Kalbim tekliyordu ,
Ortamda hem bir gerginlik hemde büyük bir sessizlik hakimdi .
Kalp atışlarımın odada yankılandığını hissedebiliyordum.
Doktor elinde ki kağıtlara uzun bir süre bakmıştı ve durumun iyi olmadığı kanaatine , onun yüz ifadelerinden varmıştım .
Rüzgar sadece sessizce oturup ellerine bakıyordu , bu durum onun için çok zordu ama bir yerden de başlamak gerek öyle değil mi ?
-" Evet , gelen testleri epey inceledim . "
Korkuyordum .
-" Şuan çok şaşkınım çünkü sizde bir tür kanser bulacağımızı sanıyordum , yanılmışım ."
-" Ne ? Nasıl yani ?" Sanki içime bir umut doğmuştu birden !
-" Derin hanım , Rüzgar beyde bir tür kanser çeşidi gözlemledim fakat bunu söylemek istemedim emin olunca söyleyecektim ."
-" Yani ? Bahri bey artık açık konuşun bu şey her neyse söyleyin yeter bitsin !"
Sinirleniyordum lafı resmen ağızında geveliyordu .
-" Rüzgar bey , beyninizde tümör var ."
Ne !
Başımdan kaynayan sular dökülmüştü ,
Allahım ne diyor bu adam !RÜZGAR'DAN ...
Derin in kalp atışları beynimde yankılanıyordu , ona gerçekten acı çektiriyordum ve lanet olsun bunu istesemde durduramazdım .
Benim için, evet belki zor ama kendimi ölüme hazırlıyordum günden güne ,bu yüzden tedaviye başlamak istemiyordum .
Ve Derin e bunu anlatamıyordum .
Testler ,tespitler , ilaçlar , hastane ve boktan bir doktor.
Kaç gündür bu saçma şeyleri düşünüyordum .
Şimdi de testlerin sonuçlarından beynimde tümör olduğunu öğreniyorum , hayır ! kendimi değil sadece Derin i düşünüyordum .
Bana bir şey olursa ki olacak !
O bunu asla kaldıramaz , ailesi bile yanında değil başka kimsesi yok onun hayatı benim , ben gidersem o biter !
İşte her şey burda başlıyor , sırf ben gidicem diye o biticekse bir şekilde düzelmeliydim .
Tedavi mi ne boksa ona bile razıydım !
-" Tedaviye hemen başlayalım ! Ne yapılacaksa hemen şimdi yapılsın !"
Derin in kalp atışları yavaşlıyordu , kalbine umut verdiğime emindim onu mutlu etmeliydim o bunu hakediyordu .
Derin güzel gözlerini bana çevirdi ;
-" Düzeleceksin ."
-" Bu durumu düzelticem , senin için ."
Ellerini yanaklarıma koydu ve dudaklarıma dudaklarını değdirip geri çekildi , hafifçe gülümsedi .
Kendimi onun aynası gibi hissettim o gülünce bende güldüm o susunca bende sustum o ağlayınca bende ağladım .
İşte koca hayatımın basit özeti Derin yaşıyor bende onunla yansıyordum, aslında ben gerçek bile değildim.
Ama benim ölmem demek Derin in aynasının parçalanması demek ve eğer bu olursa Derin kendini kaybedecek , kim olduğunu nerden geldiğini nereye gideceğini bilemez hale gelecek işte sırf bu olmasın diye o aynanın kırılmamasına uğraşmalıydım !
-" Önce ilaçlara başlıyoruz Rüzgar bey , daha sonra tümörü istediğimiz noktaya kadar sersemletip sizi ameliyat edeceğiz. "
-" Bunu çok kolaymış gibi anlattın doktor peki ; Diyelim ki her şey istediniz gibi ve tümör ameliyat olabilir durumda bunun riskleri ne yani, aslında risk değil , ölüm olasılığı !"
Derin gözlerini pörtletmiş bana korkunç bakışlar atıyordu .
-" Her ameliyat risk taşır hele ki tümör . Ama %35 yaşam diyebilirim ."% 65 ÖLÜM !
-" Tamam . Başlayalım !"
Doktor kağıda saçma sapan ilaçlar iğneler ve adını dahi bilmediğim şeyler yazmış ve eczaneden hemen temin etmemi istemişti .
Derin kağıdı alıp benide kolumdan çekiştirerek koltuktan kaldırdı ;
-" İlaçları 1 hafta kullanacaksınız ve bu haftanın sonunda tümördeki değişimler neler olacak göreceğiz . Bir hafta sonra görüşmek üzere bir şey olursa beni arayın istediğiniz zaman .
Pekala bu kadar iyimserlik yeter bir an önce defolup gidelim !******
DERİN'DEN ...Duyduklarımın etkisinden çıkmak için çaba göstersemde %65 ÖLÜM oranı buna baya bir engel oluyordu . Umut hep vardır diyoruz , evet %1 yaşama olanağı olan hastalardan hayatına devam edenlerde oldu bu oran bizim için büyük bir şey ama içimde beni yöneten o ses kötü şeylere odaklanmamı söyleyip duruyordu .
Buna tahammül edemiyordum .Doktorun söylediği ilaçları almak için hastaneden apar topar çıkarmıştım Rüzgar 'ı elini tutuyordum , buz gibiydi .
Kalp atışları yavaştı .
Gözleri boş bakıyordu .
Lanet olsun , bir şey yapamıyordum .
Arabaya bindik ve en yakın eczane için yola koyulduk , konuşmam gerekti ama konuşamıyordum araba sessizdi .
Bi tek kalp atışlarımız yankılanıyordu kulağımda işte tüm soruların cevabını ezip geçiyordu bu ses . Kendime gelmeliydim !
-" Rüzgar ?" Yüzüne baktım oysa hala boş boş yola bakıyordu ;
-" Söyle ."
Yüzüme bakmıyordu ,
-" İyi olucaksın !"
Rüzgar tepkisizdi ama cevap vermişti ;
-" Bunları konuşmak gereksiz . "
-" Böyle söyleme !" Ses tonum yüksekti .
-" Nasıl söyleyim ? Ölümüm konuşmaya değer değil mi demeliydim !?"
Allah ım bitsin artık bu saçmalık ! Sinirlenip bağırmaya başladım ;
-" Ölmeyi çok mu istiyorsun ha ?! Tamam o zaman ."
Öyle çok sinirlenmiştim ki birden kendini direksiyona attım ve direksiyonu bir sağa bir sola çevirdim . Ölmek istiyordum !
-" Derin saçmalama !! Ne bok yediğini sanıyorsun ha ! Siktir ! Bırak şunu !!" Kulaklarım sığar olmuştu sanki bana bağırıyordu ama ben umursayamıyordum bile . Ölmeyi kafama koymuştum bir an için kör sağır ve dilsizdim araba zikzak çizerek ilerliyordu en son Rüzgar ani bir fren yapınca aniden cama doğru fırladım ve derin derin nefes almaya başladım yoldaki araçlar kornaya basıp duruyordu , az önce ne olmuştu ?
-" N'aptın sen !? Derin naptın !"
Hiçbir şey demedim içimden ölmek geliyordu .
********YARIM SAAT SONRA EV ...
Yorgun argın eve gelebilmiştik Rüzgar bana hala çok sinirliydi eve gelene kadar bana saydı sövdü ve şimdi yüzüme bakmıyordu .
Ama bunu umursamıyordum o kadar bitkindim ki uyumalıyım diye düşündüm.
Salonun ortasında öylece dikiliyordum Rüzgar banyo yapmaya çıkmıştı 10 dakika oluyordu sanırım ve bende 10 dakikadır böyle mal gibi ayakta duruyordum .
Ruhumun çekildiğini hissettim bacaklarım hissizleşti birden kendimi koltukta buldum .
Gerçekten ayakta duramıyordum .
Bilincim yavaş yavaş kayıplara karışıyordu sanırım uyku beni çoktan esir almıştı .
🔫🔫🔫🔫🔫MERHABA MİLLET NASILSINIZ BAKALIM YENİ BÖLÜM YAZABİLDİM SİZİN İÇİN ASLINDA YAZMAYACAKTIM ÇÜNKÜ YGS YE 1 AY VAR ! VE BUNUNLA UĞRAŞAMAZDIM AMA SİZİN İÇİN ATTIM KISA BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜ .
( not : ARKADAŞLAR ARTIK VOTE VE YORUM İSTİYORUM HERKES BÖLÜMÜ OKUYAN HERKES YORUM VE OY ATSIN EMEKLERİM BOŞA GİDİYOR GİBİ HİSSEDİYORUM BENİDE ANLAYIN BEKLİYORUM !!!! 😞)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
RomanceHani Aşk yanmaktır derler ya Öyle değil , aşk suya rağmen yanmaktır . Ama bu gelip geçici bir durum ilk önce aşık olursun ve sonra aşk biter . Fakat her sonun bir başlangıcı olduğunu biliyoruz ve aşk tükendiğinde sevgi yeniden doğar ve tükenmemek ü...