve zaaflarına yenildiği zamanlar vardı . Her canlı kendi bölgesinde fazlaca vahşidir , fakat seni o bölgeden çıkardıkları zaman kediden bir farkın kalmaz . Düşünsene okyanusların yırtıcısı köpek balığı kendi bölgesinin en iyisidir ama karada ,sudan çıkmış balıktan başka bir şey ifade etmez sana . Şuan da ondan üstünsün çünkü burası senin bölgen ve sen o bölgenin en iyisisin ."
  **********

  Cevabını vermediğiniz sorular , veya cevap bulup da sorularını bulamadığınız cümleler vardır . Sizi düşündüren geceleri hiç uyutmayan o sorular ve cevaplar . Tıpkı dün gece gibi , aklımda bir sürü soru vardı ve cevaplar ama bu  cevaplar ve sorular çok farklıydı ve zihnimde bir türlü eşleşmiyorlardı . Rüzgar için hislerim hiç değişmedi değişmez de ama benim anlamadığım şeyde bu sorular ve kafa karışıklığı nerden geldi bunu hala anlamış değilim . Bizim yaşadığımız kavgalar çok basit kavgalar ve önemsiz kavgalardı. Bu kafamı karıştırmış olmaz ama bir şey var evet .
"Rüzgar benden bir şeyler saklıyor " bunu adlandıramıyorum ve ne sakladığını da bilmiyorum ama önemli olduğuna dair yemin edebilirim . Ben yokken birileriyle telefon görüşmeleri yapıyor tamam bunda sorun yok ama sorun şu ki o görüşmeler hep ben geldiğimde bitiyor ve Rüzgar garip hallere bürünüyordu . Bir diğer sorunsa bunu Rüzgar'a soramıyor oluşumdu. Ve geceden beri oturup düşüyorum , Rüzgar her ne kadar umursamaz ve iyi görünsede o iyi değildi , değişiklikler var bunu görebiliyorum , bu değişimler hem fiziksel hemde zihinseldi . Bedenen çöküyordu ben bunu fark edememiştim ama dün denize girdiğimizde açıkça görmüştüm. Göğüslerinde ve karın bölgelerinde hafif sararma ve morarmaya benzer şeyler vardı , bunun nedenini sorduğumdaysa ufak bir kavgaya girdiğini ve önemsiz olduğunu söylemişti . Tabi ki inanmadım , gözlerinin altı torba torbaydı ve uykusuzluk çekiyordu . Bu gece hiç uyumadığım için bunu daha yeni fark edebildim  , Aptal kafam !
Ve sürekli düşünceli haldeydi , bir türlü kafasında ki sesleri susturamıyor gibiydi son zamanlar . Onun için endişeleniyorum ve Allah kahretsin ki ne olduğunu bi türlü öğrenemiyorum .
Bu yüzden acilen sorularıma cevap almam gerekiyor yoksa kafamda ki köpeklerin havlamaları kesilmeyecektir.

  Banyoda ki aynayla konuşmayı kesip içeriye yatağın üzerinde yine düşünceli bir şekilde duran adamımın yanına gittim .
Yanına oturmuştum ama bunu bile fark etmemişti,  anlaşıldı kesinlikle bu köpekler susmalıydı ;

_" Tatlım iyi misin ?" Diye sordum ama onu bile duymadı iki kere dürttükten sonra kendine gelebilmişti ancak ,

_" İyiyim güzelim ." Dedi ruhsuzca gülümseyerek .

_" Bak iyi falan değilsin ve ben daha fazla dayanamayacağım " artık hem sinirlenmiş hemde fazlaca endişelenmeye başlamıştım ,

_" Noldu Aksoy yoksa benden bıktın ve ayrılmak falan mı istiyorsun ?"  Dedi alaycı ve yergi içeren bir ses tonuyla , tamam derdin neymiş öğrenelim, çünkü bu köpeciklerin artık açlığa dayanacaklarını sanmıyorum  !

_" Tek derdin bu mu ? Sürekli bana bunu sorup duruyorsun ve inan bana çok sıkıldım bundan derdin neyse anlat da anlayalım !" Sabrımı taşırmayı yine becermişti bravo !

_" Ne derdim olabilir ki ? Yok bir şey ."

_" Şu aralar nasıl göründüğünün ve nasıl davrandığının farkındasındır umarım ." Sakince konuşmayı tercih etmem gerekiyordu yoksa ağzında laf alamayacaktım .

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin