YENİDEN

351 91 6
                                    

Hayır olamaz yok o değildir değil mi .... nasıl bunca yıl sonra nasıl beni bulabildi lanet olası PİSLİK...

_" De.de..derin " Ahhh hayır gerçekten de o BERK beni aldatan pislik eski sevgilim lanet olsun hangi yüzle karsıma geçiyorsun sen off geberticem onu .

_"  Lanet olsun  Berk nerden buldun beni hemen defol burdan hemen " tam kapıyı kapatacaktım ki ayağını kapının arasına koydu ve ;

_" Derin lütfen beni biraz dinle lütfen nolur.."

_" Lanet olası o çeneni kapat bi daha da beni rahatsız etme , şimdi defol git . " deyip kapıyı suratına kapattım nasıl beni nasıl buldu inanmıyorum hala off lanet olsun umarım bir daha karşıma çıkmaz yoksa onu oracıkta gebertirim...

Kapıyı kapattıktan sonra hemen bahçeye geri döndüm birden annemin sesyle irkildim ;

_" Derin kızım kim gelmiş ?" tabi ya anneme ne diycem ben  şimdi .

_" Şeyy ESKİ BİR ARKADAŞIM anne önemli değil kitabını bende unutmuşta onun için gelmiş ..." tabi tabi

_" Hımm tamam " Berk niye geldi ben ona o zamanda bir daha yüzünü görmek istemediğimi söylemistim ama o naptı 1 yıl sonra karşıma çıktı tam unuttum derken yine hatırlattı o lanet geceyi ahh anlamalıydım ama bunca zamandır ne aradı ne de rahatsız etti şimdiyse karşıma çıkıyor ...

Aslında berk'ten bahsetmem gerekirse o benim eski erkek arkadaşım biz birbirimizi çok seviyorduk ama sadece 3 ay olmadan ayrıldık yazın tanışmıştık bense artık onu yaz aşkı olarak görüyorum , bir heves olarak çünkü o beni en yakın arkadaşımla aldattı yani sakın Ezgi sanmayın evet Ezgi'yle 2 senedir arkadaşız en yakınım ama biliyorsunuz yaz tatili yeni bitti ve biz 11. sınıfa geçtik o gerizekalıda beni 9. sınıfın yaz tatilinde çıkmaya başlamıştık ve o zamanlar en yakınım Seda'ydı ve berk benle çıkarken aynı zamanda Seda'ylada çıkıyormuş ve seda bunu bana söylemedi ben onları okulun arka bahçesinde öpüşürken gördüm ve o günden sonra ikisiylede bağlantımı kestim artık yüzlerini  bile görmek istemiyorum ....

_" Oooooo anne saat üç olmuş ben dışarı çıkıcaktım Ezgi'yle yani arıcaktım buluşalım diye geç kaldım yaa "

_" Kızım yine ara bize gelsin berarber bir şeyler yaparsınız hem akşam bizimle yemeğede kalır ?"

_" Bilmem ki bir arayım " dedim ve hemen kankimin numarasını tuşladım ikinci çalışta açtı hemn lafa girdim ;

TELEFON GÖRÜŞMESİ ( EZGİ.... )

_" Ezgi kanka ya bizim seninle acil buluşmamız lazım hemen bize gelebilir misin lütfen hem annem bizimle yemeğede kalır dedi ne diyorsun ?"

_" Evet aslında benim de sana anlatacaklarım var  bi anneme soruyum da sana mesaj atarım tamam mı ?"

_" Ezgi kötü bir şey mi var canım sesin iyi gelmiyor ?"

_" Bilmiyorum Derin gelince anlatırım tamam mı mesaj atarım sana "

_" Tamam görüşürüz " deyip kapattım allahallla Ezginin nesi var acaba sesi hiç iyi gelmiyordu neyse gelince anlarız. Hemen salona annemin yanına gittim ve karşısına oturdum annem ;

_" Ne dedi Ezgi geliyormuymuş ?"

_" Bilmiyorum annesine sorup bana mesaj atıcak işte ."

_" Derin sabahtan beri bir garipsin o arkadaşınla mı alakalı ?" off derin sıfatına... yani ne belli ediyosun açıkla şimdi açıklayabilirsen tövbe tövbe ..

_" Yoooo anne ne alaka ya gayet iyiyim sadece öyle arasıra dalıyorum yani o arkadaşımla hiç bir ilgisi yok cınım merak etme beybisii " biraz sulanalım da anlamasın .

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin