SELAM GENÇLİK BEN GELDİM HEMDE EĞLENCELİ VE YEPYENİ BİR BÖLÜMLE ŞUAN ANTALYA'DAYIM SIRF SİZİN İÇİN YB GELDİ DEĞERİMİ BİLİN BU ARADA SAYIMIZ DAHA DA ARTIYO ÇOOOK MUTLUYUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM BU ARADA EĞER İSTEDİĞİM VOTE VE YORUM GELMEZSE MAALESEF Kİ YB YOKK KUSURA BAKMAYIN SİZİN İÇİN UĞRAŞIYORUM BU YÜZDEN SADECE İSTEDĞİM ŞEY SİZLERİN VOTE VE YORUMLARINIZ BİR SANİYENİZİ ALMAZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM .....
(NOT:PAMUK ŞEKERLERİM SİZLERDEN +10 VOTE VE 6 YORUM İSTİYORUM YOKSA YB YOK ÜZGÜNÜM :( ....)
#BÖLÜM ŞARKIMIZ ; CALVİN HARRİS , SUMMER .... #
UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ ÇOOOK SEFİYORUUM ÖPÜLDÜNÜZ :* !!!!!! ♥♥♥♥♥∞♥♥♥♥♥
Ahhh sabahın ilk ışıkları ....o kadar rahatsız edici kii ama ben yine de mutluyum tabi o adı lazım değil RÜZGAR 'INmarifeti değil amaaaa benim asıl sevindiğim yaz tatiline girişimiz allahım sonunda yaaa... BECAUSE I'AM HAPPYY :) bugün perşembe ve yarın karneler alınıcak allahtan çaktığımız ders yok hepsinden geçtik eee aslınd bu rahat geçicek son yaz bir bakıma çünkü seneye 12. sınıfım ve sınav var o yüzden bu yaz bayağı eğlenicem oadılazımdeğilerağmen.....
Neyse düşüncelerimden kurtulup bayoya sürünerekten gittim tabi bu aralar annem uyanmıyo ve benimle uğraşmıyo aslında o eski diyaloglarımız hiç kalmadı desek yeridi çünkü kendileri uzunca bi ara vermisti işine ama artık son bir haftadır falan çalışıyor ve bendende asla onu uyandırmamamı söyleyip duruyo hem bende erken kalkmaya alıstım yani her neyse banyodaki işlerimide hallettikten sonra tabi ki forma yok biliyosunuz okukun son günleri maalumm... Eee işte bizde okula sırf öylesine gidiyoruz çaktırmayın annem asla okulun son haftaları okula gitmeme izin vermez ama ben ne yaptım anneme okukda halledilcek işlerim olduğunu ve fizikçinin bizi çağırdığını söyledim sırf gidip okulda "coşalım" diyee...
Hemen üzerime üzerine 83 yazan amerikan tipi beyaz mavi askılı tişörtümü giyindim altımaysa kot şortumu giyindim saçlarımıda yandan örüp kafama NYşapkasını taktım tarzım süperdir övünmek gibi olmasın ....' tabi canım hiç övünmedin Derin'cik hiç ç' ahh iç ses bi kerede ezmesen nolucak yani her neyse hemen aşağın indim babam çoktan gitmiş yani babmın yüzünü gören cennetlikher neyse hemen siyah SBNİKE'LARIMI giyip çıktım ve yine yürüyecem ama olsun bu hava beni biraz kendime getirir off küçük bir kavga hemde benim yüzümden !! nasıl olurda taaaa buralara kadar gelir anlamıyorum yani ben Rüzgar'a aşığım ama bakın o beni nasıl cezalandırıyor başka bir kı....Hemen gözlerim dolmaya başladı neyse ne olan oldu artık bu konuyu şimdilik kapıyorum ama daha sonra tartışılcak ( iç ses ve derin rount 1 ) her neyse ben bunları düşünürken okulun önüne geldiğimi farkinda bile değildim ohaaaaa nasıl yaaa herkess burdaa .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Storie d'amoreHani Aşk yanmaktır derler ya Öyle değil , aşk suya rağmen yanmaktır . Ama bu gelip geçici bir durum ilk önce aşık olursun ve sonra aşk biter . Fakat her sonun bir başlangıcı olduğunu biliyoruz ve aşk tükendiğinde sevgi yeniden doğar ve tükenmemek ü...