UÇUŞ ZAMANI

235 51 12
                                    

Selam canlarım nasılsınız bakalım biliyorum bölüm geç geldi ama ilham perilerim yeni geldiler ve bende anca öyle yazdım çünkü yazacak bişey bulamadım çok düşündüm ve iyice araştırarak tartarak bölümü yayımlamak istedim iştee karşınızdayım kısa bir bölüm oldu bence özürdilerim güzel olmuşturumarım vote ve yorumlarınızı görmek istiyorum hepinizi SEVİYORUM VE ÖPÜYORUM...♥♥♥

Bölüm şarkısı : Jessiej _ Masterpiece...
****

RÜZGAR'DAN...

Sabahın ilk ışığıyla gözlerimi açtım dün gerçekten çok yorulmuş ve ağrı çekmiştim eminim kazanın birden bire nasıl olduğunu merak etmişsinizdir ama doktorların ve benimde anlattığım gibi hakimiyeti kaybettim ve ağaca girdim ama şimdi daha iyiyim ve bunun sebebi doktorlar ya da uyumak ,dinlenmek değil yanımda ki melekti. Onun sayesinde iyiyim , bana dokunduğu zaman ben iyileştim sanki nereye dokunduysa orası iyileşiyordu ve dün hep yanımdaydı , benim kaza yaptığımı öğrendiğinde ne kadar üzüldüğünü hatta yıkıldığını gözlerinde gördüm bana aşıktı ve beni deli gibi seviyordu 'oo hayır bunu dün farketmedim tabi ki', sadece bu sefer gerçekten hissettim bundan önce sadece biliyordum ama artık hissediyorum ve bu beni daha güçlü kılıyor. Ben mi ? Ona tapıyorum benim sevgim veya aşkım çok farklı yani aşktan daha güçlü adını bilmiyorum sevgiden daha öte daha farklı bilemiyorum bir şekilde sürekli beni kendine çekiyor ve sanırım ilk aşkım olduğu gibi bu hissettiğim duygularda ilkti hayatım da hiç kimseye böyle duygular beslememiş ve hissetmemiştim ... Fakat ,Her şeyiyle ilkim olmasını seviyorum , bunun değişmemesi için her yolu deniycem ve asla pes etmiycem ....

****

Derin şuan kollarımın arasında masumca uyuyor ve bende her zaman ki gibi onu izliyorum , saatin kaç olduğuna bakmak için yavaşça arkamı döndüp komidinin üzerinde ki telefona baktım daha 10 'a bile gelememiş ve ben yine erkenden kalktım hayır anlamıyorum gecenin 2 sinde mi ne yattım sabah erkenden kalkmışım neden uyuyamıyorum ?

Ayrıca ben uyumayı seven biriyim ve böyle şeyler bana ters ama şu son zamanlar nedense doğru düzgün uyuyamıyorum off O kadar uykum var ki anlatamam ama kalktık bi kere geri yatamam kahvaltı hazırlasam ?

Aman ona da eriniyorum ya kim gidip hazırlıyacak, tamam Derin için bir kere hazırlamıştır ama ben belki sevgilimin yapmasını istiyorsam allah allah olamaz mı ? Evet Derin hazırlasın bugün ,bende biraz daha meleğimi izleyim yavaşça dirseğimi yastığa koydum kafamıda elimin üzerine ve Derin 'in kusursuz yüzünü incelemeye başladım elimle yavaşça yüzüne düşen saçları kulağının arkasına aldım ve o kum rengi saçlarıyla oynamaya başladım gerçekten de kum renginde saçları vardı aynı bir kumsalı anımsatıyordu evet bu kumsalın denizi eksik değil mi ?

Aslında değil o deniz mavisi gözleriyle, tam olarak bir kumsalı anımsatıyordu hani denizin sesi ve görüntüsü kıyıya vuran dalgası insana huzur verir ya işte ona bakınca aynen o huzuru buluyorum saçlarına dokununca sanki kum tanelerinin o yumuşacık ve insanın içini ısıtan dokusunu hissediyorum ve bu çok hoşuma gidiyor. Vücudu yani fiziği kusursuzdu yüzüde öyle doğal ve ..ve seksi evet doğru kelime bu seksi bir güzelliği vardı gerçekten çok çekici bir vücudu ve bacakları vardı kesinlikle ve bende bu yüzden o bacaklarını açmasını istemiyorum evet kıskanıyorum çünkü biz dışarı çıktığımızda bütün pislikler Derin'i gözüyle yiyiyordu kim bilir ne iğrenç şeyler düşünüyorlardır hepsini gebertmek istiyorum Derin sadece bana ait her şeyiyle bana ait ....

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin